konto usunięte

Temat: Skyscanner: wartościowa treść zawsze w cenie -...

Skyscanner: Interesująca forma połączenia promocji - kontekstowe powiązanie treści z usługą.

1. Wpisujemy w Google: gdzie pojechać na nurkowanie

2. Na pierwszej pozycji na liście wyników (pozycjonowanie!) pojawia się "10 najlepszych miejsc do nurkowania" - bardzo ciekawy tytuł i najlepsza pozycja, więc klikamy

3. Link prowadzi do strony: http://www.skyscanner.pl/wiadomosci/artykuly/2009/03/0... - tytuł artykułu: "Skyscanner odkrywa 10 najlepszych nurkowisk na świecie"

4. Artykuł zawiera porady - jak zostać nurkiem oraz opisy 10 najciekawszych nurkowisk świata wg (anonimowego?) autora. Pod każdym miejscem widnieje link do wyszukiwarki lotów Skyscanner. Nurkowanie wydaje się super przygodą na wyciągnięcie ręki.

5. W ten sposób otrzymujemy listę 10 miejsc, do których moglibyśmy pojechać (mniej doświadczeni nurkowie mają kłopot z wyborem miejsca - pozyskaniem informacji o ciekawych destynacjach) - i od razu sprawdzamy ceny biletów przez Skyscanner.

6. W ten sposób - poznajemy Scyscanner jako kompetentnego doradcę w kwestiach związanych z podróżowaniem, poznajemy narzędzie do porównywania cen biletów (dla niektórych to pierwsze tego typu narzędzie, z którym mają kontakt) - nawet jeżeli w tym momencie nie kupimy biletu, to z dużym prawdopodobieństwem zajrzymy na tę stronę, gdy będziemy planowali zakup biletu.