Katarzyna
Przewęzikowska
zespół jest
najważniejszy, bo
nawet Bóg jest w
trzech oso...
Temat: Hotele do współpracy poszukiwane
Portal hotelarski HotelNews.pl zaprasza do współpracy hotele zGdańska, Warszawy, Szczecina i Wrocławia (najlepiej w centrum
miasta) w celu organizacji praktycznych warsztatów e-marketingowych
dla hotelarzy.
Warsztaty są kontynuacją programu szkoleniowego Travelworks
rozpoczętego przez HotelNews.pl, podczas największych targów
wyposażenia i usług dla hoteli INVEST-HOTEL 2008 w Poznaniu.
Czas trwania warsztatów i termin: do uzgodnienia (marzec –
kwiecień 2009).
Oczekiwania wobec Partnerskiego Hotelu:
1) Udostępnienie salki konferencyjnej na 30-40 osób wyposażonej
w: rzutnik, ekran, oświetlenie, nagłośnienie konferencyjne oraz
dostęp do Internetu.
2) Obsługa gastronomiczna podczas przerwy kawowej (kawa, herbata,
ciastka).
3) Zapewnienie dostępu do parkingu hotelowego dla słuchaczy w
czasie trwania szkolenia.
W zamian proponujemy:
1) Zamieszczenie logo oraz informacji o hotelu w materiałach
informacyjnych o szkoleniach.
2) Umieszczenie logo hotelu oraz link do strony hotelu na stronie
serwisu HotelNews.pl.
3) Przeprowadzenie kampanii informacyjnej o hotelu we wszystkich
prowadzonych działaniach marketingowych i PR-owych.
4) Promocję hotelu jako ośrodka szkoleniowego na stronach
internetowych HotelNews.pl oraz w serwisach partnerskich (pakiet
reklamowy).
5) Bezpłatny udział 2 pracowników hotelu w prowadzonych
warsztatach.
6) Pozycjonowanie strony hotelowej w wyszukiwarkach lub audyt
witryny hotelowej z 10-proc. rabatem.
7) Doradztwo w zakresie skutecznej promocji i reklamy w Internecie.
Szczegółowych informacji udziela drogą mailową:
Piotr Kasperczak, HotelNews.pl,
Portal hotelarski HotelNews.pl zaprasza do współpracy hotele z Gdańska, Warszawy, Szczecina, Poznania i Wrocławia (najlepiej w centrum miasta) w celu organizacji praktycznych warsztatów e-marketingowych dla hotelarzy.
Warsztaty są kontynuacją programu szkoleniowego Travelworks rozpoczętego przez HotelNews.pl, podczas największych targów wyposażenia i usług dla hoteli INVEST-HOTEL 2008 w Poznaniu.
Czas trwania warsztatów i termin: do uzgodnienia (marzec – kwiecień 2009).
Oczekiwania wobec Partnerskiego Hotelu:
1) Udostępnienie salki konferencyjnej na 30-40 osób wyposażonej w: rzutnik, ekran, oświetlenie, nagłośnienie konferencyjne oraz dostęp do Internetu.
2) Obsługa gastronomiczna podczas przerwy kawowej (kawa, herbata, ciastka).
3) Zapewnienie dostępu do parkingu hotelowego dla słuchaczy w czasie trwania szkolenia.
W zamian proponujemy:
1) Zamieszczenie logo oraz informacji o hotelu w materiałach informacyjnych o szkoleniach.
2) Umieszczenie logo hotelu oraz link do strony hotelu na stronie serwisu HotelNews.pl.
3) Przeprowadzenie kampanii informacyjnej o hotelu we wszystkich prowadzonych działaniach marketingowych i PR-owych.
4) Promocję hotelu jako ośrodka szkoleniowego na stronach internetowych HotelNews.pl oraz w serwisach partnerskich (pakiet reklamowy).
5) Bezpłatny udział 2 pracowników hotelu w prowadzonych warsztatach.
6) Pozycjonowanie strony hotelowej w wyszukiwarkach lub audyt witryny hotelowej z 10-proc. rabatem.
7) Doradztwo w zakresie skutecznej promocji i reklamy w Internecie.
Szczegółowych informacji udziela drogą mailową:
Piotr Kasperczak, HotelNews.pl,
e-mail: info@hotelnews.pl