Temat: Vero Moda - torebka
no właśnie, sprzedawczyni widać, że trochę mi współczuła (jest kobietą to wie że z "taką" torebką to już nie mogę się nigdzie pokazać, bo po prostu wstyd "kup sobie nową torebkę, ty sknero ;))) " Przy okazji dowiedziałam się, że nie jestem jedyną klientką, która złożyła reklamację na ten towar.
Pytanie ile kobiet w Polsce ma podobną sytuację?
Dlaczego marka woli stracić klientów (założę się że jest nas wiele) - nie dlatego że się obrazi, tylko takiego, który boi się drugi raz coś kupić, bo nie ma poczucia bezpieczeństwa, że gdy zakup okaże się bublem, to firma przyzna się do tego...
Cóż, może przeczyta to ktoś odpowiedzialny za wizerunek firmy...
PS. a może stworzymy ranking firm które podchodzą po ludzku do reklamacji a które nie ?
Beata Pudyszak edytował(a) ten post dnia 20.09.11 o godzinie 15:20