Dorota S. UPDATE w profilu :)
Temat: Od zera do milionera- dzięki talentowi do wszystkiego....
http://dziendobry.tvn.pl/video/polska-multimilionerka-...http://www.wysokieobcasy.pl/wysokie-obcasy/1,96856,912...
Historia Wonny I de Jong intryguje. Przeczytałam ogromną ilość biografii ludzi sukcesu, oraz opisów powstawania wielkich przedsiębiorstw wzdłuż globu. Chiny, Japonia, Ameryka, Brazylia - wszędzie zauważam ten sam schemat. Podobnie myślących i planujących ludzi, którzy osiągają sukces. Cechą wspólną jest świadoma analiza rzeczywistości. Wiara w swoje czyny, a równoczesny brak złudzeń. NIESZTAMPOWA percepcja - dotyczy to przede wszystkim myślenia o własnych możliwościach, oraz interakcji siebie ze światem. Początkowo- niewielkie kroki, uświadamiające możliwości mikroekonomiczne i podstawy rozumienia rynku, jak i psychologii biznesu i handlu jako takiego.
Te małe kroki, to badanie rynku i własnych możliwości, a także rozwijanie ich to jest właśnie INTERDYSCYPLINARNOŚĆ- wyuczanie w sobie cechy elastyczności i dopasowania do chwilowej koniunktury. Dokładnie te cechy, które przypisuje się erze marketingu 3.0. Łączeniu każdej ścieżki informacyjnej z możliwościową i nie zamykanie się w blokującym schemacie.