Temat: Wątpliwości dotyczące rejestracji zbioru danych

Witam serdecznie !

Jestem świeżo upieczonym ABI w jednostce organizacyjnej samorządu województwa. Będę wdzięczny jeśli bardziej doświadczeni forumowicze rozwieją moje wątpliwości.

Jednym ze zbiorów danych osobowych, które zidentyfikowałem i opisałem w polityce bezpieczeństwa jest zbiór danych osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą związanych z przeprowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Zbiór ten jest zasadniczo prowadzony w formie papierowej (segregatory z dokumentacją przetargową, umowami etc). Wiadomo jednak, że wszystkie te dokumenty przygotowywane są przy pomocy edytorów tekstowych. Zakładając, że sporządzenie takiego dokumentu służy tylko udostępnieniu go na piśmie (po czym jest on usuwany lub dane podlegają anonimizacji) to czy przy ewentualnej rejestracji takiego zbioru danych w GIODO należy wskazać, że taki zbiór prowadzony jest wyłącznie w formie papierowej i mają dla niego zastosowanie tylko środki ochrony fizycznej ?

Pozdrawiam