Monika G. Business Travel
Temat: Malezja - Borneo
Adam C.:
Moniko,
nie mogę kupić biletów na stronie AirAsia. Kiedy dochodzę do 4. etapu: Payment, to którą formę płatności mam wybrać - Credit card/Debit card; E-Gift Voucher, czy Direkt Debit? Wczoraj wybrałem 1. wariant z kartą kredytową i płatność została odrzucona z powodu nie wyzerowania ogólnej sumy płatności - Current total 395.00 MYR , jak pamiętam. Dwie wyższe pozycje: Depart total 308.00 MYR oraz Services, fees and insurance 87.00 MYR wyzerowały się same.
Tylko, że za drugim podejściem nic nie uaktywniło się, co pozwoliłoby wyzerować ostatnią sumę płatności (395,00 MYR za 2 bilety, bagaż rejestrowy, miejsce w samolocie, ubezpieczenie, check-in), tylko bez dodatkowej opłaty 16,00 MYR za płacenie kartą. Co mam zrobić, żeby zapłacić wreszcie on-line?
Dzisiaj wybrałem trzecią opcję: Direkt Debit. Następnie wybrałem na chybił trafił drugi z banków
MAYBANK
PUBLICBANK
CIMB
AMBANK
BANKRAKYAT
RHBBANK Hong Leong Bank,
zgodnie z poleceniem: Please select the bank for your direct debit payment. Oczywiście system odrzucił rezerwację natychmiast. Jak mogę zapłacić on-line? Napisz, proszę, jak ty to wypełniasz, bo nie wiem, gdzie popełniam błąd?
I jeszcze jedno. Z tego wszystkiego nie pamiętam, czy odhaczyłem Counter Check-in za 10,00 MYR, czy nie. Tzn. wyjaśnij mi, proszę, czy żeby zrobić Check-in on-line, a nie przy ladzie na lotnisku w KUL, to trzeba odhaczyć tą pozycję, czy odwrotnie - nie trzeba jej odhaczać?
Będę wdzięczny za wyjaśnienie step by step, co mam robić? Chcemy tam polecieć w lipcu, a to już nie tak odległy termin.
Pozdrawiam serdecznie, Adam.
Adam,
Ja płacę zawsze kartą kredytową. Niczego sama nie zeruję ani system też tego nie robi. Płacę za całość razem z taxami i opłatą za użycie karty.
Nie robiłam check-in w systemie, tylko na lotnisku.
Direct debit nie zadziała, bo nie masz konta w malezyjskim banku.
Weszłam na stronę Air Asia i doszłam w tej chwili do płatności (dalej już nie mogę :) ). Wszystko jest ok: jest pełna kwota z bagażem, jest dodana opłata za użycie karty. Są wyszczególnione karty (Visa, MasterCard i American Express).
Sprawdź, czy rodzaj karty kredytowej, który używasz jest akceptowany. Sprawdź, czy data ważności karty jest do lipca (może masz krótszy okres ważności?) Może przyznanie miejsc na ten lot nie jest możliwe? Sprawdź, czy wpisujesz kod bezpieczeństwa (trzeba).
Musi być jakieś konkretne wyjaśnienie.
Naprawdę nie umiem powiedzieć, co jest nie tak..............
Spróbuj jeszcze raz....