Maja Koladko

Maja Koladko PogotowieUrlopowe.pl
- B.P. Najlepsze
Wakacje

Temat: Bankructwo biura podróży Selectours

Agnieszka Fronczek:
Witam,

Czy ktoś mądry może mi wytłumaczyć, dlaczego klienci przebywający na wycieczkach, w momencie ogłoszenia upadłości b.p. są ściągani do kraju, a nie maja mozliwości dokończyć swoich wakacji? Przecież hotele, przeloty zgodnie z planem oplacane są przez biuro podróży przed nie po zrealizowaniu usługi.A może się mylę?
Czy może tego wymaga prawo?

Z góry dziękuję za info.

Pozdrawiam

Agnieszko,

nie wiem czy będzie to wystarczająco mądre - nie zawsze hotele, przeloty są opłacane przed zrealizowaniem usługi. Są podpisywane umowy i organizator może mieć różne kontrakty, z różnymi terminami płatności, często już po zrealizowaniu usługi - tak więc jak hotele się dowiedziały o bankructwie wiedziały, że już kasy nie otrzymają za pobyt Klientów więc automatycznie go skróciły.

konto usunięte

Temat: Bankructwo biura podróży Selectours

No niesttey i ja znalazłam się w tym szczęśliwym gronie.
Wakacje skrócone o całe 2 dni.

Mogę tylko przyznać że w obecności kryzysu firma zachowała się fachowo. Natychmiast ściągnęła nas do kraju, opłaciła samoloty, nie musieliśmy płacić za kolejne doby hotelowe a rezydent był z nami do końca. Oddał wszelką kasę związaną z przyszłymi wycieczkami i wspierał nas w tycych trudnych chwilach. A przyznam się iż rzadko się to zdarza jak na osobę która straciła w 1 dzień pracę i nie została o tym fakcie poinformowana przez pracodawcę...

No cóż robi się ciężko. Teraz ustawa zagwarantuje klientowi bezpieczeństwo w roszczeniach ale i tak wiadomo wszystcy dostaną po kieszeniach.

Dla Selecta był to więc najlepszy moment na ogłoszenie upadłości.
Ewa Zbrojewska

Ewa Zbrojewska W trakcie
poszukiwania
pracy...

Temat: Bankructwo biura podróży Selectours

Moja kolezanka z mężem i z dzieckiem mieli wykupione wakacje zorganizaowane przez Selectours. Mieli wylatywać dzień po ogloszeniu upadłości. Dowiedzieli się o tym od agencji w której kupili wycieczkę. O dziwo nie zostali w domu, a polecieli tam gdzie mieli polecieć dopodobnego hotelu :) Agencja z własnej kieszeni wyłożyła kase na wyjazd, a sami będą się ubiegac o jej odzyskanie!!! Niezłe podejście do klienta - jednym zdaniem mówiąc: profeska :)

Na ich stronie widnieje info:
"Wszyscy klienci przebywający w Egipcie, Tunezji i Turcji z Biurem XXXX oraz XXXX, a lecący z BP Selectours zostali objęci pomocą naszego biura na wypadek problemów. Udostępniono im specjalną infolinię oraz lokalnych współpracowników.
Klienci którzy mieli wyloty 14.09.2010 roku zostali poinformowani o sytuacji, a klientom wylatującym najwcześniej zostały przez nasze biuro opłacone wczasy z innymi organizatorami i wylecą planowo najczęściej tego samego dnia, do podobnych lub wyższych standardem hoteli. Będziemy pomagać im aktywnie odzyskać utracone należności od ubezpieczyciela."

Nie będę tu pisała co to za agencja, bo to by była reklama, :)

Następna dyskusja:

Czego oczekujecie od biura ...




Wyślij zaproszenie do