Temat: Specjalista ds. obsługi klienta z j. słoweńskim

Customer Service Representative - Slovenian Speaker

Lokalizacja: biuro w Warszawie lub praca z domu

Poszukujemy osoby, która będzie wspierać naszych pacjentów zmagających się z cukrzycą. Utrudnia ona życie wielu osobom, ale rozwiązanie proponowane przez naszego partnera sprawia, że staje się ono dużo prostsze.

BĘDZIESZ ODPOWIEDZIALNY ZA:
wspieranie pacjentów drogą mailową i telefoniczną;
edukację pacjentów;
wsparcie przy zbieraniu informacji na temat wydarzeń medycznych;
rozwiązywanie problemów pacjentów oraz organizacje wymiany produktów pacjenta zgodnie z procedurami
ZGŁOŚ SIĘ DO NAS, JEŚLI:
mówisz w języku słoweńskim na poziomie przynajmniej C1;
mówisz w języku polskim lub angielskim komunikatywnie (B2)
jesteś empatyczny i dokładny;
chcesz rozwijać swoje umiejętności komunikacyjne;
lubisz słuchać ludzi i pomagać im w rozwiązywaniu problemów;
chcesz zdobywać dodatkowe doświadczenie;
chciałbyś sam decydować o tym czy pracować zdalnie, czy stacjonarnie;
godziny pracy: 8:00 - 16:00, Poniedziałek - Piątek (8 godzin dziennie);
DODATKOWO MOŻESZ LICZYĆ NA:
Zatrudnienie na podstawie Umowy o Pracę lub Umowy Zleceniy;
dofinansowanie karty multisport oraz prywatnej opieki medycznej Medicover;
dodatkowe atrakcje w pracy i po pracy podczas licznych interaktywnych konkursów i imprez integracyjnych;
dofinansowanie do okularów i wczasów, bony na różne okazje (Święta, Dzień Dziecka itp.);
program poleceń pracowniczych;
pracę w różnorodnym zespole, w wielokulturowym środowisku;
rozwój zawodowy dzięki szkoleniom.
Proszę o kontakt: iwona.kaminska@foundever.com, tel: 692 256 886