Zbigniew J
Piskorz
www.PISKORZ.pl
sMs692094788
kreowanie wizerunku
...
Temat: Kto obsłuży pasażerów na stołecznym lotnisku po plajcie...
Kto obsłuży pasażerów na stołecznym lotnisku po plajcie LGS? Certyfikat upadłej firmy traci ważność już 10 lipca. LOT musi szukać wyjścia awaryjnego.W samym środku sezonu urlopowego lotnisku Okęcie grozi paraliż. Wszystko z powodu braku firmy handlingowej. Ta, która obsługiwała LOT i większość ruchu na warszawskim lotnisku, niedawno zbankrutowała. Od 17 lat obsługą pasażerów i ich bagażu zajmowała się spółka LOT Ground Services (LGS), własność PLL LOT. Jedyny jej konkurent na Okęciu — spółka WAS — ma niewielki udział w lotniskowym rynku.
Na początku lipca wszyscy pracownicy LGS otrzymali miesięczne wypowiedzenia. To oznacza, że 1 sierpnia spółka de facto przestanie funkcjonować. Kto w takim razie będzie ładował bagaże, sprzątał samoloty czy podwoził do nich pasażerów?