Temat: ranking najlepszych hoteli
Asia J.:
No właśnie starałam się jak mogłam coś dodać od siebie.
Jeśli to za mało, to powiem krótko: wszystkie te hotele są sprawdzone przeze mnie lub moich klientów, są pewne i jak dotąd nie było żadnych skarg.
Jeśli to za mało-no to sorry, ale inaczej nie potrafię ;)
gdybym przyszła do ciebie do biura i tak byś mi poleciła hotel, to bym się odwróciła na pięcie i wyszła. Mnie jako klienta nie interesuje czy hotel jest duży czy mały, bo to sobie mogę sprawdzić na mapie. Nie interesuje mnie również czy w nim byłaś, bo jak jedziesz powiedzmy na sprawdzanie hoteli, to w prawie każdym byłaś.
Mnie jako klienta interesuje jakie są restauracje, czy jest dobre jedzenie, jak wygląda pokój, jaki jest stan hotelu, czy w danym miejscu są ładne rafy, jak wygląda sytuacja z animacjami, z przedszkolem dla dzieci, opieką w ciągu dnia, jak wygląda sytuacja z leżakami, ręcznikami, w jakim są stanie itd itd. I najważniejsze czy Twoi klienci wracają zadowoleni z tego hotelu, jadą do niego powtórnie, ale bez ściemy, bo ściema ma krótkie nogi i wyjdzie to już pierwszego dnia na miejscu.
Czasami hotel czterogwiazdkowy może być lepszy od pięciogwiazdkowego, szczególnie jeśli jest w miarę nowy i ma lepiej zagospodarowany teren, w tym plażę. A jeśli jest hotel w drugiej linii to chciałabym wiedzieć jak się można dostać na plażę, czy jest dojazd busikiem czy na piechotę, jaka jest odległość, ile minut idzie się pieszo, bo przy skwarze 40-kilku stopni to jest szalenie ważna informacja.
Fajnie byłoby gdybyś informowała klientów, w którym skrzydle są lepsze pokoje.
No to chyba tyle moich wymagań w stosunku do biura podróży.
Niestety prawda jest tak, ze więcej można się dowiedzieć od turystów niż od Was w biurach podróży. Generalnie panie w biurach potrafią przeczytać to co ja mam w katalogach, a to chyba trochę mało przy tak ogromnej konkurencji na rynku.
Beata B. edytował(a) ten post dnia 07.10.09 o godzinie 15:11