Piotr
Jarzębowski
Specjalista do spraw
sprzedaży - InsERT
S.A.
Piotr
Jarzębowski
Specjalista do spraw
sprzedaży - InsERT
S.A.
Temat: Humor i ciekawostki CRM
Przeglądając odmęty Internetu trafiłem na ciekawy CRM. Program ZAKONNIK jest kartotekową bazą danych. Program ma na celu usprawnianie działania... UWAGA... parafii!Program można zobaczyć i przetestować na stronie http://www.idg.pl/ftp/pc_12311/Zakonnik.pl.html
Piotr
Jarzębowski
Specjalista do spraw
sprzedaży - InsERT
S.A.
Temat: Humor i ciekawostki CRM
Ciekawe rozwiązanie w sprzedaży oprogramowania pokazała ostatnio firmaClix Software. Na ich stronie można porozmawiać z wirtualnym sprzedawcą http://www.okaycrm.com/index.php Ale nie chce umówić się na randkę bo jest zapracowana :DPiotr Jarzębowski edytował(a) ten post dnia 08.11.08 o godzinie 20:53
Temat: Humor i ciekawostki CRM
Berberis - to jest system, który warto testować. Sprawdzaliśmy go, a zresztą korzystamy od dawna i widzimy, ile on daje. Jeśli macie wszystko dopasowane do swojej działalności, to zobaczycie zdecydowaną poprawę, ale wszystko wymaga czasu.Temat: Humor i ciekawostki CRM
Raczej nie znajdziecie niczego lepszego od Berberis. To jest system, który robi kolosalną różnicę. Macie tam mnóstwo funkcji. Poukładajcie to, a na pewno będzie zadowoleni. To powinno sporo poprawić.Podobne tematy
-
Zarządzanie kontaktami z... » CRM - pytania i odpowiedzi -
-
Zarządzanie kontaktami z... » Szkolenie - warsztaty CRM -
-
Zarządzanie kontaktami z... » Rola systemów CRM w budowaniu relacji z klientem -... -
-
Zarządzanie kontaktami z... » Statystyki CRM ciut inaczej - infografika -
-
Zarządzanie kontaktami z... » Szukam Partnerów do sieci sprzedaży CRM -
-
Zarządzanie kontaktami z... » Bezpłatna konferencja "CRM GigaCon" – 16.04.2013, Warszawa -
-
Zarządzanie kontaktami z... » Systemy ERP i CRM - bezpłatna konferencja -
-
Zarządzanie kontaktami z... » Projekt badawczy na temat wykorzystania systemów CRM -... -
-
Zarządzanie kontaktami z... » CRM dla małych? -
-
Zarządzanie kontaktami z... » Bezpłatna konferencja CRM 25.09.2012 -
Następna dyskusja: