konto usunięte
Temat: Złote rady Alaina Kaja – „Monsieur Pologne”
Zawsze pomagaj, ale nigdy nie licz, że ktoś się odwdzięczy.Czerp przyjemność z tego, że możesz wyciągnąć do kogoś pomocną dłoń. Nawet jeśli nie otrzymasz w danej chwili realnych korzyści, nie znaczy to, że nie nadejdą one później.
Pomagaj bezinteresownie: niezależnie od tego, czy otrzymujesz wynagrodzenie, czy też nie.
Bądź dyspozycyjny – niezależnie od twojej pozycji w firmie. Zarówno Prezes Zarządu, jak i pracownik powinien znaleźć chwilę dla każdego, kto poprosi o przysługę.
Traktuj poważnie problemy swoich klientów – niezależnie od tego, czy z klientem rozmawia prezes, manager czy pracownik najniższego szczebla. Myśl perspektywicznie: rozwiązuj nie tylko obecne trudności, ale i zapobiegaj tym, które dopiero mogą nadejść. Kompleksowe podejście do klienta pozwala mu zapomnieć o trudnej sytuacji.
Zdobądź zaufanie. Stała współpraca, rzetelna i profesjonalna odpowiedź na potrzeby klienta zwiększają poziom jego lojalności. Klient, który ma świadomość, iż może liczyć na realną pomoc i doradztwo prowadzące do ustabilizowania jego obrotu finansowego, ma zapewnione poczucie bezpieczeństwa.
Aktywna współpraca z klientami pozwala na rozszerzenie sieci rekomendacji. Dobra opinia wśród usługobiorców może być skuteczniejsza od najstaranniej przygotowanych działań marketingowych. Zadowolony klient współtworzy wizerunek firmy, co przyczynia się do szeroko pojętego PR.
Staram się zaszczepiać mojemu zespołowi pasję niesienia pomocy naszym klientom. Bez zaangażowania pracowników i ich wiary w sens tego, co robimy, nasza pozycja nie byłaby tak stabilna. Ponadto warto podkreślić, iż podwójne zwycięstwo – nasze i klienta – cieszy po dwakroć.
Inventage Polska Sp. z o.o. Alain Kaj