Dawid Bilski marketing, PR
Temat: II Ogólnopolski Zjazd Dyrektorów Hoteli Niezależnych
II Ogólnopolski Zjazd Dyrektorów Hoteli Niezależnych."Nowoczesne metody zwiększania zysku w Hotelu"
7-9 września 2011
Bydgoszcz
Hotel Pod Orłem
Zachęceni pozytywnym odbiorem i zadowoleniem uczestników
pierwszego Ogólnopolskiego Zjazdu Dyrektorów Hoteli Niezależnych,
mamy przyjemność zaprosić Państwa na kolejną edycję zjazdu.
Motywem przewodnim będzie konferencja na temat: „Nowoczesne
metody zwiększania zysku w hotelu”. Konferencja w warstwie
merytorycznej będzie składać się z trzech bloków, z których
każdy dotyczyć będzie innych działań mających wpływ na
zwiększanie zysku przedsiębiorstwa hotelarskiego.
Uważamy, że jest to tematyka „bliska sercu” każdej osobie
zarządzającej przedsiębiorstwem. Tematy te prowadzone będą
przez osoby o rozległej wiedzy i hotelarskim doświadczeniu. Celem
tego przedsięwzięcia jest pogłębienie wiedzy i wymiana
doświadczeń osób zarządzających hotelami niezależnymi w
czasach postępującej ekspansji hoteli sieciowych.
PROGRAM ZJAZDU
I dzień
Optymalizacja przychodów i elastyczne zarządzanie ceną usług
noclegowych w niskim sezonie
Ewa Rożnowska - Aktualne trendy rynkowe oraz narzędzia
wspomagające optymalizację przychodów dla Hoteli niesieciowych.
Analiza aktualnych danych z rynku i prognoza zmian - w segmencie
klientów indywidualnych i biznesowych. Analiza przykładowych
raportów oraz przedstawienie możliwości wykorzystania funkcji
arkuszy Excel do zarządzania przychodami. Segregacja danych
koniecznych do optymalnego ustawienia cen.
Ewa Rożnowska - Czym jest niski sezon i czy można go uniknąć?
Czym zajmuje się Revenue Management w niskim sezonie? Strategie
cenowe możliwe do zastosowania w niskim sezonie – analiza na
przykładach.
Ewa Rożnowska - Jak zarządzać ceną - analiza przypadków oraz
ćwiczenia warsztatowe:
Elastyczne zarządzanie ceną w praktyce - jak to zrobić? (analiza
przypadku)
Niski sezon Cię zaskoczył? Spodziewałeś się dobrej sprzedaży,
lecz wyniki są słabe? Jak wdrożyć promocje i zniżki cenowe bez
utraty potencjalnego przychodu i jak komunikować je klientowi –
ćwiczenia warsztatowe i analiza przypadku.
Jak wyceniać grupę, gdy klient zna niskie oferty promocyjne z
Internetu? – analiza przypadku.
Ewa Rożnowska – Kształtowanie cen w zależności od wydarzeń
rynkowych - ćwiczenia warsztatowe. Jak podnieść cenę średnią,
bez zmiany cennika - ćwiczenia warsztatowe i analiza przypadku.
Nowe kanały dystrybucji na niski sezon - jak ich używać? Jak
analizować raporty konkurencji - analiza i interpretacja wybranych
raportów.
II dzień
Optymalizacja kosztów w hotelu. Optymalizujmy efektywność
operacyjną!
Marta Kuniszyk - ABC kosztów hotelu. Uniform System of Accounts for
the Lodging Industry – Międzynarodowy system ewidencji hotelowej,
encyklopedia i baza wiedzy dla hotelarzy. Główne grupy kosztów i
ich specyfika – od operacyjnych do finansowych. Koszty w rachunku
zysków i strat.
Marta Kuniszyk - Metody analizowania kosztów. Skąd dyrektor hotelu
ma czerpać wiedzę na temat kosztów i wyników? Jak sprawdzić czy
nie ponosimy za dużych kosztów? Jak zachowują się koszty, gdy
spada sprzedaż? Koszty stałe i zmienne w hotelu.
Marta Kuniszyk - Poziomy kosztów w branży hotelowej:
1.Co nas najwięcej kosztuje?
2.Różne hotele – różne koszty – co wpływa na ich
wysokość?
3.Koszty optymalne czy za wysokie? Gdzie i jak szukać rezerw i
oszczędności w kosztach?
4.Sprawdź swoje GOP – czy Twój hotel jest efektywny?
Warsztaty panelowe:
Marta Kuniszyk - Koszty w praktyce – obliczenia, wskaźniki,
raporty, praktyczna analiza przypadków i wnioski.
Wojciech Pasikowski - FOOD COST jako sposób redukcji kosztów w
gastronomii hotelowej:
1.„Food cost” jako sposób liczenia rzeczywistego kosztu
surowca w gastronomii.
2.Kontrola systemu „food cost” (dostosowanie organizacji pracy
do systemu liczenia).
3.„Food cost” a rentowność, czyli jak skuteczniej kontrolować
koszty w kuchni
III dzień
Komunikacja jako element sprawnego zarządzania
Wojciech Ożarowski - Wzbudzanie empatii jako podstawy nawiązywania
prawidłowych relacji. Zasady skutecznego porozumiewania się.
Odróżnianie zachowań ułatwiających i utrudniających
porozumienie. Zasady udzielania informacji zwrotnych. Stosowanie
barier komunikacyjnych. Czynniki sprzyjające dobremu i szybkiemu
porozumieniu.
Wojciech Ożarowski - Nawiązywanie dobrych stosunków między
współpracownikami, Budowanie atmosfery współpracy, Kontrola
stresu: podnoszenie odporności w sytuacjach trudnych, Nauka
treningu relaksacyjnego
CENY:
UDZIAŁ W KONFERENCJI
W cenie: udział w konferencji, materiały konferencyjne, catering
(przerwy kawowe, obiady, kolacje), wieczorne atrakcje
1000 PLN +23% VAT
PAKIET KONFERENCYJNY
W cenie: udział w konferencji, materiały konferencyjne, catering
(przerwy kawowe, śniadania, obiady, kolacje), wieczorne atrakcje,
nocleg od 07-09 września w pokoju jednoosobowym w Hotelu Pod Orłem
1380 PLN +23% VAT
W przypadku przyjazdu w przeddzień konferencji istnieje
możliwość rezerwacji noclegu w pokoju jednoosobowym lub
dwuosobowym ze śniadaniem w specjalnej cenie.
POKÓJ JEDNOOSOBOWY W DNIU 06.09/07.09
205 PLN+8% VAT
Więcej informacji:
Dawid Bilski
Hotel "Pod Orłem"
tel. 52 583 0510
marketing@hotelpodorlem.pl
http://www.hotelpodorlem.pl/pl/centrum-biznesu/zjazd-d...