Cecylia Kolanowska

Cecylia Kolanowska Właściciel, Ośrodek
Doskonalenia Kadr
SIMP w Poznaniu

Temat: Sierpniowa promocja! - Szkolenia personalne w Poznaniu -...

Ośrodek Doskonalenia Kadr SIMP w Poznaniu
Ul. Wieniawskiego 5/9, 61-712 Poznań
Tel./ fax 61 853 80 37
http://odksimp.pl, e-mail: biuro@odksimp.pl

zaprasza na szkolenie:

„Magia” relacji z Klientem

Szkolenie „Magia relacji” jest skierowane szczególnie do osób, które w swojej pracy lub życiu osobistym mają kontakt z ludźmi, a od jakości tych kontaktów zależą ich zarobki, wyniki w pracy czy dobre samopoczucie oraz satysfakcja z relacji.

Zdobyta w trakcie szkolenia wiedza oraz rozwijanie umiejętności mogą być natychmiastowo wdrażane w życie i mogą zostać wykorzystane między innymi w:

-sprzedaży,
-wywieraniu wpływu,
-komunikacji z pracownikami,
-zdobywania poparcia,
-lepszym zrozumieniu mechanizmów działania ludzi ze swojego otoczenia,
-polepszenia relacji w rodzinie,
-przekazywaniu swoich idei,
-czerpaniu większej przyjemności z kontaktów z innymi ludźmi i w wiele innych obszarach.

Szkolenie to jest złożone z poszczególnych modułów (min. kalibracja, modelowanie, raport, systemy reprezentacji, metaprogramy, pozycje percepcyjne, metamodel, język perswazji, wystąpienia publiczne, zabawy głosem), które mogą być realizowane w cyklu szkoleniowym, bądź też przeprowadzane w formie pojedynczych szkoleń w zależności od Państwa potrzeb. Ponieważ zależy nam na jak najlepszym spełnieniu Państwa oczekiwań, szkolenie to może być do nich dopasowane i indywidualnie modyfikowane. Dodatkowo poszczególne moduły mogą być realizowane zarówno w zakresie podstawowym (gdzie uczestnicy otrzymują najważniejsze informacje i umiejętności do dalszej pracy nad wybranym zagadnieniem) jak i zaawansowanym (gdzie uczestnicy, po określonym okresie pracy własnej, spotykają się ponownie i pracują nad jeszcze lepszym rozwojem umiejętności z danego zakresu).

Moduł 1. Kalibracja - podstawy:

Cel szkolenia: Zwiekszenie umiejętności obserwacji zachowań rozmówców oraz świadomości własnego działania przez rozwijanie wrażliwości sensorycznej.

Korzyści dla uczestników:

-praktyczne ćwiczenia polepszenia wykorzystania zmysłów,
-rozwój umiejętności kalibrowania rozmówców,
-zwiększenie świadomości i zrozumienia rozmówców przez poznanie jego schematów myślowych.

Ramowy program modułu:

-definicja kalibracji,
-zmysły i ich rola skuteczności działania z ludźmi,
-możliwości rozwoju wrażliwości sensorycznej,
-kalibracja rozmówcy - od wyglądu do tożsamości,
-wykorzystanie kalibracji w sprzedaży
-pułapki i trudności kalibracji - jak sobie z nimi poradzić?

Moduł 2. Sztuka dobrego kontaktu - podstawy raportu

Cel szkolenia: zwiększenie skuteczności budowania kontaktu oraz pozyskiwania zaufania klienta.

Korzyści dla uczestników:

-praktyczne poznanie zasad stosowania raportu,
-rozwinięcie umiejętności pozyskiwania zaufania rozmówcy,
-zwiększenie poziomu zrozumienia rozmówcy,
-wykorzystanie raportu w sprzedaży,
-polepszenie jakości komunikacji interepersonalnej.

Ramowy program modułu:

-definicja raportu,
-dopasowanie, odzwierciedlenie i prowadzenie - wykorzystanie mechanizmu w praktyce,
-systemy reprezentacji i ich wykorzystanie w budowaniu dobrego kontaktu,
-pułapki i trudności w budowaniu raportu - jak sobie z nimi poradzić?

Metody szkoleniowe:

Szkolenie będzie przeprowadzone w formie interaktywnej, z jak największym wykorzystaniem aktywności uczestników. Przyswajanie wiedzy i rozwijanie umiejętności odbędzie się szczególnie poprzez udział uczestników w dyskusjach, ćwiczeniach grupowych i indywidualnych, demach szkoleniowych.

Dodatkowo po szkoleniu możliwość konsultacji oraz wsparcia dla uczestników w zakresie tematyki szkolenia (e-mali, telefon)

Termin szkolenia: 19.08.2011
Regularna cena: 790 zł netto
Oferta specjalna -40%

więcej: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/szkolenia-sprze...
Cecylia Kolanowska

Cecylia Kolanowska Właściciel, Ośrodek
Doskonalenia Kadr
SIMP w Poznaniu

Temat: Sierpniowa promocja! - Szkolenia personalne w Poznaniu -...

Ośrodek Doskonalenia Kadr SIMP w Poznaniu
Ul. Wieniawskiego 5/9, 61-712 Poznań
Tel./ fax 61 853 80 37
http://odksimp.pl, e-mail: biuro@odksimp.pl

zaprasza na szkolenie:

Wystąpienia publiczne
Sztuka prezentacji jest niezbędną umiejętnością wymaganą nie tylko od menedżerów, ale i od wszystkich pracowników. Pozwala ona przekonać do swoich racji, pomysłu, produktu lub usługi. Autoprezentacja to świadome kierowanie wrażeniem, jakie wywieramy na innych, czyli próba pokazywania się takim, jakim chcę, żeby inni mnie widzieli- to zgodność między budowanym obrazem własnej osoby a intencjami.

Szkolenie pozwoli jego uczestnikom zdobyć praktyczną wiedzą na temat profesjonalnego przygotowania prezentacji, a także poznać skuteczne techniki jej przeprowadzenia, zwalczania tremy, doskonalenia umiejętności nawiązywania kontaktu ze słuchaczami, skupiania uwagi na sobie czy tworzenia wizerunku.

Profil uczestnika:

• kadra kierownicza
• specjaliści

Cele szkolenia:

• nabycie umiejętności poprawnej prezentacji towarów i usług
• poznanie zasad profesjonalnej prezentacji
• nabycie umiejętności prowadzenia prezentacji w różnych warunkach
• nabycie umiejętności posługiwania się urządzeniami audiowizualnymi
• poznanie sposobów przygotowania i oceny własnej prezentacji

Metody pracy:

• ćwiczenia indywidualne i grupowe
• wykład interaktywny
Program szkolenia

1. Wystąpienie a prezentacja - pojęcia

2. Czym jest prezentacja

- Składniki skutecznej prezentacji
- Cel prezentacji
- Odbiorca - audytorium - analiza słuchaczy
- Metody

3. Formy prezentacji

- Dostosowanie formy do przekazywanego materiału

4. Przygotowanie prezentacji

- Ustalanie celów
- Rodzaje celów
- Dostosowanie środków i metod do celów prezentacji
- Czas i korzystanie z pomocy audiowizualnych

5. Techniki i środki oratorskie (jak mówić, by być słuchanym)

- Nawiązanie kontaktu ze słuchaczami
- Feedback
- Uporządkowanie treści przemówienia
- Panowanie nad mową ciała
- Przezwyciężanie zdenerwowania
- Wykorzystanie humoru
- Wybór miejsca
- Przemówienia i sztuka przemawiania

6. Autoprezentacja jako komunikat

- Co to jest własny wizerunek
- Rola wizerunku w życiu zawodowym i publicznym
- Porozumiewanie się
- Tworzenie wizerunku zawodowego
- Autodiagnoza stylu
- Dostosowanie własnego wizerunku do sytuacji publicznych
- Komunikacja pozawerbalna
- Komunikacja wokalna
- Komunikacja werbalna

7. Rola asertywności w efektywnej prezentacji

- Czym jest asertywność
- Zachowania nieasertywne i ich następstwa
- Diagnoza własnej asertywności
- Asertywne wyrażanie oczekiwań – komunikacja JA
- Asertywne reagowanie na krytykę
- Asertywna konfrontacja przekonań

8. Sposoby przyciągania uwagi słuchaczy
9. Zasady prezentacji w grupie
10. Zasady pisania tekstu wystąpienia
11. Zasady wybierania materiału do prezentacji
12. Zasady posługiwania się sprzętem audiowizualnym w czasie prezentacji

W cenę szkolenia wliczona jest przerwa kawowa oraz lunch.

Termin szkolenia: 12.08.2011
Cena regularna: 790 zł netto
Oferta specjalna: -40%

więcej: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/umiejetnosci-me...
Cecylia Kolanowska

Cecylia Kolanowska Właściciel, Ośrodek
Doskonalenia Kadr
SIMP w Poznaniu

Temat: Sierpniowa promocja! - Szkolenia personalne w Poznaniu -...

Ośrodek Doskonalenia Kadr SIMP w Poznaniu
Ul. Wieniawskiego 5/9, 61-712 Poznań
Tel./ fax 61 853 80 37
http://odksimp.pl, e-mail: biuro@odksimp.pl

zaprasza na szkolenie:

Stres- sprzymierzeniec czy przeciwnik? Jak sobie z nim radzić?

Czy zdarzyło Ci się, że w sytuacji wystąpienia publicznego, ważnej dla Ciebie rozmowy zaschło Ci w ustach, miałeś ochotę "zapaść się pod ziemię", zniknąć... i drżał Ci głos? Może w czasie rozmowy czułeś taką wściekłość, że wypowiadałeś słowa, których później żałowałeś? Może w czasie ważnej dla Ciebie rozmowy (z szefem, współpracownikiem, klientem...), słysząc zarzuty masz "pustkę w głowie", czujesz "motyle w żołądku" i dopiero po jakimś czasie analizując rozmowę myślisz co mogłeś na to odpowiedzieć lub jak mogłeś się zachować? A może zdarza Ci sie mieć problem z zasypianiem?

Jeżeli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiedziałeś pozytywnie lub czujesz, że żyjesz w ciągłym napięciu to ten trening adresowany jest do Ciebie.

Cele szkolenia:

Zdobycie wiedzy na temat mechanizmów powstawania stresu i jego przyczyn. Poznanie technik relaksacyjnych pozwalających utrzymać się w dobrej kondycji psychofizycznej.

Profil uczestnika:

Trening skierowany jest do osób, które chcą poprawić jakość swojego życia i nauczyć się radzić sobie ze stresem dezorganizującym ich życie. Skierowany jest więc do osób pracujących na wszytskich szczeblach i na wszytskich stanowiskach.

Korzyści dla uczestnika:

-poznanie zasad powstania pobudzenia fizjologicznego i emocjonalnego oraz ich wpływ na postawy i zachowania
-poznanie techniki relaksacyjnej pomagającej opanować stres
-nauczenia się posługiwania technikami relaksacyjnymi

Realizacja szkolenia umożliwi pracownikowi:

Dzięki temu treningowi uczestnicy nauczą się rozpoznawać i rozumieć odczuwane pobudzenie oraz radzić sobie z nim.

Metody pracy:

-mini wykład
-trenowanie technik antystresowych

Czas trwania: 1 dzień

Program zajęć:

-co to jest stres i dlaczego jest potrzebny?
-stres pozytywny vs negatywny
-jaki jest mój osobisty stres?
-emocje a stres czyli jakie emocje towarzyszą stresowi
-moje sytuacje stresujące- kiedy, jak i dlaczego odczuwam lęk, niepokój, złość, strach
-mój umysł a mój stres- czyli jaki jest mój osobisty wpływ na odczuwany stres
-przekonania stresujące a przekonania motywujące czyli co mnie hamuje a co mnie napędza
-co mówi mi moje ciało czyli szukanie napięć w ciele i praca z ciałem
-praca z oddechem
-jak zminimalizować napięcie oddechem w 1 minutę, 3 minutę, 10 minut...
-mój osobisty wpływ na przeciwdziałanie stresowi- jak to zrobić?

Termin szkolenia: 10.08.2011
Cena regularna: 890 zł
Oferta specjalna: -40%

więcej: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/rozwijanie-osob...



Wyślij zaproszenie do