Temat: ITAKA proszę o opinie
Anna B.:
Chusteczkę? ;)
Proszę
Nie dziękuję obędzie się, sa łzy radości i łzy smutku. Moje są te 1-sze.
Moje doświadczenia z Itaką są dobre. Jeśli stanie się coś, co zmieni mój stosunek do tego biura - dam znać. Póki co - wybieram się z nimi znowu za granicę, chyba dziesiąty raz.
No to ma pani szczęście do oszustów, którzy wielu ludziom krzyżują plany na udany wypoczynek. Chyba urodziła się pani pod szczęśliwą gwiazdą, albo ma pani minimalne wymagania. Jedno i drugie możliwe. Dzisiaj wróciłem od kuzynki, która przyleciała z Krety - zmiana hotelu 4*, który wybrali (zmiana na miejscu) na tzw. 4* (według kategorii Itaki, a według greckiej kategoryzacji 3*) w pobliżu - UWAGA!!! wysypiska śmieci!, W zamian zapewne dostaną jakieś 100 zł o ile złożą skargę, bo są zdruzgotani postawą cudownej Itaki. A ostrzegałem ich!
A jednak stało się inaczej i to nie Polacy musieli ewakuować się z hotelu w poszukiwaniu na własną rękę tańszych kwater, lecz Niemcy, stojący w dłuuuugiej kolejce do recepcji....... No ale takie jest niemieckie prawo. 2 dni i na bruk. A turyści polscy nie byli przewożeni do innych, tańszych hoteli, jak np. w Egipcie czy innej Turcji. A w tym wypadku Itaka (w przeciwieństwie do innych biur) stanęła na wysokości zadania.
Tutaj też mamy inne doświadczenia, moja siostra mieszka w Niemczech, jej mąż może brać urlop tylko przed lub po sezonie. Wulkan zastał ich na Teneryfie, TUI Niemcy nie kazało im siedzieć na lotnisku. Przedłużyli swój pobyt na ich koszt bo biuro samo to zaproponowało. I co Pani na to?
Poza tym Karta Frankfurcka to gwarant źle wykonanej usługi,
Szkoda, że nie dobrze wykonanej! ;DDDD Jeśli gwarantuje źle wykonaną usługę, to ja dziękuję :) Taką niemiecką kartę można sobie, za przeproszeniem...... ;))))
A jaki sens miałby gwarant dobrze wykonanej usługi? Tu chyba pani nie zrozumiała o co chodzi w KF! Ona daje turystom możliwość szukania sprawiedliwości, jeśli biuro źle wykona usługę. W Polsce tej możliwości nie ma!!! Sam miałem przeboje z Triadą, tylko dlatego, że nie odpowiedzieli w terminie 30 dni musieli uznać moją poważną reklamację. W innych przypadkach olewają turystów. W Niemczech KF chroni turystów. Więc proszą się z nią zapoznać, a potem wypowiadać się w tej kwestii.
Udanego kolejnego idealnego wypoczynku z Itaką, może dostanie pani kiedyś LOJALKĘ hehehehe.