Maciej B.

Maciej B. Ekspert Customer
Contact Center |
Klientomaniak

Temat: I Spotkanie Forum Call Center Zwycięskie Strategie


Obrazek


Sprawdź szczegóły
Maciej B.

Maciej B. Ekspert Customer
Contact Center |
Klientomaniak

Temat: I Spotkanie Forum Call Center Zwycięskie Strategie

Wiele osób patry na nasze spotkanie jak na zwykłą konferencję.... nic bardziej mylnego.

Jak będzie ?

Będzie merytorycznie - mówimy o branży, o praktyce zarządzania, o profesjonalizmie branży w praktycznym wymiarze. Pokażemy twarde dane, sprawdzone sposoby i skuteczne strategie

Będzie konkretnie - bez owijania w bawełnę i niedopowiedzeń, bez nachalnej autpromocji i prezentacji o niczym. Każdy wątek poruszony podczas spotkania znajdzie swoje pogłębienie i wnioski.

Będzie konstruktywnie - to jest spotkanie dla ludzi branży customer contact center. Efektem spotkania mają być: sformułowane wnioski, podjęte działania. będzie użytecznie.

Będzie inaczej - zapraszamy do współdziałania, rozwoju i integracji. Z dala od biura, w przyjaznej i motywującej atmosferze skutecznie połączymy obszar konferencyjny (wykładowy), rozwojowy (szkolenie managerskie) oraz integracyjny (ludzie, miejsce, odpoczynek, wspólna praca)

Będzie gorzko- ponieważ w końcu o pewnych sprawach trzeba powiedzieć na głos. Chcemy być motorem pozytywnych zmian, chcemy zdefiniować problem i zacząć go rozwiązywać.

Będzie aktywnie - proponujemy wiele form współdziałania, Nasze spotkanie nie będzie wysłuchiwaniem prelekcji - chcemy aby poruszane wątki były rozwijane z udziałem uczestników ... na sali konferencyjnej, w kuluarach, w sali warsztatowej, na świeżym powietrzu

Zapraszam do współdziałania,
Maciej B.

Maciej B. Ekspert Customer
Contact Center |
Klientomaniak

Temat: I Spotkanie Forum Call Center Zwycięskie Strategie

Pierwsze Spotkanie Forum Call Center za nami. Działania przed nami. Jak było ? Najlepiej zapytać o to uczestników. Zapraszam również do lektury relacji ze spotkania: http://forumcallcenter.pl/forum-call-center/aktualnosc...
Rafał S.

Rafał S. event
management/konferenc
je/szkolenia/HR

Temat: I Spotkanie Forum Call Center Zwycięskie Strategie

Szczerze żałuje, że nie mogło mnie być na spotkaniu, może w przyszłym roku:)

Zdecydowanie przemawia do mnie sama idea i fakt, że nie jest to impreza promująca produkty i rozwiazania, ale wystapienia praktyków... i jak to Pan, Panie Macieju napisał - spotkanie merytoryczne!

Następna dyskusja:

Forum Call Center - Zaprosz...




Wyślij zaproszenie do