Stanisław
Pogorzelski
Konsultant -
komunikacja,
marketing,
zarządzanie
Temat: Dni Marketingu Sportowego 2008: oceny, refleksje, komentarze
No i po Dniach Marketingu…Kolejna odsłona zakończona. Jak było w tym roku ? Według mnie utrzymamy został dotychczasowy poziom – część wystąpień ciekawa, część bardzo ciekawa, część….
Widać chęć daleko idącej profesjonalizacji tj. nie mówimy o tym, że marketing sportowy jest dobrym pomysłem na biznes, bo to wiemy od lat. Tematem mają być wyspecjalizowane zagadnienia, prezentacje narzędzie czy case study. Nie każdy jednak o tym pamiętał.
Co warto rozważyć według mnie w kontekście DMS 2009:
- Wyraźniejsze rozdzielenie zagadnień związanych z marketingiem sportowym rozumianym jako zarządzanie klubem/obiektem od tematów sponsoringowych.
- Dokładny dobór prelegentów i prelekcji. Tytuł/stanowisko (nawet jeśli z zagranicy) to nie 100% gwarancji na sukces.
- Zintensyfikować możliwość interakcji z publicznością (moderator plus ułatwienia sprzętowe – np. więcej mikrofonów)
A żeby ułatwić zebranie opinii poniżej link do prostej ankiety – anonimowej.
http://www.ankietka.pl/survey/show/id/17450/dni-market...