Robert S.

Robert S. Ekspert finansowy -
kredyty,
ubezpieczenia,
inwestycje

Temat: nowy operator i już problemy

przeszedłem z ery do play i chyba trafiłem z deszczu pod rynnę; nie będę się rozpisywał co mnie irytowało u poprzedniego operatora, ale wygląda na to, że z nowym nie będzie lekko, otóż:

1. chciałem aktywować usługę "zbieraj minuty w play fresh", wysłałem odpowiedni kod, pobrano mi z konta 3 zł i.......NIC, minęło już sporo powyżej 24h i usługę mam wyłączoną + info że mogę ją aktywować (płacąc oczywiście kolejne 3 zł)

2. zadzwoniłem do BOKu i przedstawiłem sprawę, konsultantka nie umiała mi pomóc (nie minęły jest 24h) i zasugerowała zgłoszenie sprawy przez stronę www,

3. zrobiłem jak napisała i dzieje się NIC, poza tym zgodnie z info na stronie rozmowa z konsultantem miała kosztować 1 zł, pobrano mi z konta 1,5 zł - zgłosiłem kolejną sprawę i również brak odp.

pozostaje mi czekać czy może warto podjąć jeszcze jakieś inne kroki?

konto usunięte

Temat: nowy operator i już problemy

Polecam ten temat przejrzeć. Reklamacja jak każda inna

http://www.goldenline.pl/forum/1760644/reklamacja-w-pl...



Wyślij zaproszenie do