Daniel Żelichowski

Daniel Żelichowski Informatyk, SP ZOZ
"Szpital Powiatowy"
im. bł. Marty
Wiec...

Temat: VoIP-3 numery analogowe wewnętrzne na jedną kolejkę...

Witam
Potrzebuje zrobić w swoim dziale jak by takie małe call center, a konkretnie:
Mam 3 numery analogowe wewnętrzne w dziale (przyjmijmy 110 - osoba1, 120 -osoba2 , 130-osoba3).
Chciał bym aby gdy z pozostałych działów będą dzwonić na którykolwiek z tych numerów wewnętrznych, połączenia byłe kolejkowanie (rozmówca słyszy jesteś 1....... 2...3......4 w kolejce). I po kolei rozrzucał połączenia po hierarchii w dziale czyli najpierw osoba4 potem osoba3, osoba2, osoba1.

Posiadam bramkę (router) VoIP z możliwością podpięcia 3 numerów analogowych (FRITZ Box 7050) czy jestem w stanie na takim urządzeniu to skonfigurować jeśli nie to co jeszcze potrzebuję? Oczywiście na końcówkach już nie będę maił telefonów analogowych tylko VoIP'owe i nie 3 a 4?
Marcin Laskowski

Marcin Laskowski Inżynier/Specjalista
VoIP (Grandstream)

Temat: VoIP-3 numery analogowe wewnętrzne na jedną kolejkę...

Z tego co widzę to musisz jednak mieć centrale VoIP.
Ten router nie posiada zaawansowanych funkcji typu kolejka (co nie jest zaskakujące bo to głównie router).

Temat: VoIP-3 numery analogowe wewnętrzne na jedną kolejkę...

Zgadza się centrala konieczna. Ja bym się radziła zgłosić do firmy Focus Telecom. U nas się zajmują call center VoIP, centralę od nich mamy. Na https://focustelecom.pl/blog/call-center-voip-co-to-jest/ podsyłam do poczytania dla tych nie w temacie. Jak my zmieniliśmy z tradycyjnych rozwiązań na te internetowe to naprawdę niebo a ziemia. I nie mówiąc już, że taniej. Takimi problemami jak ma autor zajmuje się u nas dostawca. Wdrożenie telefonii, ewentualne problemy wszystko oni rozwiązują. Ale muszę przyznać, że działa bez zarzutu naprawdę już dłuższy czas i nikt z zespołu nie ma problemu z obsługą a klienci też zauważyli że jakość call center się u nas znacznie poprawiła.

Następna dyskusja:

komunikatory VoIP




Wyślij zaproszenie do