konto usunięte

Temat: Dolny śląsk - nie do opowiedzenia, do zobaczenia (GENIALNE!)

POLECAM OGLĄDAĆ Z DOBRYMI SŁUCHAWKAMI NA USZACH!!

http://www.youtube.com/watch?v=xZ5ZmI5wB0w

baaaaaaardzo smakowity spocik!!!! jedna z najlepszych polskich realizacji marketingu regionalnego:

1. GENIALNA muza GENIALNEGO składu me myself and I
2. muza nieprzypadkowa, idealnie wpasowana w ideę (szept, tajemnica, muzyka bez słów)
3. scenariusz lekki, bez napinki, z fantazją polotem: niby nic, a jednak
4. przykuwa uwagę, mam ochotę obejrzeć do końca!
5. konwencja wywołująca dreszcze, przynajmniej u mnie, za KAŻDYM RAZEM, gdy to oglądam
6. dobre copy
7. całość z sensem, przemyślana, zero przypadkowych elementów, kompozycja smakująca idealnie! :)

podsumowując: zajebista zajebistość!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ps. a tutaj macie cały utwór wykorzystany w spocie:
http://www.youtube.com/watch?v=wMoGxqwTfxkMalina Wąsowska edytował(a) ten post dnia 13.03.12 o godzinie 19:35

konto usunięte

Temat: Dolny śląsk - nie do opowiedzenia, do zobaczenia (GENIALNE!)

Świetne hasło:0 Szacun dla twórców!
Łukasz W.

Łukasz W. interclick.pl

Temat: Dolny śląsk - nie do opowiedzenia, do zobaczenia (GENIALNE!)

Fajne fajne :)

Już nie mówię, że na tle spotu stolycy miażdży, bo żadna sztuka,
ale bardzo fajny spocik, nawet te 40 sek. dają rade.

Podkład tym bardziej pasuje, bo z tego co kojarzę to grupa z Wrocławia :)

konto usunięte

Temat: Dolny śląsk - nie do opowiedzenia, do zobaczenia (GENIALNE!)

Malina Wąsowska:
POLECAM OGLĄDAĆ Z DOBRYMI SŁUCHAWKAMI NA USZACH!!

1. GENIALNA muza GENIALNEGO składu me myself and I
2. muza nieprzypadkowa, idealnie wpasowana w ideę (szept, tajemnica, muzyka bez słów)

Hmm. Powiem szczerze, że ja gdy to pierwszy raz zobaczyłem to pierwsze co pomyślałem, to że ta muzyka jest beznadziejna. Nie chciałbym tutaj wywoływać zażartej dyskusji na ten temat, zdaję sobie sprawę z tego, że nie każdemu się podoba to samo.
Moim zdaniem spot jest "nijaki" nie przyciąga uwagi, jest mało efektowny, nie pokazuje atrakcji dolnego śląska w taki sposób by sobie pomyśleć " Muszę to zobaczyć". Copy faktycznie bardzo dobre, ale jego potencjał moim zdaniem nie wykorzystany.
Od razu zaznaczam, że nie jestem z tych, którym nic się nie podoba i zawsze wszystko krytykują.

Z mojego punktu widzenia, jako że sam się zajmuję muzyką, uważam że to muzyka jest najsłabszszym ogniwem tego spotu. Szept szeptem, ale to nie musi tak brzmieć. Cały przekaz i emocje tego spotu siedzą przez to, że muzyka jest "nijaka"

konto usunięte

Temat: Dolny śląsk - nie do opowiedzenia, do zobaczenia (GENIALNE!)

To w Krzeszowie są mnisi?
Aleksandra W.

Aleksandra W. mgr inż. Ochrony
Środowiska/ szukam
nowych możliwości
roz...

Temat: Dolny śląsk - nie do opowiedzenia, do zobaczenia (GENIALNE!)

Nie, nie ma. Tam jest żeński zakon Sióstr Benedyktynek http://www.benedyktyni.pl/benedyktynki/mniszki_benedyk...
Jarosław K.

Jarosław K. senior copywriter

Temat: Dolny śląsk - nie do opowiedzenia, do zobaczenia (GENIALNE!)

Na tle wyrobów reklamopodobnych z róznych regionów i miast całkiem przyzwoite, bo jakaś myśl spajająca jest i hasło niezłe. Ale z tą rewelacją to gruba przesada - robione na to samo kopyto pt. pokazujemy w jak najkrótszym czasie jak najwięcej migawek z róznych fajowych miejsc. No i logika - gdzie tu jest ta obiecywana tajemnica?
Agnieszka G.

Agnieszka G. Płyń za rekinem –
trafisz do ludzi
[Lec]

Temat: Dolny śląsk - nie do opowiedzenia, do zobaczenia (GENIALNE!)

Jarosław Koć:
Na tle wyrobów reklamopodobnych z róznych regionów i miast całkiem przyzwoite, bo jakaś myśl spajająca jest i hasło niezłe. Ale z tą rewelacją to gruba przesada - robione na to samo kopyto pt. pokazujemy w jak najkrótszym czasie jak najwięcej migawek z róznych fajowych miejsc. No i logika - gdzie tu jest ta obiecywana tajemnica?

Jeżdżę w dolnośląskie od lat i tajemnic nigdy nie brakuje. Widać mało wiesz, gdzie szukać :)
Zajawki to tylko przyczynek do głębszych poszukiwań. Spot nadal mi się podoba.

konto usunięte

Temat: Dolny śląsk - nie do opowiedzenia, do zobaczenia (GENIALNE!)

Ujdzie w tłoku.
Tak jak Jarosław napisał. Na tle dna polskiego marketingu i reklamy - super.
Ale to powinno być w środku stawki max, a nie "super, najlepsze".
Jarosław K.

Jarosław K. senior copywriter

Temat: Dolny śląsk - nie do opowiedzenia, do zobaczenia (GENIALNE!)

Agnieszka G.:
Jarosław Koć:
Na tle wyrobów reklamopodobnych z róznych regionów i miast całkiem przyzwoite, bo jakaś myśl spajająca jest i hasło niezłe. Ale z tą rewelacją to gruba przesada - robione na to samo kopyto pt. pokazujemy w jak najkrótszym czasie jak najwięcej migawek z róznych fajowych miejsc. No i logika - gdzie tu jest ta obiecywana tajemnica?

Jeżdżę w dolnośląskie od lat i tajemnic nigdy nie brakuje. Widać mało wiesz, gdzie szukać :)

Czyli spot słaby, skoro po obejrzeniu dalej nie wiem...
Agnieszka G.

Agnieszka G. Płyń za rekinem –
trafisz do ludzi
[Lec]

Temat: Dolny śląsk - nie do opowiedzenia, do zobaczenia (GENIALNE!)

Jarosław Koć:
Agnieszka G.:
Jarosław Koć:
Na tle wyrobów reklamopodobnych z róznych regionów i miast całkiem przyzwoite, bo jakaś myśl spajająca jest i hasło niezłe. Ale z tą rewelacją to gruba przesada - robione na to samo kopyto pt. pokazujemy w jak najkrótszym czasie jak najwięcej migawek z róznych fajowych miejsc. No i logika - gdzie tu jest ta obiecywana tajemnica?

Jeżdżę w dolnośląskie od lat i tajemnic nigdy nie brakuje. Widać mało wiesz, gdzie szukać :)

Czyli spot słaby, skoro po obejrzeniu dalej nie wiem...

Widać zajawki nie dla Ciebie, musisz mieć lineczka pod noseczek z każdą atrakcją :)
Jarosław K.

Jarosław K. senior copywriter

Temat: Dolny śląsk - nie do opowiedzenia, do zobaczenia (GENIALNE!)

Agnieszka G.:
Jarosław Koć:
Agnieszka G.:
Jarosław Koć:
Na tle wyrobów reklamopodobnych z róznych regionów i miast całkiem przyzwoite, bo jakaś myśl spajająca jest i hasło niezłe. Ale z tą rewelacją to gruba przesada - robione na to samo kopyto pt. pokazujemy w jak najkrótszym czasie jak najwięcej migawek z róznych fajowych miejsc. No i logika - gdzie tu jest ta obiecywana tajemnica?

Jeżdżę w dolnośląskie od lat i tajemnic nigdy nie brakuje. Widać mało wiesz, gdzie szukać :)

Czyli spot słaby, skoro po obejrzeniu dalej nie wiem...

Widać zajawki nie dla Ciebie, musisz mieć lineczka pod noseczek z każdą atrakcją :)

Muszę, nie muszę, gadasz nie na temat. Oceniamy spot, a nie moje gusta. Będę wdzięczny za trzymanie się wątku.
Agnieszka G.

Agnieszka G. Płyń za rekinem –
trafisz do ludzi
[Lec]

Temat: Dolny śląsk - nie do opowiedzenia, do zobaczenia (GENIALNE!)

Jarosław Koć:
Agnieszka G.:
Jarosław Koć:
Agnieszka G.:
Jarosław Koć:
Na tle wyrobów reklamopodobnych z róznych regionów i miast całkiem przyzwoite, bo jakaś myśl spajająca jest i hasło niezłe. Ale z tą rewelacją to gruba przesada - robione na to samo kopyto pt. pokazujemy w jak najkrótszym czasie jak najwięcej migawek z róznych fajowych miejsc. No i logika - gdzie tu jest ta obiecywana tajemnica?

Jeżdżę w dolnośląskie od lat i tajemnic nigdy nie brakuje. Widać mało wiesz, gdzie szukać :)

Czyli spot słaby, skoro po obejrzeniu dalej nie wiem...

Widać zajawki nie dla Ciebie, musisz mieć lineczka pod noseczek z każdą atrakcją :)

Muszę, nie muszę, gadasz nie na temat. Oceniamy spot, a nie moje gusta. Będę wdzięczny za trzymanie się wątku.

Jarku, ale to że Twoim zdaniem spot jest słaby, bo po obejrzeniu nadal nie wiesz, po co w dolnośląskie jechać, to nie świadczy do końca o spocie ale i o Tobie :)
A co do dolnośląskiego, tych migawek w spocie wcale nie ma zbyt wiele, biorąc pod uwagę, co jest w regionie do zobaczenia.

Z drugiej strony trudno wybrać jedne bez szkody dla innych. Po prostu jest mnóstwo rzeczy, które warte by były zamieszczenia w spocie, ale nie chodzi o napchanie jak leci w 2 minuty, żeby wszystko było.

Dla mnie przekaz spotu jest jasny i logiczny. W przeciwieństwie do spotu Warszawy na Euro 2012.Agnieszka G. edytował(a) ten post dnia 13.02.13 o godzinie 07:31

konto usunięte

Temat: Dolny śląsk - nie do opowiedzenia, do zobaczenia (GENIALNE!)

Spot bardzo podobny do pozostałych o tej tematyce puszczanych w Eurosporcie. Często tam lecą takie.
Jarosław K.

Jarosław K. senior copywriter

Temat: Dolny śląsk - nie do opowiedzenia, do zobaczenia (GENIALNE!)

Agnieszka G.:
Jarosław Koć:
Agnieszka G.:
Jarosław Koć:
Agnieszka G.:
Jarosław Koć:
Na tle wyrobów reklamopodobnych z róznych regionów i miast całkiem przyzwoite, bo jakaś myśl spajająca jest i hasło niezłe. Ale z tą rewelacją to gruba przesada - robione na to samo kopyto pt. pokazujemy w jak najkrótszym czasie jak najwięcej migawek z róznych fajowych miejsc. No i logika - gdzie tu jest ta obiecywana tajemnica?

Jeżdżę w dolnośląskie od lat i tajemnic nigdy nie brakuje. Widać mało wiesz, gdzie szukać :)

Czyli spot słaby, skoro po obejrzeniu dalej nie wiem...

Widać zajawki nie dla Ciebie, musisz mieć lineczka pod noseczek z każdą atrakcją :)

Muszę, nie muszę, gadasz nie na temat. Oceniamy spot, a nie moje gusta. Będę wdzięczny za trzymanie się wątku.

Jarku, ale to że Twoim zdaniem spot jest słaby, bo po obejrzeniu nadal nie wiesz, po co w dolnośląskie jechać, to nie świadczy do końca o spocie ale i o Tobie :)

Bzdura. Pomyśl chwilę - komunikat reklamowy jest dla tych, którzy od lat tam jeżdżą, czy dla tych, którzy mogliby, ale jeszcze nie mają pojęcia?
Agnieszka G.

Agnieszka G. Płyń za rekinem –
trafisz do ludzi
[Lec]

Temat: Dolny śląsk - nie do opowiedzenia, do zobaczenia (GENIALNE!)

Jarosław Koć:
Agnieszka G.:
Jarku, ale to że Twoim zdaniem spot jest słaby, bo po obejrzeniu nadal nie wiesz, po co w dolnośląskie jechać, to nie świadczy do końca o spocie ale i o Tobie :)

Bzdura. Pomyśl chwilę - komunikat reklamowy jest dla tych, którzy od lat tam jeżdżą, czy dla tych, którzy mogliby, ale jeszcze nie mają pojęcia?

My się naprawdę nie rozumiemy. Ale spróbuję jeszcze raz.

W dolnośląskim jest ogromna liczba atrakcji, spot ma służyć zajawce, że tam jest co obejrzeć, a przy okazji planowania wypadu człowiek znajdzie inne rzeczy (tylko wiadomo, trzeba poszukać wkoło tego, co w spocie pokazane).

Jeśli Ciebie przekonuje spot typu stroboskop z migającą ogromną liczbą miejsc, super, ale mnie odrzuca. Tak samo jak nie rozumiem Twojego zdziwienia gdzie niby ta tajemnica. Gest kładzenia palca na ustach to nie tylko brak mowy, ale i znak tajemnicy.

Poza tym bardzo mi się podoba, ze Wrocław nie jest na pierwszym planie a jako wisienka na torcie na koniec.
Jarosław K.

Jarosław K. senior copywriter

Temat: Dolny śląsk - nie do opowiedzenia, do zobaczenia (GENIALNE!)

Agnieszka G.:
Jarosław Koć:
Agnieszka G.:
Jarku, ale to że Twoim zdaniem spot jest słaby, bo po obejrzeniu nadal nie wiesz, po co w dolnośląskie jechać, to nie świadczy do końca o spocie ale i o Tobie :)

Bzdura. Pomyśl chwilę - komunikat reklamowy jest dla tych, którzy od lat tam jeżdżą, czy dla tych, którzy mogliby, ale jeszcze nie mają pojęcia?

My się naprawdę nie rozumiemy. Ale spróbuję jeszcze raz.

W dolnośląskim jest ogromna liczba atrakcji, spot ma służyć zajawce, że tam jest co obejrzeć, a przy okazji planowania wypadu człowiek znajdzie inne rzeczy (tylko wiadomo, trzeba poszukać wkoło tego, co w spocie pokazane).

No właśnie nie. Nie rozumiemy się, gdyż przyjmujesz pewne błędne założenie od samego początku. To wszystko, co mówisz - że trzeba poszukać itd. wiesz Ty, która tamte tereny odwiedzasz od dawna. Natomiast rolą reklamy nie jest (w pewnym uproszczeniu) przekonywać przekonanych, tylko sceptyków. Albo co najmniej neutralnych, którzy zapewne nigdy tam nie byli. Ergo - patrzymy na spot i oceniamy, czy potrafi zaintrygować, przekazać tajemnicę. No i - niestety - nie potrafi. Nie wystarczy położyć palec na ustach, żeby osiągnąć taki efekt u odbiorcy.
Agnieszka G.

Agnieszka G. Płyń za rekinem –
trafisz do ludzi
[Lec]

Temat: Dolny śląsk - nie do opowiedzenia, do zobaczenia (GENIALNE!)

Jarosław Koć:
No właśnie nie. Nie rozumiemy się, gdyż przyjmujesz pewne błędne założenie od samego początku. To wszystko, co mówisz - że trzeba poszukać itd. wiesz Ty, która tamte tereny odwiedzasz od dawna. Natomiast rolą reklamy nie jest (w pewnym uproszczeniu) przekonywać przekonanych, tylko sceptyków. Albo co najmniej neutralnych, którzy zapewne nigdy tam nie byli. Ergo - patrzymy na spot i oceniamy, czy potrafi zaintrygować, przekazać tajemnicę. No i - niestety - nie potrafi. Nie wystarczy położyć palec na ustach, żeby osiągnąć taki efekt u odbiorcy.

Czyli lepiej sprawdzi się napchanie w spot wszystkiego, co warte zobaczenia i wtedy, Twoim zdaniem, spot spełni swoje zadanie?

Większości odbiorców się podoba, zdaje sobie sprawę z faktu, iż nie każdy będzie zadowolony. Tylko mam wrażenie, że Ciebie i 20-minutowy film by nie przekonał.

Temat: Dolny śląsk - nie do opowiedzenia, do zobaczenia (GENIALNE!)

Lepiej sprawdzi się zrobienie dobrego spotu. Ten jest średni i kończy się jakimś claimem oderwanym od spotu i rzeczywistości. Nie jest źle, szczególnie pod względem zdjęć, ale komunikatu nie ma to żadnego.
Agnieszka G.

Agnieszka G. Płyń za rekinem –
trafisz do ludzi
[Lec]

Temat: Dolny śląsk - nie do opowiedzenia, do zobaczenia (GENIALNE!)

Kuba Nowak:
Lepiej sprawdzi się zrobienie dobrego spotu. Ten jest średni i kończy się jakimś claimem oderwanym od spotu i rzeczywistości. Nie jest źle, szczególnie pod względem zdjęć, ale komunikatu nie ma to żadnego.

Żeby się mogli znawcy powyżywać :D

http://www.mmwroclaw.pl/404023/2012/2/23/tajemniczy-do...

A tu coś z mojego podwórka:

http://miastoknurow.pl/6924,-byc-slazakiem-brzmi-dumni...

http://www.youtube.com/watch?v=LY0zfg_7vq8

http://www.dziennikzachodni.pl/artykul/412797,top-10-f...

Następna dyskusja:

Genialne hasło reklamowe




Wyślij zaproszenie do