Monika Krusiewicz Primavera
Temat: Zapraszam na konferencję "Edukacja , jakość,...
Witam,Serdecznie zapraszam na konferencję "Edukacja , jakość, profesjonalizm" , która odbędzie sie 11 kwietnia 2008 podczas targów Event Expo w Gdańsku.
http://eventexpo.pl
Branża eventowa w Polsce bardzo dynamicznie się rozwija. Firmy są coraz częściej wykorzystują event jako narzędzie integracji i motywacji pracowników, komunikacji z klientami firmy czy mediami oraz jako sposób prezentacji nowych produktów czy usług. Klient jest coraz bardziej świadomy i co za tym idzie bardziej wymagający.
Aby sprostać oczekiwaniom zleceniodawców i z sukcesem organizować eventy niezbędna staje się ciągłe doskonalenie się, zdobywanie wiedzy, podążanie za panującymi trendami i podnoszenie jakości świadczonych usług.Tylko wówczas będziemy mogli mówić o profesjolalizmie branży eventowej.
Program:
9.00-10.00 Rejestracja Gości
10.00-11.30 Event - działania taktyczne vs. działania strategiczne.
Prowadzący :Julian Kozankiewicz, Partner Zarzadzający agencji EM Lab Experiential Marketing.
- event jako działanie taktyczne
- event jako strategia działań
- czym jest marketing doświadczeń
- podsumowanie działań stowarzyszeń na świecie i ich waga.
Eventy towarzyszą ludzkości od początku istnienia. Eventami są wyjątkowe i emocjonalne chwile w życiu. Eventem są spotkania podczas , których świętujemy sukces, jak i spotkania , gdzie opłakujemy porażkę. W zasadzie każdą celebrację można nazwać eventem, tak samo jak eventem można nazwać sztukę teatralną, przedstawienie kabaretowe lub koncert. Większość ludzi nawet nie zdaje sobie sprawy jak często jest elementem eventu. Nic dziwnego, że szybko po taką formę komunikacji oraz budowania relacji sięgnął świat biznesu.Podczas półtora godzinnego spotkania usystematyzuję kategorię eventów, określę kiedy event jest samodzielnym działaniem, a w jaki sposób może stać się częścią szerszych działań. Opowiem o roli emocji i budowania doświadczenia w eventach. Na koniec opowiem o kilku organizacjach branżowych funkcjonujących na świecie, opiszę ich zalety i korzyści jakie mogą płynąć z członkostwa w stowarzyszeniach.
11.30-11.40 -przerwa kawowa
11.40-12.30 Trendy na międzynarodowym rynku spotkań i eventów.
Prowadzący :Elling Hamso, Managing Partner European Event ROI Institute.
-jak Internet zmienia wszystko
- długoterminowe zmiany w Marketing Mix.
- zmiany strukturalne w rozwijającym się przemyśle spotkań
- jak być o jeden krok do przodu przed tłumem
W pierwszej części mojego wystąpienia postaram się przybliżyć trendy panujące obecnie na międzynarodowym rynku spotkań oraz powiedzieć o zmianach jakie możemy obserwować w podejściu do organizacji różnego rodzaju eventów. Jednym z bardziej istotnych kwestii na , którą coraz częściej zaczynają zwracać uwagę zarówno klienci jak i organizatorzy eventów jest pokazanie wymiernych korzyści wynikających z eventów. Służy temu m.in wskaźnik ROI (Return on Investment), o którym będę chciał powiedzieć w drugiej części mojego wystąpienia.
12.30-13.15 przerwa na lunch
13.15- 14.45 Wyjazd motywacyjny – inwestycja czy wydatek.
Prowadzący :Michał Czerwiński InDreams, członek zarządu firmy InDreams.
- wyjazd motywacyjny, jako element programu motywacyjnego
- Case programu motywacyjnego, którego elementem jest wyjazd motywacyjny.
- zwrot z inwestycji, kalkulator incentive – proste narzędzie jako wstęp do Event ROI.
Podczas prelekcji przedstawię punkt widzenia dotyczący kształtowania budżetu na wyjazdy incentive oraz ich rolę jako narzędzia wsparcia sprzedaży. Zaprezentuje Case programu motywacyjnego, którego elementem był wyjazd motywacyjny. Opowiem o narzędziach, które wykorzystywane są przy realizacji skutecznych programów motywacyjnych. Przedstawię podstawowe błędy, które popełniane są przy planowaniu programów motywacyjnych, których elementem są wyjazdy incentive. Na koniec zaprezentuje proste narzędzie pozwalające na ocenę finansową programu motywacyjnego i wyjazdu motywacyjnego. Będzie to wstęp do następnego wykładu dotyczącego wykorzystania wskaźnika finansowego ROI w Eventach.
14.45-15.00 przerwa kawowa
15.00-17.30- Warsztat: Mierzenie a cele czyli co powinniśmy robić organizując każdy event.
Prowadzący: Elling Hamso, Managing Partner European Event ROI Institute.
- jak oddzielić rezultaty od innych wpływów
-przekładanie miękkich danych na konkretne pieniądze
-pięć stopni pomiarów
Prelegenci:
Elling Hamso, Managing Partner European Event ROI Institute.
Elling Hamso jest Konsultantem Zarządzania Spotkaniami w Norwegii. Większość swojej kariery spędził jako kierownik wyższego szczebla w norweskim przemyśle gazowo -paliwowym, poźniej był Konsultantem Zarządzania. Założył niezależną firmę planującą spotkania w Norwegii w 2000 roku i instytutem ROI wraz z Bernhardem Aggelerem w Szwajcarii w 2005 roku. Jest byłym Prezydentem Międzynarodowych Spotkań Profesjonalistów edycji Norwegia, został członkiem Europejskiego biura MSP ( Międzynarodowych Spotkań Profesjonalistów) Badań Panelu Doradczego. Magazyn Podróżniczy Konferencje & Incentive uplasował go na piątym miejscu jako jeden z 50 najbardziej wpływowych osób w Wielkiej Brytanii i przemyśle eventowym w 2006 roku, szwecki magazyn Meetings International umieścił go na 11 miejscu na liście 100 "najbardziej gorących nazwisk" na skandynawskim rynku spotkań.
Julian Kozankiewicz
Od 2005r Partner Zarządzający EM Lab Experiential Marketing - pierwszej agencji wyspecjalizowanej w 100% w usługach z kategorii marketingu doświadczeń.
Odpowiedzialny za projekty między innymi dla:Finlandia Vodka, Jack Daniels, MINI, BMW Motorrad, Toyota, Pur (Henkel), Clin (Henkel), Lotek (Totalizator Sportowy), Vaillant, Saunier Duvall, Bosch, Junkers, Deutshe Bank, Getin Bank, Deutsche Leasing, Intercitrus, Pfizer, Jelfa, Moet Chandon, Chivas, Ernst&Young,
Promotor muzyczny.Od 2004 do 2007 organizator ponad 40 wydarzeń muzycznych m.in. „Wieczór Smakoszy Dźwięku” – Radio PiN, „Noc Iguany” – klub Iguana Lounge, Samochód Roku – Playboy oraz Fotoeroticon – Playboy, Gala Agencja Reklamowa Roku/ Dom Mediowy roku.
Członek Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego oraz wykładowca Akademii Marketingu Bezpośredniego.
Członek Event Marketing Institute w USA.Zdobywca nagrody Golden Arrow 2006 oraz Golden Arrow 2007 w kategorii Ambient Media.
Michał Czerwiński
Założyciel i współwłaściciel firmy InDreams zajmującej się organizacją unikalnych wyjazdów motywacyjnych oraz programów motywacyjnych, których elementem jest wyjazd incentive. Klientami InDreams są największe polskie i zagraniczne firmy: Samsung, COTY, Electrolux, Carlsberg, Polkomtel, Knauf. Przez 4 laty od InDreams nie odszedł, żaden Klient i żaden pracownik. Michał Czerwiński jest Absolwentem Wyższej Szkoły Biznesu i Administracji. Pracował wiele lat w marketingu i reklamie na kierowniczych stanowiskach.
Były vice-mistrz Polski we freestyle na deskorolce, miłośnik narciarstwa ekstremalnego i heliskiingu. Zwiedził Europę, Azję i Amerykę, nurkował w najsłynniejszych ośrodkach nurkowych na świecie. Od wielu lat fan Grand Prix Formula 1 nie od momentu kiedy Robert Kubica zaczął jeździć w F1. Najmłodszy członek Polskiej Rady Biznesu.
Formularz zgłoszeniowy znajduje się pod linkiem:
http://eventexpo.mtgsa.pl/x.php/68,pl,3722/Konferencja...
W razie pytań proszę o kontakt.
Pozdrawiam
Monika Krusiewicz
monika.krusiewicz@gmail.com
0692 44 86 87