Katarzyna
Zadrożna
Internal
Communication
Manager CE
Temat: Branża Retail & Hospitality: Jak się komunikować z...
Drodzy,Szukam osób z branży Retail & Hospitality, które podzieliłyby się swoim doświadczeniem w zakresie komunikacji z pracownikami operacyjnymi. A dokładniej interesują mnie odpowiedzi na następujące pytania:
- czy każdy Pracownik ma dostęp do firmowej skrzynki pocztowej? Jeśli tak, to czy z jakimiś ograniczeniami (np. możliwość wymiany maili tylko wewnątrz organizacji)?
- czy korzystacie z Intranetu i jeśli tak - czy mają do niego dostęp wszyscy Pracownicy?
- czy macie doświadczenia związane z wdrażaniem Yammera bądź innej firmowej sieci społecznościowej? Jeśli tak, kto z niej korzysta? Wszyscy Pracownicy?
- czy korzystacie z Facebooka jako oficjalnego kanału komunikacji (zamknięta grupa)?
- jeśli Pracownicy operacyjni nie mają dostępu do maili, Intranetu, sieci społecznościowych to jakie narzędzia komunikacji wykorzystujecie?
Będę wdzięczna za wszelkie informacje :)
Pozdrawiam, Kasia