konto usunięte

Temat: Pomyłka przy rezerwacji hotelu

Miałem nieprzyjemny incydent.
Zarezerwowałem sobie pobyt w pensjonacie w Zlate Hory
było już ciemno przez przypadek zawitałem w hotelu bohema http://bohemaland.xf.cz/index.php

w którym na wstępie mnie okłamali ze miałem tam rezerwację i mnie zameldowali. Od wejścia już do recepcji nie spodobała mi się obsługa
baba z przetłuszczonymi włosami, oraz koszulką zwykłą białą w której spała chyba tydzień ale to szczegół.
Po wejściu do pokoju po minucie postanowiłem zrezygnować z tego hotelu bo nie było to co miało być.
Kierownik świadomie wprowadził mnie w błąd bo dobrze wiedział że miałem trafić do pensjonatu oddalonego o jakieś 300m dalej. a mimo to zameldował mnie. Gdy powiedziałem mu że rezygnuje z jego usług to stwierdził ze moze mi tylko 10% kwoty zwrócić. Praktycznie okradł mnie z 90% kwoty jaką zapłaciłem. Pokój w nienaruszonym stanie, zgłosiłem reklamacje ale do gościa nic nie dociera.

Co mi radzicie zrobić w tej sprawie?
Gdzie mogę zgłosić takie praktyki aby odzyskać te pieniądze?
Z mojej strony to nie polecam tego hotelu gdyby ktoś się tam wybierał. Okolice są super ale obsługa rodem z PRLu i cwaniactwo.

konto usunięte

Temat: Pomyłka przy rezerwacji hotelu

http://www.spotrebitele.info/ - spróbować tutaj przedstawić swoje info.
Piotr J О.

Piotr J О. doświadczony
analityk i kierownik
projektów

Temat: Pomyłka przy rezerwacji hotelu

Mariusz Mikołajek:
jego usług to stwierdził ze moze mi tylko 10% kwoty zwrócić.

Ma pan nauczkę na przyszłość: Starać się płacić kartą, a nie gotówką :-)

konto usunięte

Temat: Pomyłka przy rezerwacji hotelu

Piotr J. Осhwаł:
Mariusz Mikołajek:
jego usług to stwierdził ze moze mi tylko 10% kwoty zwrócić.

Ma pan nauczkę na przyszłość: Starać się płacić kartą, a nie gotówką :-)

A co to za różnica kartą czy gotówką jak pieniędzy i tak nie odzyskam.
Błędem było to ze zapłaciłem mu z góry.Mariusz Mikołajek edytował(a) ten post dnia 01.01.09 o godzinie 20:00

konto usunięte

Temat: Pomyłka przy rezerwacji hotelu

Mariusz Mikołajek:
Miałem nieprzyjemny incydent.
Zarezerwowałem sobie pobyt w pensjonacie w Zlate Hory
było już ciemno przez przypadek zawitałem w hotelu bohema http://bohemaland.xf.cz/index.php

w którym na wstępie mnie okłamali ze miałem tam rezerwację i mnie zameldowali. Od wejścia już do recepcji nie spodobała mi się obsługa
baba z przetłuszczonymi włosami, oraz koszulką zwykłą białą w której spała chyba tydzień ale to szczegół.

rada 1 - meldowac sie w hotelu, w ktorym sie ma rezerwacje
rada 2 - jak "od wejscia juz do recepcji" nie podoba sie obsluga - isc/jechac dalej. Mysle, ze w tej miejscowosci jest mnostwo hoteli/pensjonatow

konto usunięte

Temat: Pomyłka przy rezerwacji hotelu

Marcin Łapczyński:
rada 1 - meldowac sie w hotelu, w ktorym sie ma rezerwacje
rada 2 - jak "od wejscia juz do recepcji" nie podoba sie obsluga - isc/jechac dalej. Mysle, ze w tej miejscowosci jest mnostwo hoteli/pensjonatow

Teraz to już pozamiatane, człowiek uczy się na błędach.
Pech chciał że przez przypadek wszedłem nie do tej recepcji do której miałem trafić. To było takie skupisko pensjonatów na jednym wielkim terenie, gdzie między innymi był ten hotel. Miałem rezerwacje zrobioną we właściwym a oni jakby na siłe mnie tam zatrzymali mówiąc że dobrze trafiłem.
Na przyszłośc będe wiedział teraz zeby płacić dopiero po sprawdzeniu wszystkiego.
Piotr J О.

Piotr J О. doświadczony
analityk i kierownik
projektów

Temat: Pomyłka przy rezerwacji hotelu

Mariusz Mikołajek:
A co to za różnica kartą czy gotówką jak pieniędzy i tak nie odzyskam.

No właśnie taka, że przy płatności gotówką pan nie odzyska, a przy płatności kartą po powrocie do domu składa pan reklamację,
bank od razu oddaje panu pieniądze i obciąża nieuczciwego hotelarza.

konto usunięte

Temat: Pomyłka przy rezerwacji hotelu

Piotr J. Осhwаł:
Mariusz Mikołajek:
A co to za różnica kartą czy gotówką jak pieniędzy i tak nie odzyskam.

No właśnie taka, że przy płatności gotówką pan nie odzyska, a przy płatności kartą po powrocie do domu składa pan reklamację,
bank od razu oddaje panu pieniądze i obciąża nieuczciwego hotelarza.

Tego nie wiedziałem, ale tak logicznie myśląc to nie będzie to chyba takie proste, bank musi mieć jakieś podstawy i dowody, nie tylko moje ale od źródła. Równie dobrze można po powrocie z urlopu dać bankowi cynk ze nie podobała się urlop i żądać zwrotu gotówki.
tych hoteli już nazwiedzałem się po świecie ale taki incydent miałem pierwszy raz w życiu.
Piotr J О.

Piotr J О. doświadczony
analityk i kierownik
projektów

Temat: Pomyłka przy rezerwacji hotelu

Mariusz Mikołajek:
Tego nie wiedziałem, ale tak logicznie myśląc to nie będzie to chyba takie proste, bank musi mieć jakieś podstawy i dowody, nie tylko moje ale od źródła.

Pan stwierdza, że nie korzystał z usługi hotelowej, a hotelarz ma obowiązek udowodnić swojemu operatorowi i wydawcy karty, że pan jednak korzystał, np. przesyłając swojemu operatorowi podpisane przez pana pokwitowanie transakcji. W porządnych hotelach i pensjonatach przy zameldowaniu zrobią panu preautoryzację, czyli założą blokadę środków na rachunku (żeby mieć pewność, że jest pan wypłacalny), a jak pan się będzie wymeldowywał, to wystawią rachunek i do tej preautoryzacji dołączą finalną transakcję.
Równie dobrze można po powrocie z urlopu dać bankowi cynk ze
nie podobała się urlop i żądać zwrotu gotówki.

Ae na jakiej podstawie? Przecież otrzymał pan zamówioną usługę i skorzystał z niej?
tych hoteli już nazwiedzałem się po świecie ale taki incydent miałem pierwszy raz w życiu.

Dlatego ja zasadniczo nigdy nie nocuję w miejscach, w których nie da się zapłacić kartą.



Wyślij zaproszenie do