Maciej
Borowy
promoshop.pl &
promoblog.pl &
senz.pl
Temat: CZARNA LISTA: Gadżety, które się przejadły...
Daje się zaobserwować pewne grupy asortymentowe gadżetów reklamowych, któreych sprzedaż stanowczo spada. Co nie znaczy, że zniknie zupełnie. Poprawcie mnie, jeśli się mylę:1.Plastikowe długopisy reklamowe. Trochę się przejadły, producenci nie mają więcej pomysłów, opróćz tego Chiny wycinają całą europejską konkurencję, relacja cena/jakość jest zabójcza dla Europy.
2. Zestawy do wina. Więcej ich na rynku niż smakoszy wina.
3. Kalkulatory. Akutrat robię teraz fajny deal, ale ogólnie tendencja mocno spadkowa. Może to przez jakość? Albo udziwnione kształy - taki niby design?
4. Laser pointery. No bo ileż można się nimi bawić przez okno w nocy, nawet psy i koty się już znudziły i nie chcą za tym więcej ganiać.
5. Piersiówki. A pamiętam czasy 1996-1998 (ale Was jeszcze wtedy nie było na świecei) kiedy to piersiówka była absolutnym hitem i nie było takiego stanu na magazynie, którego bym nie sprzedał. Wiadomo o co chodziło: prezesi, polowania dewizowe, Szczecin i morskie wycieczki na mrozie ;)))
Porszę o dopisywanie się do listyMaciej Borowy edytował(a) ten post dnia 24.09.07 o godzinie 20:28