Temat: Rozpoczęcie współpracy z nowym Klientem to jak pójść na...
Hm... to zależy, co masz na myśli Rafale, pisząc "zaiskrzyć". Jeśli ja spotykam się z przedstawicielem firmy oczekuję, że spotkam kogoś, z kim nawiążę dobry kontakt. Dobry to dla mnie znaczy, że nawiązana bedzie relacja zamiast czystego nastawienia na ubicie targu. Oczekuję podczas takiego spotkania ciekawości ze strony przedstawiciela, wysłuchania tego, co mam do powiedzenia i rzetelnego doradztwa - dopasowanego do mojej sytuacji, dającego mi te korzyści, na których mi zależy ale również zawierającego informację o słabych punktach, abym mogła ocenić efektywność kupowanej usługi czy produktu.
Ważne jest dla mnie również utrzymywanie kontaktu przez firmę, z którą się wiąże, po dokonaniu przeze mnie zakupu. Oczywiście mam na myśli zakup usług, które wiążą mnie z firmą na długo np. ubezpieczeniowych, bankowych, kadrowo-płacowych czy produktów np. nieruchomości . Mam niestety tylko takie doświadczenie, że kontat utrzymywany jest w tzw. minimum. Jak podpiszę umowę o współpracy kończy się bardzo często relacja międzyludzka. A ja oczekuję np. uprzedzenia czy doradztwa wobez zmieniającej się sytuacji na rynku. Takie podejście procentowałoby z pewnością takiemu PH. Będąc zadowolona z usług polecałabym je, rekomendowała i wspierała proces sprzedaży tej osoby. W dobie wielu podobnych usług jest to ważne w procesie sprzedaży.
Pozdrawiam
Aga