Dawid Dwernicki

Dawid Dwernicki Dyrektor Działu
Zakupów

Temat: Teneryfa + rejs (Wyspy Kanaryjskie + Maroko + Madera)

Witam serdecznie, Wkrótce wybieramy się w trójkę na kolejne wakacje. Tym razem zdecydowaliśmy się na bliższy wyjazd niż w zeszłym roku. Jako, że chcemy spróbować czegoś nowego, innego zdecydowaliśmy się na tygodniowy rejs: "teneryfa - gran canaria - lanzarote - agadir - casablanca - madera" Można więc powiedzieć, że w każdym miejscu będziemy cały dzień. Na samym statku będzie około 3000 ludzi, więc całkiem sporo ... Można dodać, że na tego typu statki warto czasami poczekać do last minute, bo ceny całkiem nieźle spadają Tradycyjnie również lecimy z Niemiec korzystając z czarteru. Na Teneryfę to koszt około 600 - 800 PLN/ osobę (przelot 2 tygodniowy w 2 strony) Po rejsie zostajemy prywatnie na Teneryfie chcąc odwiedzić min. kilka parków tematycznych min. http://www.loroparque.com/en/index.asp http://www.siampark.net/en/ http://www.monkeypark.com/ Dajcie znać jeśli macie jakieś doświadczenia jeśli chodzi o rejsy oraz o samą Teneryfę. Pozdrawiam, Dawid

Temat: Teneryfa + rejs (Wyspy Kanaryjskie + Maroko + Madera)

Doświadczeń w tym zakresie nie mamy żadnych, ale próbujemy też zorganizować "rejsowe" rodzinne wakacje. Wynajem katamaranu i dwutygodniowy rejs po Karaibach, a potem Floryda (park narodowy Everglades + oczywiście parki Disney'owskie).

Czy ktoś ma jakieś doświadczenia. Podpowiedzi mile widziane.
Joanna Z.

www.facebook.com/Omo
lokko

Temat: Teneryfa + rejs (Wyspy Kanaryjskie + Maroko + Madera)

ja mogę powiedzieć, mam nadzieję, że sie przyda.

Dawid

W Loro Park dobrze jest sprawdzić rozkład jazdy, czyli timetable. Jest to olbrzymi park. Rekinarium, fokonarium, delfinarium i masa innych rozrywek. Żeby nie czekać zbyt długo, lub nie przegapić czegoś - dobrze jest to sobie odpowiednio zorganizować. Byłam tam z 15 lat temu, ale pamiętam, że cudem zdążyliśmy na jedną z atrakcji, bo zamykali ją wczesniej.
Loro - to papuga. Jej wielki posąg stoi przed wejściem. I z moich wrażeń, najwięcej tam jest papug i innych ptaszków. Niektóre bajecznie kolorowe. Papugom poświęcony jest cały dział.
Są miejsca dla rodzin z dziecmi, do przewijania i toalety. Ale Park jest odkryty (w części z ptakami jest trochę cienia, bo rosną drzewa) więc sugeruję obowiązkowo spacerówkę z parasolką jeśli Wasze dziecko to prawdziwy maluszek. Jeśli jest starsze - czapka z daszkiem i ochraniacz na szyje - chusteczka jakaś. Generalnie Teneryfa jest jak patelnia na bardzo duzym ogniu. Weźcie zapas picia, na miejscu są miejsca z jedzeniem etc ale jest dość drogo.

edit:Michał (choć w sumie Maciek też jest moim idolem :)), mój idolu :)
Disneyland ! O Karaibach nie mam bladego pojęcia ... jeszcze. Ale w Disneylandzie byliśmy, tylko, że Francuskim. Zapraszam Cię na naszą stronę, na której opisałam Disneyland oraz na nasze FORUM, które własnie ruszyło.
Coś mi mówi, że jedyną różnicą w tych Disneylandach będzie waluta i temperatura...Joanna Z. edytował(a) ten post dnia 12.04.11 o godzinie 09:54

Joanna Z.:

Michał (choć w sumie Maciek też jest moim idolem :)), mój idolu :)

W Disneylandzie w Paryżu oczywiście byliśmy, jak również w Hong Kongu (Paryż - lepszy).
Natomiast słyszałem że ten na Florydzie jest ogromny i dlatego pytam o doświadczenia, jak to sobie organizować, żeby jak najlepiej z niego skorzystać.
Pozdrawiamy - idole :)
Dawid Dwernicki

Dawid Dwernicki Dyrektor Działu
Zakupów

Temat: Teneryfa + rejs (Wyspy Kanaryjskie + Maroko + Madera)

No i po wakacjach 2011 :-)

Generalnie wyjazd bardzo udany, nieco inny od poprzednich. Polecieliśmy Air Berlin z Erfurtu w Niemczech (koszt ok 800 PLN/osobę/2 strony) na Teneryfę. Potem popłyneliśmy na 7 dniowy rejs po Oceanie Atlantyckim (wspomniane 3 wyspy kanaryjskie, casablanca, agadir i funchal na maderze). Mimo, że wspólnie już dużo widzieliśmy jesteśmy oczarowani tym stylem podróżowania. Z jednej strony łączy efekt wyjazdów samodzielnych i wyjazdów zorganizowanych. Wspaniały nowoczesny statek oferuje naprawdę całą masę dobrej zabawy dla dzieciaków i rodziców. W nocy rejs a cały dzień w kolejnym nowym porcie. A widoki ze statku - żaden hotel z "sea view" nie oddaje choć w części tego co widzieliśmy. Samodzielnie, na własną rękę zwiedzaliśmy wszystkie porty. Oczywiście przy takim podróżowaniu nie ma szans na wgłębienie się w dany kraj, ale wg nas było znakomicie. Potwierdza to również nasza 4,5 letnia Laura. Drugi tydzień spędziliśmy na komercyjnej, ale fajnej Teneryfie. Tutaj jest cała masa atrakcji w przeróżnych parkach rozrywki dla dzieciaków (delfiny, orki i różne inne)

PS. Jesteśmy zakochani w Maderze - naprawdę piękne miejsce !!! :-)Dawid Dwernicki edytował(a) ten post dnia 07.05.11 o godzinie 17:58
Katarzyna Wilga

Katarzyna Wilga Head Of
Communications w
Lightness. Ekspertka
marketingu ...

Temat: Teneryfa + rejs (Wyspy Kanaryjskie + Maroko + Madera)

podbiję trochę temat Teneryfy :)
Właśnie się wybieram na koniec marca. Ja w ciąży plus dziecko 2 lata i moja mama.
Będziemy dokładnie w Puerto de Santiago. Orientuje się ktoś może ile stamtąd zajmuje dojazd busem np do stolicy? Ile do Loro Park?
Jakieś rady? Słyszałam o biletach jakiś tańszych na busy i że w Loro jeden dzień to za mało. Jakie macie doświadczenia?

Temat: Teneryfa + rejs (Wyspy Kanaryjskie + Maroko + Madera)

My już po karaibskim rejsie.
Ciekawe doświadczenie - super ekipa rodzinna (byliśmy z 7 dzieci).
Polecamy organizatora - Adam Krupa (znajdziecie go na GL)
Gdyby ktoś miał pytania to zapraszam.