Temat: mnie dziwi polityka UPC
Jerzy B.:
Za TPSA, to ja serdecznie dziękuję - w satelitę nie chcą wchodzić a to co proponują przez kabel zwyczajnie nie działa jak trzeba.
TPSA/Netia - zalezy co i gdzie. Przez kilka lat miałem iDSL - awarii mniej niz obecnie w UPS, do tego zadnego przycinania pasma per protokol.
Ład korporacyjny też pojmuję, co nie znaczy, że mam się cieszyć, jak po 3 miesiącach dostaje maila "spławiającego", żeby złożył "zamówienie", bez podania, gdzie je wysłać.
To nie tyle ład korporacyjny, ale organizacja. Za callcenter robią zazwyczaj zewnętrzne firmy, które mają płacone od określonych współczynników. Gdybyś pracował tak jak oni, zapewne po miesiącu Twoje odpowiedzi byłyby podobne do nich, czytaj wszystko co różne od zamówienia dostępnej technologii -> spychologia.
Jako profesjonalizm UPC niech służy następujący przykład, UPC odcina net z powodu 1 (jedno) miesięcznego opóxnienia w płatnościach (klient od 2001). Rozmawiam z windykacją (wydaje, się że z człowiekiem), sugeruje 1 dniowe włączenie netu celem a) uregulowania rachunków, b) wysłania potwierdzenia.. nie da się (włączenie to zazwyczaj wciśnięcie klawisza enter). Zamiast tego panienka proponuje mi skorzystanie z serwisu bankowego jako firmie w ... kafejce internetowej. Po takich tekstach po prostu się nie dyskutuje. To jest jeden worek - ciemna masa (oczywiście na poziomie zarządzania, bo od tego zależy cała praca callcenter).