Maciej
B.
Ekspert Customer
Contact Center |
Klientomaniak
Maciej
B.
Ekspert Customer
Contact Center |
Klientomaniak
Temat: I Spotkanie Forum Call Center Zwycięskie Strategie
Wiele osób patry na nasze spotkanie jak na zwykłą konferencję.... nic bardziej mylnego.Jak będzie ?
Będzie merytorycznie - mówimy o branży, o praktyce zarządzania, o profesjonalizmie branży w praktycznym wymiarze. Pokażemy twarde dane, sprawdzone sposoby i skuteczne strategie
Będzie konkretnie - bez owijania w bawełnę i niedopowiedzeń, bez nachalnej autpromocji i prezentacji o niczym. Każdy wątek poruszony podczas spotkania znajdzie swoje pogłębienie i wnioski.
Będzie konstruktywnie - to jest spotkanie dla ludzi branży customer contact center. Efektem spotkania mają być: sformułowane wnioski, podjęte działania. będzie użytecznie.
Będzie inaczej - zapraszamy do współdziałania, rozwoju i integracji. Z dala od biura, w przyjaznej i motywującej atmosferze skutecznie połączymy obszar konferencyjny (wykładowy), rozwojowy (szkolenie managerskie) oraz integracyjny (ludzie, miejsce, odpoczynek, wspólna praca)
Będzie gorzko- ponieważ w końcu o pewnych sprawach trzeba powiedzieć na głos. Chcemy być motorem pozytywnych zmian, chcemy zdefiniować problem i zacząć go rozwiązywać.
Będzie aktywnie - proponujemy wiele form współdziałania, Nasze spotkanie nie będzie wysłuchiwaniem prelekcji - chcemy aby poruszane wątki były rozwijane z udziałem uczestników ... na sali konferencyjnej, w kuluarach, w sali warsztatowej, na świeżym powietrzu
Zapraszam do współdziałania,
Maciej
B.
Ekspert Customer
Contact Center |
Klientomaniak
Temat: I Spotkanie Forum Call Center Zwycięskie Strategie
Pierwsze Spotkanie Forum Call Center za nami. Działania przed nami. Jak było ? Najlepiej zapytać o to uczestników. Zapraszam również do lektury relacji ze spotkania: http://forumcallcenter.pl/forum-call-center/aktualnosc...
Rafał
S.
event
management/konferenc
je/szkolenia/HR
Temat: I Spotkanie Forum Call Center Zwycięskie Strategie
Szczerze żałuje, że nie mogło mnie być na spotkaniu, może w przyszłym roku:)Zdecydowanie przemawia do mnie sama idea i fakt, że nie jest to impreza promująca produkty i rozwiazania, ale wystapienia praktyków... i jak to Pan, Panie Macieju napisał - spotkanie merytoryczne!
Podobne tematy
-
Call Center / Contact Center » Forum Call Center - Zaproszenie na spotkanie... -
-
Call Center / Contact Center » 28 majaw Warszawie - spotkanie ekspertów praktyków CC -... -
-
Call Center / Contact Center » Forum dla integratorów/twórców/projektantów rozwiązań... -
-
Call Center / Contact Center » Forum Call Center - Nowa inicjatywa branżowa... już działa -
-
Call Center / Contact Center » Raport Forum Call Center: Standardy Obsługi Klienta 2012 -
-
Call Center / Contact Center » Wynajem sprzętu - własne call center -
-
Call Center / Contact Center » Skrypt dla bankowego Call Center -
-
Call Center / Contact Center » Call center w chmurze – za czy przeciw? -
-
Call Center / Contact Center » Call Center Guru -
-
Call Center / Contact Center » Informacje o przetargach na call center -
Następna dyskusja: