Łukasz C.

Łukasz C. Dystrybucja Stali

Temat: ...z dzieckiem

Znalazłem bilety w przyzwoitej cenie na grudzień do BKK. Zastanawiam się jak wygląda taka wyprawa z 1,5 rocznym (niespełna) dzieckiem. Sam BBK, Ao Nang i Lantę mam już zaliczoną i chciałbym tym razem rodzinnie coś innego.
Co polecalibyście z takim maluchem, jest w ogóle sens tak daleko jechać?

Temat: ...z dzieckiem

zdecydowanie jest, poszukaj bo wątkó na ten temat było na tym forum już kilka
Małgorzata P.

Małgorzata P. Specjalista ds.
jakości

Temat: ...z dzieckiem

Khao Lak - to na północ od Phuket, na stałym lądzie. Mnóstwo hoteli przy plaży, małe miasteczko. Miejsce na spokojny wypoczynek. A na Phuket: Bang Tao, Kamala mają hotele przystosowane dla maluchów (Sunwing Resorts). Jest mnóstwo takich rodzin z malutkimi dziećmi na urlopie w Tajlandii - jeżdża na wycieczki, wypoczywają - ale oczywiście wszystko zależy od dziecka. Z moim dwulatkiem na przykład nawet wyjście do restauracji jest wyzwaniem :) Rzeczywiście na forach jest sporo wątków na ten temat, poszukaj. Odradzam Bangkok - jest tłoczno i głośno - jak sam wiesz.
Agnieszka Kaźnica

Agnieszka Kaźnica Apetyt na Świat,
Kierownik Robót,
Skanska S.A.

Temat: ...z dzieckiem

Ja spędziłam z 1,5 rocznym maluchem 3 miesiące w Tajlandii, Malezji+wypad do Kambodży, to prostsze niż się wydaje. Też okolice Krabi, w Bangkoku za to super plac zabaw w parku, skupilam sie na tym bardziej niz zwiedzaniu świątyń...Phuket- oceanarium cieszyło malucha+park motyli, okolice Krabi-plażowanie. Poza tym wszystko dla dzieci tam mają, nawet kaszki nestle (bywają o smaku rybnym:), pieluchy super, Tajowie uwielbiają dzieci, więc jest łatwo, np. na granicy Kambodza/Tajlandia dzieki dziecku nie musialam 4h stac w kolejce na granicy.
Beata Markiewicz - Świerczek

Beata Markiewicz -
Świerczek
Relationship Manager
at mBank SA

Witaj,

my byliśmy prawie 3 tygodnie w Tajlandii z niespełna dwulatkiem. Lecieliśmy z WAW do BKK przez DOHA, którą zresztą zwiedzaliśmy w nocy z maluchem w wózku. Następnie parę dni w BKK, przelot Air Asią do Krabi, tam kilka dni i codziennie wyprawa różnego typu łódkami na przeróżne plaże i snorkelling. Młody jeszcze miał jedną drzemkę więc przeważnie spał na łódkach :) Następnie autobus z Krabi do Surat Thani i prom na Koh Tao (6h). Kilka dni na Ko Tao i prom na Koh Samui i stamtąd przelot do BKK i do WAW.

Co prawda mój maluch jest wyjątkowo spokojny, jednak śmiało mogę polecić podróżowanie z dzieckiem :)
Tajowie kochają dzieci, szczególnie te z Europy :)

Podstawowe kwestie: co maluch je? Jeśli teraz bez problemów je to co Wy to najpewniej zasmakuje w tajskim jedzeniu lub przynajmniej w naleśnikach z bananem. Nasz miał z tym problemy i zabraliśmy stosowny zapas słoiczków z PL. W Tajlandii byliśmy w kilku sklepach czy nawet marketach i widzieliśmy tylko malutkie słoiczki dla niemowlaków (papki owocowe i pierwsze mięsne dania dla 4-6msc)

Pieluszki: nasz Młody jest dosyć spory i jako 2 latek pampersy 4 były na niego za małe. Tamtejsze dzieci wcześniej przechodzą na nocnik i nie widzieliśmy w Krabi czy Samui większych rozmiarów. Te które były dostępne w sklepikach typu 7Eleven czy drogeriach były w małych opakowaniach.

Na zachętę:

Obrazek

Bamboo Island / Krabi

Powodzenia!Ten post został edytowany przez Autora dnia 19.10.14 o godzinie 21:12

wyspa tajska czy malezyjska...