Temat: Zaproszenie do grupy
Temat rzeka wiec objasnienie rzeka:
Incentive to specjalne programy motywacyjne pozostające poza wynagrodzeniem jak: Opieka medyczna, Dodatkowe ubezpieczenia, Preferencyjne kredyty, Mieszkanie służbowe, System wynagrodzeń odroczonych (akcje, opcje na akcje, obligacje), Karnety wstępu, Kupony na usługi, Dofinansowanie socjalne, Prawo zakupu po niskich cenach sprzętu, Korzystanie z bufetu firmy, Zwrot kosztów dokształcania (studia wyższe, podyplomowe, Specjalistyczne kursy), System szkoleń, Urządzenia do pracy w domu (komputer), Składki, Samochód służbowy, ryczałt, parking, bilety miesięczne, Zwrot kosztów powrotu do domu lub dojazdu do pracy, Telefon komórkowy, Ubrania służbowe, Skrócony tydzień pracy, "Złoty spadochron" (golden parachute), Praca w oddziale firmy za granicą (secondement), Program korzyści pracowniczych, tzw. employee benefis. Tutaj inwencja pracodawców wydaje się być nieograniczona. Okazuje się, że i bezrobocie, a właściwie groźba bezrobocia okazuje się największym sprzymierzeńcem pracodawców.
Teraz o Incentive Travel� Historia rozpoczyna się w 1910 roku w fabryce Henry'ego Forda. Zaoferował on swoim najlepszym sprzedawcom samochodów wycieczkę z Ohio do Nowego Jorku (wydarzenie to uważane jest za pierwsze incentive travel).
Incentive Travel stanowi nagrodę dla pracownika za duże zaangażowanie i efektywność. W istocie rzeczy dzięki stosowaniu tego narzędzia komunikujemy pracownikom, jakie cele są najważniejsze w przedsiębiorstwie, zaś ci, którzy będą je realizowali mogą liczyć na atrakcyjną nagrodę.
Odbiorcami programów Incentive (motywacyjnych) poza pracownikami są handlowcy, dealerzy, dystrybutorzy, odbiorcy, media (zapoznanie z firmą i jej produktami), pracownicy produkcyjni, kadra biurowa, wolni sprzedawcy a nawet klienci końcowi (konsumenci) czy też rodziny pracowników. Sytuacja ta stawia narzędzie, jakim są programy motywacyjne ponad wszystkimi innymi do tej pory realizowanymi. Oto krótka, wybiórcza lista celi, które można za pomocą Incentive Travel osiągnąć:
nagroda za efektywną pracę,
integracja zespołu,
zmotywowanie do pracy zespołowej,
zapoznanie z firmą i jej produktami,
lojalność wobec firmy,
szkolenie pracowników,
szkolenie dystrybutorów,
zwiększenie sprzedaży,
odstresowanie i chwilowe wyłączenie pracownika ze spraw służbowych,
nadanie firmie humanitarnego aspektu.
Listę można ciągnąć jeszcze długo.
Dopiszcie reszte...