Joanna Kaczorowska

Joanna Kaczorowska Jedyną pewną rzeczą
w życiu są zmiany,
więc zmieniam . .
...

Temat: NIE POLECAM nowej promocji CYFRY +

. . . tej z telewizorem.

Na początku listopada zakończyliśmy "współpracę' abonencką z innym dostarczycielem TV i akurat prawie w tym samym czasie padł nam telewizor. Znajoma poinformowała nas, że CYFRA zrobiła promocję świąteczną i telewizory "rozdają". Pomyśleliśmy więc: czemu nie. Skoro i tak szukaliśmy nowego dostarczyciela usług TV, to może dać szansę tym, którzy chcą nas tak chojnie obdarować. Uratujemy budżet przedświąteczny, a jednocześnie będziemy mogli nacieszyć się świątecznymi powtórkami Potopu i Kevina co sam w domu został.

Umowę podpisaliśmy 17 lLISTOPADA, odebraliśmy dekoder, a telewizor mieli nam dostarczyć w ciągu 4 DNI kurierem.

EFEKT: jest 1 GRUDNIA, a telewizora jak nie było tak nie ma!
Dzwoniliśy już chyba z 10 razy (dając przy okazji świetnie zarobić TP, bo czas oczekiwania na rozmowę z konsultantem nigdy nie był krótszy niż 15 minut!) żeby dopytać kiedy zjawi się w końcu kurier z odbiornikiem TV. Za każdym razem inne informacje: najpierw, że zainteresowanie jest duże i TV dostarczą w ciągu 10 dni, później juz tylko mieliśmy się uzbroić w cierpliwość, więc się uzbrajaliśmy, że hej.

DZIŚ jednak nasza cierpliwość się rozbroiła, gdy przyjechał do nas kurier z . . . DEKODEREM! Na dodatek kurier był wielce oburzony, że nie chcemy odebrać przesyłki. Po co nam drugi dekoder, już nie chciał wyjaśnić.

Miarka się przebrała, zadzwoniłam do CYFRY - dowiedziałam się że nie wiedzą nic o wysłaniu dekodera, ani nic o tym kiedy dostaniemy TV. Podali nam numer do firmy kurierskiej, który okazał się numerem lipnym. Po kolejnym telefonie poprosiliśmy o przełączenie do kogoś z kierownictwa, czy cokolwiek, bo Ci biedni ludzie z centrali nic nigdy nie wiedzą.

Dostaliśmy numer do Pani Luizy Bikowskiej, która poinformowała nas, że telewizor zostanie wysłany w ciągu . . . 3 miesięcy i (standardowo) żeby cierpliwie czekać.

Już mamy po wyżej dziurek od nosa czekania i odechciało nam się tej telewziji, za którą podobno wystawili juz fakturę, mimo że umowa miała się liczyć od czasu odebrania odbiornika TV - wg pana z CYFRY z którym ją podpisywaliśmy.

Z racji tego, że nie mamy telewizora, który był częścią promocji i nie wiadomo czy i kiedy go dostarczą zastanawiamy się nad rozwiązaniem umowy. Wg pani Luizy z CYFRY: nie możemy tego zrobić, bo podpisaliśmy. Ale skoro oni nie dotrzymują obietnic i sami nie działają zgodnie z umową, to muszę sie poradzić kogoś łebskiego, bo wydaje mi się że jednak da radę.

Jeśli ktoś umie pomóc, doradzić, bądź jest w podobnej sytuacji - piszcie :)

Pozdrawiam
Adam K.

Adam K. Corporate Identity
Designer, ZiqZaq
Kreacje

Temat: NIE POLECAM nowej promocji CYFRY +

Ania, wg mnie reklamacja pisemna do Cyfry +
Kolejny list do Rzecznika Praw Konsumenta - tym samym w piśmie do Cyfry trzeba wspomnieć, że kopię reklamacji wysłałaś również do rzecznika.
To baaardzo pomaga.

Trzymam kciuki, że TV dostaniecie przed świętami, żeby móc obejrzeć powtórkę Potopu ;-)))
Joanna Kaczorowska

Joanna Kaczorowska Jedyną pewną rzeczą
w życiu są zmiany,
więc zmieniam . .
...

Temat: NIE POLECAM nowej promocji CYFRY +

Adam Kundzicz:
Ania, wg mnie reklamacja pisemna do Cyfry +
Kolejny list do Rzecznika Praw Konsumenta - tym samym w piśmie do Cyfry trzeba wspomnieć, że kopię reklamacji wysłałaś również do rzecznika.
To baaardzo pomaga.

Trzymam kciuki, że TV dostaniecie przed świętami, żeby móc obejrzeć powtórkę Potopu ;-)))

Adamie - uroczy mój kolego ze WSPaniałej uczelni - sprawa się wyjaśniła - reklamejszyn oczywiscie poszło nie jedno ;P

W zeszłym tygodniu dostaliśmy SeSeMesa od Cyfry, że 7 grudnia dostarczą TV. No i aż przecieralismy oczy ze zdumienia, jak przyjechał kurier z właściwa przesyłką - myślałam, że to sen jakiś :)

Za to żeby nie było zbyt pięknie nie aktywowali nam dekodera, więc jak już sobie podłączyliśmy, skonfigurowaliśmy itd, to się okazało, że nie ma czego ogladać oprócz odbiornika TV, więc znowu wiszenie na słuchawie, prośby, a w końcu "groźby" (po tym jak pani z info powiedziała, że aktywują w ciągu . . . 48 godzin).

Aktywowali po 30 minutach od ostatniego telefonu, jeszcze 7 grudnia się udało, ale za to nie ten pakiet co trzeba i połowy kanałów nie mięliśmy :/ kolejne telefony - jakąś zmowę maja z TePsą na 100% - i w końcu się doczekaliśmy zamówionego pakietu kanałów, ale . . . za to TVN odbiera nam nadal BEZ GŁOSU - mimo ze zglosiliśmy problem - no po prostu M A S A K R A z tą CYFRĄ!

Ja się chyba będę niedługo mogła doktoryzować z pisania skarg, zażaleń i reklamacji - gdyby wszystkie zostały opublikowane to już bym miała spory dorobek naukowy :P

A odchodząc od tematu CYFRowego, to GRATULUJĘ awansów, które poczyniłeś odkąd się ostatnio porozumiewaliśmy tekstowo - duma mnie rozpiera, że chodziłam na zajęcia z taką zdolną i docenianą bestią - pniesz się po tych szczeblach kariery, że hej :D Oby tak dalej
Waldemar G.

Waldemar G. Analityk Finansowy

Temat: NIE POLECAM nowej promocji CYFRY +

Joanna Kaczorowska:

Za to żeby nie było zbyt pięknie nie aktywowali nam dekodera, więc jak już sobie podłączyliśmy, skonfigurowaliśmy itd, to się okazało, że nie ma czego ogladać oprócz odbiornika TV, więc znowu wiszenie na słuchawie, prośby, a w końcu "groźby" (po tym jak pani z info powiedziała, że aktywują w ciągu . . . 48 godzin).


Na przyszłość proponuję: https://www.ica.cyfraplus.pl/

można samemu ponowić sygnał bez ponoszenia kosztów tel.

pozdrawiam
Joanna Kaczorowska

Joanna Kaczorowska Jedyną pewną rzeczą
w życiu są zmiany,
więc zmieniam . .
...

Temat: NIE POLECAM nowej promocji CYFRY +

Dziękuję serdecznie - w końcu sami do tego doszliśmy - skorzystaliśmy i wszystko juz działa jak należy :D

Szkoda, że tak późno, ale dobrze że juz wszystko jest cacy :)
Artur Kołakowski

Artur Kołakowski Grafik Komputerowy &
Web Developer

Temat: NIE POLECAM nowej promocji CYFRY +

Myślałem, że podjęta będzie kwestia tego, że abonament po tych 10 miesiącach wynosić będzie ok. 200zł i to zobowiązanie na 2 lata.

Cała ta promocja budzi we mnie bardzo negatywne odczucia. Bo tak naprawdę jest to nabijanie ludzi w butelkę.

Przecież to nie telewizor, a monitor z tunerem telewizyjnym.

Odnośnie reklamacji do Cyfry+. To nie raz już z nimi walczyłem, odpowiedź zazwyczaj jest po 2,3 miesiącach.

Pozdrawiam.

Następna dyskusja:

co oznaczaja poszczeg. cyfr...




Wyślij zaproszenie do