![](https://static.goldenline.pl/user_photo_basic.jpg)
konto usunięte
konto usunięte
konto usunięte
konto usunięte
Krzysztof
J.
social media,
research
konto usunięte
Magdalena R.:Zaraz, zaraz... ale co jest irytujące? To, że przewoźnik oferuje usługi na X warunkach, Ty je podpisujesz i się na nie godzisz (kupując bilet elektronicznie), a później jest zdziwienie, że nie może być wyłącznie po myśli pasażera? Jeśli źle zrozumiałem, to rozwiń proszę swoją wątpliwość.
Słuszna uwaga :) Ale i tak to irytujące strasznie!
konto usunięte
Magdalena R.:
Czy ktoś z Was może mi powiedzieć, dlaczego nie mogę odzyskać pieniędzy za zakupione bilety bez żadnych opłat w ciągu 7 dni od zakupu? Czy jest jakieś prawo, mówiące, że naliczane są opłaty za każdą stronę itd.. ? To jakieś nieporozumienie.
konto usunięte
Magdalena R.:
Czy ktoś z Was może mi powiedzieć, dlaczego nie mogę odzyskać pieniędzy za zakupione bilety bez żadnych opłat w ciągu 7 dni od zakupu? Czy jest jakieś prawo, mówiące, że naliczane są opłaty za każdą stronę itd.. ? To jakieś nieporozumienie.
konto usunięte
Jolanta I.:Dziś każda linia lotnicza jest zobowiązana do zwrotu niewykorzystanych podatków i opłat lotniskowych. Są to zazwyczaj spore kwoty z pominięciem podatków w bilecie oznaczonych kodami YQ i YR (być może są też inne).
Z jednej strony trochę Cię rozumiem, bo też jestem klientem linii lotniczych, ale z drugiej strony gdyby była większa niż jest obecnie dowolność w zwrotach biletów bez opłat, to...linie poszłyby z torbami.
Następna dyskusja: