Temat: CONVIASA - linie lotnicze Wenezuela
no ja (a raczej my) mieliśmy hardcore z conviasą na odcinku caracas-madryt. przylecieliśmy do caracas zgodnie z planem o północy. wylot do Madrytu miał być o 17ej. od 14ej czekaliśmy przy gate który był pełny , jak zresztą każdy inny. o 17ej , pojawił się komunikat na monitorze, że samolot jest opóźniony o godzinę. czekamy dalej, po 18ej następny komunikat że lot jest za kolejne 2 godziny. po kolejnych 30 minutach ludzie z gatu się rozchodzą, zostajemy sami. pracownik conviasy na nasze pytania odpowiada że wszystko jest w porządku i mamy czekać
o godzinie 20ej samolot znika z ekranu! pracownik conviasy odpowiada że mamy czekać 5-10 minut , ktoś do nas przyjdzie i wytłumaczy. nikt nie przychodzi. idę do biura obsługi klienta, tłumaczą mi że lot jest anulowany i rzekomo polecimy jutro. jako że cała sytuacja wzbudzała we mnie średnie zaufanie chciałem mieć potwierdzenie na piśmie. nic nie dostaliśmy, ponadto pracownicy conviasy wyraźnie nas unikali. to samo zaczęli robić pracownicy lotniska. żaden z nich nie mówi po angielsku, musiałem dogadywać się po hiszpańsku. w związku z tym że sytuacja zmierzała donikąd, celem uniknięcia podobnej na następny dzień skontaktowaliśmy się z konsulatem - po długich bojach (conviasa początkowo zlewała także konsula), na godzinę przed kolejnym wylotem dostaliśmy karty pokładowe.
reasumując - zamiast 17 godzin oczekiwania w caracas, czekaliśmy 44 bez totalnie żadnego wsparcia ze strony conviasy. polecam też lekcje hiszpańskiego przed lotem tymi liniami....
mechanizm działania conviasy polega na tym że sprzedają bilety na loty których nie ma (one są anulowane), a klientów upychają do lotów innymi liniami (air europa, air iberia). problem robi się wtedy jak nie ma gdzie upchnąć bo inne linie mają już wykupione bilety - tak było z nami.
Wojciech Nadolny edytował(a) ten post dnia 29.10.12 o godzinie 23:31