kwiecień 2010
Egipt Sharm
Exim + (wszystko ok mimo problemów z wulkanem)
Marzena J.

Marzena J. psycholog,
psychoterapeuta

Scan Holiday: 3 razy +
Exim: 1 raz +

(podsumowanie moich 4 wypraw)

Exim tour +

Neckermann - polecam
Oasis - never again -
Michał Strzyżewski

Michał Strzyżewski Doradca ds. Kredytów
Hipotecznych Bank
BPH

Pegas +
Sky Club +
Wezyr ?

Pzdr

Alfa Star + i -

"-" za dwukrotne spóźnienie się autokaru na wycieczki fakultatywne.
Do Kairu mieliśmy wyjechać o 00:50 (godzinę potwierdzilismy dzień wcześniej smsowo u rezydentki), autokar przyjechał o 1:30 po czym stwierdzono, że rezydentka się pomyliła.
Na wycieczkę do Luksoru miliśmy wyjechać o 5:00 (godzina również została potwierdzona, tym razem osobiście) - autokar był o 5:30.

"+" za współpracę z rewelacyjnymi przewodnikami: posiadają ogromną wiedzę i potrafią zaciekawić słuchaczy

pozdrawiam
Magdalena P.

Magdalena P. "Egipt, a jego
piaski, jak
nieprzebrana myśl,
snują marze...

VIVA CLUB/Sunrise Holiday Hotel/Hurghada na 5+ :D

duży + za całokształt, atrakcyjne ceny wycieczek (Kair + nurkowanie głębinowe), opiekę rezydenta, organizację całego wyjazdu;Magdalena P. edytował(a) ten post dnia 15.06.10 o godzinie 01:15

Wezyr wielki + :) Hotel Grand Seas Hostmark Resort/ Hurghada wrzesien '09
Marzena J.

Marzena J. psycholog,
psychoterapeuta

Oasis Tours -

Dawać plusa za to, że wylądowaliśmy w tym hotelu, za który zapłaciliśmy to trochę mało.. Spora grupa Polaków podróżujących z Oasis została zakwaterowana gdzie indziej. Widziałam w recepcji rozgoryczonych ludzi na walizkach, którzy ze łzami w oczach próbowali przekonać obsługę hotelu, że przecież zapłacili za ten hotel, a nie inny. Nie wiem gdzie był wtedy rezydent..

Nigdy wcześniej nie korzystaliśmy z pomocy rezydenta. Tym razem parokrotnie musieliśmy. I w efekcie wszystko załatwiliśmy sami, bo zostaliśmy wystawieni do wiatru. Poczynając od pierdoły typu zmiana pokoju (dostaliśmy pokój od ulicy, bez balkonu i tarasu, za to hałas całkiem konkretny, głównie za sprawą klaksonów) - dzieci nie mogły spać. Zgłosiłam to rezydentowi, który obiecał: "proszę być jutro tu w recepcji o 14.00 - obiecuję, że zmienimy pokój" - nie zjawił się. Załatwiłam to sobie sama. Tak samo olał rezydent kwestię wizyty u lekarza - byliśmy w 2 rodziny, tamta rodzina nie znała ani trochę angielskiego, gdyby nie nasza pomoc mieliby duży problem z dogadaniem się i załatwianiem formalności. Rola rezydentki ograniczyła się do wyznaczenia nam telefonicznie godziny tej wizyty. Nie wspominając o detalach typu kranówa, którą obsługa lała do dystrybutorów - zero ingerencji ze strony rezydenta (bo przecież nie uwierzą). Od innych turystów słyszeliśmy podobne historie.

O ile nasze "pretensje" dotyczą nie tyle biura, co rezydenta - obserwując sytuację na miejscu uważam, że to biuro jest po prostu słabe i się z nim nie liczą (kwestia skonstruowanych umów między biurem a hotelem?) ponieważ trudno mi uwierzyć, żeby takie historie (odmowa zakwaterowania turystów) miały miejsce w przypadku dużych i mocnych biur podróży.

Temat: NOWY Ranking Biur Podróży

2 wycieczki i 2 plusy dla Sun&Fun.
Adam Wiciński

Adam Wiciński odpoczywam...

Temat: NOWY Ranking Biur Podróży

Ile wcześniej zwykle kontaktuje się biuro podróży (Itaka) przed wylotem?
Ewa Grochulska

Ewa Grochulska Psycholog, Terapeuta
- Steruj życiem/
Head Hunter,
Trener...

Temat: NOWY Ranking Biur Podróży

BEE FREE wielki plus - terminowość, szybkie reakcje na pytania o fakultatywne wycieczki i nawet zadawane sms-em, super rezydentka Malwina to był mój pierwszy wyjazd do Egiptu - na pewno nie ostatni

Patryk L.:
Beata B.:
tu jest chyba najlepsza opinia o Itace z Marsa Alam

w każdym razie ja rezygnuję z wyjazdu z nimiBeata B. edytował(a) ten post dnia 30.05.09 o godzinie 23:02

Ja z nimi pojechałem 04.04-12.04, i miałem być w Sol Y Mar Abu Dabbab. Po tym jak wsiedliśmy do autokaru rezydentka oświadczyła że niestety ale w Hotelu nie ma miejsc. Zawieźli nas do Brayka Bay. Od rezydentki ani razu nie usłyszeliśmy słowa przepraszam. Itaka również nie zaproponowała nic w zamian - nie płaciliśmy za ruletkę tylko za konkretny Hotel.
Wakacje pomimo wszystko się udały, ale do Itaki i do ich profesjonalizmu jestem już uprzedzony.

Itaka -
Wezyr +

pozdr.
PL
ja byłam z nimi rok temu w sol y marze i na szczęście bez żadnych problemów. To były wyjątkowo udane wakacje - pod każdym względem. Jednakże jechaliśmy tam z nastawieniem dokładnie na ten hotel i nawet nie chce myśleć co by było gdyby nagle nam zmienili... szczegolnie, ze z tego co pamiętam oferty to sol y mar jest najdroższy, wiec zmiana na tańszy, mniej gwiazdek i gorsza lokalizacje... o nie!
Magdalena P.

Danuta S.

Danuta S. kredyty hipoteczne

BeeFree +
Biuro nowe, ale bardzo profesjonalne. Świetny kontakt zarówno w Polsce jak i w Egipcie, rezydent był na każde zawołanie, załatwił wszystko co potrzeba. Właśnie wróciłam i będę wspominać ten wyjazd bardzo dobrze.

Oasis ----
Stanowczo nie polecam!
Bartosz Banach

Bartosz Banach Business analyst /
architect

Temat: NOWY Ranking Biur Podróży

w tym roku byłem w Hurghadzie z Rainbow. Plus dla touroperatora (chociaż zarobił na niego rezydent - Janek).Bartosz Banach edytował(a) ten post dnia 22.11.10 o godzinie 12:09

Bartosz Banach:
Janek jest debesciak
Monika Kowalska

Monika Kowalska Jezeli czegos bardzo
chcesz to cały
wszechswiat dziala
po...

Plus dla biura Sun&Fun.
Wszystko przebiegało bez żadnych problemów, z Gdańska do Egiptu jak po sznureczku.
Rezydentkę widzieliśmy w hotelu 2 razy ale to w zupełności wystarczyło bo przecież pojechaliśmy rozkoszować się wolnym czasem i szkoda było czasu na zbędne spotkania.
Na nasze hasło - chcielibyśmy zmienić pokój bo ten jest przy ulicy - jeden telefon rezydentki i wszystko było załatwione. Dostaliśmy drugi w dużo fajniejszym miejscu (bez dolarów w paszporcie:))