Stanisław Pogorzelski

Stanisław Pogorzelski Konsultant -
komunikacja,
marketing,
zarządzanie

Temat: Dni Marketingu Sportowego 2008: oceny, refleksje, komentarze

No i po Dniach Marketingu…

Kolejna odsłona zakończona. Jak było w tym roku ? Według mnie utrzymamy został dotychczasowy poziom – część wystąpień ciekawa, część bardzo ciekawa, część….
Widać chęć daleko idącej profesjonalizacji tj. nie mówimy o tym, że marketing sportowy jest dobrym pomysłem na biznes, bo to wiemy od lat. Tematem mają być wyspecjalizowane zagadnienia, prezentacje narzędzie czy case study. Nie każdy jednak o tym pamiętał.

Co warto rozważyć według mnie w kontekście DMS 2009:

- Wyraźniejsze rozdzielenie zagadnień związanych z marketingiem sportowym rozumianym jako zarządzanie klubem/obiektem od tematów sponsoringowych.
- Dokładny dobór prelegentów i prelekcji. Tytuł/stanowisko (nawet jeśli z zagranicy) to nie 100% gwarancji na sukces.
- Zintensyfikować możliwość interakcji z publicznością (moderator plus ułatwienia sprzętowe – np. więcej mikrofonów)

A żeby ułatwić zebranie opinii poniżej link do prostej ankiety – anonimowej.


http://www.ankietka.pl/survey/show/id/17450/dni-market...
Maciej Grabowski

Maciej Grabowski żeglarz, olimpijczyk

Temat: Dni Marketingu Sportowego 2008: oceny, refleksje, komentarze

Wg mnie było słabo, jezeli w poprzednich latach bywało gorzej to tylko pozostaje mi cieszyć się, że wcześniej nie brałem udziału. Przez 2 dni nie dowiedziałem się niczego, czego nie mógłbym się sam dowiedzieć nawet pobieżnie przegladając internet. Oczywiście kilka wystąpień było ciekawych i to nawet bardzo, ale wydanie prawie 800 pln za te raptem 3-4 ciekawe prelekcje to moim zdaniem stanowczo za dużo. Może zbyt dużo oczekiwałem...pozdrawiam
Anna Nowakowska (Gajewska)

Anna Nowakowska
(Gajewska)
Manager ds.
Kluczowych Klientów
Hotel NARVIL****

Temat: Dni Marketingu Sportowego 2008: oceny, refleksje, komentarze

A ja jestem bardzo zadowolona. Oczywiście niektóre prelekcje były średnio przygotowane ale palcami wytykać nie będę. Ogólnie oceniam DMS na dość wysokim poziomie. Swietni ludzie zebrani w jednym miejscu. Cieszę sie, że tam byłam.
Załuje tylko, że nie było materiałów, które mozna by było zabrac po takiej konferencji czyli np zgranych prelekcji na plycie - no ale może za duzo wymagam ;)

Pozdrawiam wszystkich uczestników i mam nadzieje do zobaczenia na nastepnych :)
Agata P.

Agata P. Turystyka,
Rekreacja,
Konferencje, Eventy
sportowe, Dzien...

Temat: Dni Marketingu Sportowego 2008: oceny, refleksje, komentarze

Trudno mi oceniac poziom bo udalo mi sie dotrzec dopiero drugiego dnia konferencji. Nawet jesli wiekszosc zagadanien jest juz znana, to warto posluchac o nich z ust specjalistow.
Co do organizacji to popieram sugestie, ze za wspomniana wyzej cene uczestnictwa materialy ze spotkan powinny byc dodawane do pakietu, jak na wiekszosci konferencji, a nie dodatkowo platne. Nie musza byc drukowane, wystarczy nagrac wszystkie prezentacje na plyte.
Marcin Babczyk

Marcin Babczyk PR i marketing w
sporcie

Temat: Dni Marketingu Sportowego 2008: oceny, refleksje, komentarze

Również jestem zadowolony z wartości merytorycznej konferencji. Mimo że niektóre prezentacje były bardzo podobne i można było odnieść wrażenie że wałkuje się ten sam temat, to każdej prezentacji przysłuchiwałem się z uwagą. Jeśli ktoś uważa, że cena była za wysoka to niech popatrzy na ceny podobnych konferencji.

Płatne materiały.. o czym wy mówicie? W zeszłym roku wszystkie prezentacje uczestnicy dostali na maila i w tym roku ma być tak samo.

Poza tym.. bardzo nurtujące mnie pytanie do organizatorów.. czy odnalazło się zaginione 9 par słuchawek? Jeśli nie to brak słów by nazwać zachowanie tych którzy je zabrali bo sądziłem, że jestem wśród samych poważnych ludzi.

konto usunięte

Temat: Dni Marketingu Sportowego 2008: oceny, refleksje, komentarze

Tradycyjnie dziękuję za opinie. Będę wdzięczny za udostępnienie wyników powyższej ankiety, choć przygotowujemy również własny kwestionariusz dla uczestników.

Materiały oczywiście podeślemy zarejestrowanym w systemie uczestnikom.

Słuchawki na szczęście odnalazły się. Kilka osób omyłkowo zabrało je ze sobą po pierwszym dniu konferencji.

Odnośnie merytoryki - niedolą organizatora konferencji jest to, że ma nikłe szanse na wysłuchanie jakiejkolwiek prezentacji w całości. Nie udało mi się to już od kilku lat, dlatego trudno jest mi również ocenić jakość tegorocznych wystąpień. Otrzymujemy przede wszystkim opinie pozytywne, ale z dużą uwagą przyjmujemy głosy nie w pełni usatysfakcjonowanych uczestników. Za rok postaramy się zadowolić także Was.

Mam jednak dwie refleksje:
1) Prezentacje są ważną częścią konferencji, ale jej istotą jest możliwość nawiązywania relacji biznesowych oraz zdobywania dodatkowych informacji podczas rozmów w kuluarach. Tu inicjatywa niemal w całości jest po stronie uczestników.
2) W zeszłym miesiącu miałem przyjemność uczestniczyć w seminarium Sports Marketing 360 (http://www.sportsmarketing360.com). Imponujące grono uczestników, świetni prelegenci, doskonały moderator, sprawna organizacja, bardzo pozytywne opinie ze strony audytorium. Czy można było dowiedzieć się czegoś odkrywczego, rewolucyjnego? Absolutnie. Jednak uporządkowanie posiadanej wiedzy, dotarcie do informacji o praktyce funkcjonowania pewnych mechanizmów oraz wspomniana przez Agatę możliwość kontaktu z ekspertami również mają niemałe znaczenie.

Zachęcam do zgłaszania kolejnych uwag - publicznie lub prywatnie. :)Krzysztof K. edytował(a) ten post dnia 12.11.08 o godzinie 15:53
Jerzy Ciszewski

Jerzy Ciszewski Prezes w Ciszewski
MSL

Temat: Dni Marketingu Sportowego 2008: oceny, refleksje, komentarze

ja niestety musiałem wyjechać więc w tym roku nie byłem. tak czy tak - kibicuję temu przedsięwzięciu.

Następna dyskusja:

Dni Marketingu Sportowego 2...




Wyślij zaproszenie do