Zbigniew J Piskorz

Zbigniew J Piskorz www.PISKORZ.pl
sMs692094788
kreowanie wizerunku
...

Temat: Kto obsłuży pasażerów na stołecznym lotnisku po plajcie...

Kto obsłuży pasażerów na stołecznym lotnisku po plajcie LGS? Certyfikat upadłej firmy traci ważność już 10 lipca. LOT musi szukać wyjścia awaryjnego.
W samym środku sezonu urlopowego lotnisku Okęcie grozi paraliż. Wszystko z powodu braku firmy handlingowej. Ta, która obsługiwała LOT i większość ruchu na warszawskim lotnisku, niedawno zbankrutowała. Od 17 lat obsługą pasażerów i ich bagażu zajmowała się spółka LOT Ground Services (LGS), własność PLL LOT. Jedyny jej konkurent na Okęciu — spółka WAS — ma niewielki udział w lotniskowym rynku.

Na początku lipca wszyscy pracownicy LGS otrzymali miesięczne wypowiedzenia. To oznacza, że 1 sierpnia spółka de facto przestanie funkcjonować. Kto w takim razie będzie ładował bagaże, sprzątał samoloty czy podwoził do nich pasażerów?