konto usunięte

Temat: mnie dziwi polityka UPC

Właśnie trzeci raz zgłaszam (mailowo) prośbę o rozważenie podłączenia średniego budynku do sieci i bez jakiegokolwiek odzewu - o profesjonalnym nie wspominając. Co "zabawne" oba sąsiednie budynki są podłączone do sieci...

Zna ktoś namiary na kogoś, kto jest w stanie RACZYĆ odpowiedzieć w tej firmie?

konto usunięte

Temat: mnie dziwi polityka UPC

Czwarty raz i totalna zlewka ze strony firmy...

konto usunięte

Temat: mnie dziwi polityka UPC

Dalej nic - zero odpowiedzi... ani be ani me, ani pocałujta w ...

konto usunięte

Temat: mnie dziwi polityka UPC

Jerzy B.:
Dalej nic - zero odpowiedzi... ani be ani me, ani pocałujta w ...

Ja się nie dziwie, bo wiem jak a) działa korpo, b) jak działa infolinia wynajęta przez korpo (ew. w korpo) - generalnie służy do zamawiania usług i odpowiadania "nie da się".

Spróbuj poszukać kontaktów z osobami decyzyjnymi np. na GL/LN, aczkolwiek UPC zazwyczaj samo szuka developerów i podpina całe osiedla (kilka -kilkadziesiąt bloków). Dla małych - mniejsi dostawcy. Np. internetia ma sieci rozproszone na terenie całego kraju. Bywa, że podłączali(ją) po jednym bloku. (nie wiem czy mają IPTV)

BTW. nie macie linii telefonicznych w bloku, znajac realia podpiecie sie via TP/Netia będzie znaaaacznie prostsze. TV via satelita, niekoniecznie wychodzi drozej niz w UPC.

konto usunięte

Temat: mnie dziwi polityka UPC

Za TPSA, to ja serdecznie dziękuję - w satelitę nie chcą wchodzić a to co proponują przez kabel zwyczajnie nie działa jak trzeba.

Ład korporacyjny też pojmuję, co nie znaczy, że mam się cieszyć, jak po 3 miesiącach dostaje maila "spławiającego", żeby złożył "zamówienie", bez podania, gdzie je wysłać.

konto usunięte

Temat: mnie dziwi polityka UPC

Jerzy B.:
Za TPSA, to ja serdecznie dziękuję - w satelitę nie chcą wchodzić a to co proponują przez kabel zwyczajnie nie działa jak trzeba.

TPSA/Netia - zalezy co i gdzie. Przez kilka lat miałem iDSL - awarii mniej niz obecnie w UPS, do tego zadnego przycinania pasma per protokol.

Ład korporacyjny też pojmuję, co nie znaczy, że mam się cieszyć, jak po 3 miesiącach dostaje maila "spławiającego", żeby złożył "zamówienie", bez podania, gdzie je wysłać.

To nie tyle ład korporacyjny, ale organizacja. Za callcenter robią zazwyczaj zewnętrzne firmy, które mają płacone od określonych współczynników. Gdybyś pracował tak jak oni, zapewne po miesiącu Twoje odpowiedzi byłyby podobne do nich, czytaj wszystko co różne od zamówienia dostępnej technologii -> spychologia.

Jako profesjonalizm UPC niech służy następujący przykład, UPC odcina net z powodu 1 (jedno) miesięcznego opóxnienia w płatnościach (klient od 2001). Rozmawiam z windykacją (wydaje, się że z człowiekiem), sugeruje 1 dniowe włączenie netu celem a) uregulowania rachunków, b) wysłania potwierdzenia.. nie da się (włączenie to zazwyczaj wciśnięcie klawisza enter). Zamiast tego panienka proponuje mi skorzystanie z serwisu bankowego jako firmie w ... kafejce internetowej. Po takich tekstach po prostu się nie dyskutuje. To jest jeden worek - ciemna masa (oczywiście na poziomie zarządzania, bo od tego zależy cała praca callcenter).

Następna dyskusja:

Odłączanie usług przez UPC




Wyślij zaproszenie do