Temat: Co wybrać...? Poradzcie (czy to musi być Fazer?)

Szykuje sie na nowy motur, nie wiem co wybrac ale wiem czego chce. Podam kryteria pomozcie zdecydowac.

Kryteria:
- pozycja: nie wyprostowana ale tez nie lezaca, pozycja podobna do... gs500
- pojemnosc 600-1000
- zeby w trasie lecial bez problemu 140km/h, tzn. zeby opory powietrz nie meczyly i byl oszczedny
- moc ~100KM, zdolny do jazdy nagumie
- zwrotny, tak zeby po miescie (W-wa) sie dobrze prowadzil
- rozsadne spalanie (miasto do 6l)

PS:
Czy to musi byc Fazer? :)
Adam Brzozowski

Adam Brzozowski Business Development
Manager

Temat: Co wybrać...? Poradzcie (czy to musi być Fazer?)

może być CBF600 lub CBF1000 ;)

lub jeszcze Triumph Tiger (2007)Adam Brzozowski edytował(a) ten post dnia 16.10.07 o godzinie 01:05

konto usunięte

Temat: Co wybrać...? Poradzcie (czy to musi być Fazer?)

"jajko" ?? (tylko pozycja deko inna)
Jaromir W.

Jaromir W. CIO, SAPowiec, PM
[EWO]

Temat: Co wybrać...? Poradzcie (czy to musi być Fazer?)

GSR600 ?

konto usunięte

Temat: Co wybrać...? Poradzcie (czy to musi być Fazer?)

To nie musi być Fazer...

...ale powinien. ;)
Arek W.

Arek W. Mam cztery pasje
życiowe Synowie,
Żona, Motocykle i
Legia...

Temat: Co wybrać...? Poradzcie (czy to musi być Fazer?)

Zdecydowanie Fazer ewentualnie Hornet

konto usunięte

Temat: Co wybrać...? Poradzcie (czy to musi być Fazer?)

Jaromir W.:
GSR600 ?

Jedyna słuszna odpowiedź ;-)

Temat: Co wybrać...? Poradzcie (czy to musi być Fazer?)

Arek W.:
Zdecydowanie Fazer ewentualnie Hornet

Hornetem jestem zafascynowany i dlugo myslalem ze to bedzie to, ale spotkalem sie z opiniami ze nawet z owiewkami w trasie przy 140 km/h moze byc meczacy. Wowczas jako alternatywa najczesciej pada Fazer.

Hornet 600 czy 900 ?

konto usunięte

Temat: Co wybrać...? Poradzcie (czy to musi być Fazer?)

Biorąc pod uwagę proporcje po ostatnim lataniu to prawie zakrawało na mini zlot Yamahy :-) - możesz to uznać jako wyznacznik .
Arek W.

Arek W. Mam cztery pasje
życiowe Synowie,
Żona, Motocykle i
Legia...

Temat: Co wybrać...? Poradzcie (czy to musi być Fazer?)

Sebastian K.:
Arek W.:
Zdecydowanie Fazer ewentualnie Hornet

Hornetem jestem zafascynowany i dlugo myslalem ze to bedzie to, ale spotkalem sie z opiniami ze nawet z owiewkami w trasie przy 140 km/h moze byc meczacy. Wowczas jako alternatywa najczesciej pada Fazer.

Hornet 600 czy 900 ?

Myslę że 600 jest wystarczający ale jesli wolisz więcej momentu to 900 z tym że to jest różnica podobna do Fazer 600 a 1000 wszystkie silniki sa od motocykli sportowych 600 trzeba troszkę mocnej kręcić ale taki już ich urok. Nie pamietam dokładnie ale w pewnym momencie Hornet 600 miał już zawiech upside down a 900 tradycyjne teleskopy.

Temat: Co wybrać...? Poradzcie (czy to musi być Fazer?)

Dzieki za porady, przyjrze sie dokladnie sprzetom i wowczas bede pytal o konkrety danego modelu.

PS:
Najbardziej spodobal mi sie CBF1000 ale poza moim zasiegiem finansowym :)

Temat: Co wybrać...? Poradzcie (czy to musi być Fazer?)

Czy ktoś z was miał kontakt z Thundercutem?
Chciałbym go porównać z CBR600 F4 w kilki punktach. Po pierwsze spalanie - podobno Tcut ma mniejsze. Druga sprawa - która maszyna jest bardziej sportowa - nie chodzi mi o wygląd, np Tcut ma full regulacje zawieszenia, a jak jest w CBR? Trzecia sprawa - który motur będzie wygodniejszy na miasto?

Która 600-tke z tych dwóch wybrali byście dla siebie?
Magdalena W.

Magdalena W. HR, Zespół Sprzedaży
FPL

Temat: Co wybrać...? Poradzcie (czy to musi być Fazer?)

A może Suzuki GSX650F ???
Ja się do niego przymierzam skromnie...
Czekam również na opinie :)
Paweł Kubiak

Paweł Kubiak Finance Director &
Proxy

Temat: Co wybrać...? Poradzcie (czy to musi być Fazer?)

A czemu nikt nie wspomniał o takim funbike'u ?


Obrazek

konto usunięte

Temat: Co wybrać...? Poradzcie (czy to musi być Fazer?)

bo sie wywraca

kolezenstwo z wawy potwierdzi ;-)
Paweł K.:
A czemu nikt nie wspomniał o takim funbike'u ?
>Krzysztof Lis edytował(a) ten post dnia 31.10.07 o godzinie 21:33
Jaromir W.

Jaromir W. CIO, SAPowiec, PM
[EWO]

Temat: Co wybrać...? Poradzcie (czy to musi być Fazer?)

Krzysztof L.:
bo sie wywraca

Nie wywraca, tylko skośnookie kierowniczki puszek w nie wjeżdżają... ;)

No dobra.. w efekcie końcowym... się wywraca... :P
Paweł Kubiak

Paweł Kubiak Finance Director &
Proxy

Temat: Co wybrać...? Poradzcie (czy to musi być Fazer?)

Krzysztof L.:
bo sie wywraca

kolezenstwo z wawy potwierdzi ;-)
Paweł K.:
A czemu nikt nie wspomniał o takim funbike'u ?
>

Nie potwierdzam.

Nie słyszałem, żeby ktoś sie na tym wywrócił....Paweł Kubiak edytował(a) ten post dnia 03.11.07 o godzinie 09:30

konto usunięte

Temat: Co wybrać...? Poradzcie (czy to musi być Fazer?)

thundercat w miare sympatyczny tylko:
jak zalozysz za duza opone to nie skreca ;)
lubi sie zagrzac przez co w czasie dluzszej jazdy moga Ci sie ze tak powiem klejnoty gotowac (doslownie bo jakos sie siedzenie nagrzewa nie pamietam z ktorej strony) ;)
no i o czesci troche trudniej niz do innych bo malo ich jezdzi.
pozdrawiam
Zbigniew Dolecki

Zbigniew Dolecki Referent ds.
Eksportu, Aesculap
Chifa Sp. z o. o.

Temat: Co wybrać...? Poradzcie (czy to musi być Fazer?)

W FZS-ach silnik masz to Tcut'a :) Odprezony nieco.
Niektore wersje FZSow (FAZEREK ;P) maja regulacje zawieszki przedniej, te nowsze mialy juz to w standardzie (chyba po '01).

konto usunięte

Temat: Co wybrać...? Poradzcie (czy to musi być Fazer?)

Cześć Sebastian.
Czytając Twoje kryteria skojarzyłem, że ja rok temu miałem identyczny problem. Potrzebowałem coś na miasto. Po roku jazdy mogę Ci na 100% potwierdzić, że dokonałem idealnego wyboru. Decyzja była trochę oryginalna, ale nie żałuję. Wybrałem Triumpha Daytonę 955i.
A teraz porównaj swoje kryteria z zaletami tego sprzętu.
1) Pozycja super wygodna (siedzenia idealne)do 180 możesz gonić na wyprostowanych rękach, jak się lekko pochylisz do 240 luzik, później trochę dyma, ale nie w czachę tylko dziwnie po plecach.
2) Sprzęcik bardzo lekki, zwrotny, idealnie wręcz wykończony (Fazer wymięka). Fabrycznie: zawieszenie w pełni regulowane, hamulce w stalowym oplocie, tarcze przednie 320 mm, kupa dodatków karbonowych. Idealne rozwiązania techniczne - wszystkie owiewki demontujesz w 2 min. itp.
3) Moc - za 1 200 zł. panowie w serwisie w Łodzi zamontowali mi "pudełeczko" i zhamowali 152 KM. Do tego zajebisty moment już od 3000 obr/min.
4) Z II idzie na gumę z gazu a jak walniesz ze sprzęgła to z III bez problemu. Tak, że 140 na gumie możesz śmigać. Do tego przedni hebel żyleta. Daytonką stoppie to sama przyjemność.
5) Do tego jeszcze ekonomia. 300 km na baku robię zawsze (przy tych wygłupach) więc pali ok 7 l/100km. Dla przykładu XX wciąga 11 l bez problemu.
6) Jedyna wada to dźwięk silnika na wolnych obrotach (tragedia). W czasie jazdy zajebisty gang, coś w stylu V8.
Pomyśl nad moją propozycją. (oczywiście ja nie mam zamiaru sprzedawać - ale jak chcesz fotki to ci wyślę na maila)
A ... i jeszcze jedna zaleta - nie pomylisz go ze sprzętem kolegi. Ha,Ha.
Pozdrawiam.



Wyślij zaproszenie do