Grzegorz Turniak

Grzegorz Turniak Mentor, mówca,
mingling maven,
networker, moderator
sesji...

Temat: \"Korzystna Reklama Samemu\", zaprasza G. Turniak ->...

Witaj,\n \nzapraszam Cię na warsztaty, które przeprowadzę z Jarosławem Betlejem i Agnieszką Stefaniuk. Nauczymy Cię metod generowania pomysłów korzystnej komunikacji i umiejętności jej samodzielnego przygotowania w zakresie koncepcji, wizualizacji, copywritingu. Zgłaszającym się do środy, 07.07. włącznie udzielamy w tym terminie 15% zniżki od podanej ceny.\n \nUWAGA: Przynieś ze sobą materiały promocyjne, opakowania i podobne swojej firmy, celem aktywnego i plastycznego omówienia aktualnych potrzeb na warsztatach. Oto nasze warsztaty: \n \n \nMetoda:\nWykłady teoretyczne, analiza przypadków, zadania praktyczne, warsztaty grupowe. \n \nZakres tematyczny: \nGenerowanie pomysłów:\n- atuty produktu masowego \n- USP\n- korzyści emocjonalne\n- odbiorcy \n- jak czerpać korzyści z sieci społecznych?\n- najczęściej popełniane błędy\nBrand:\n- czym jest Brand?\n- czym Brand nie jest?\n- Line Extension \n- ukierunkowanie na sprzedaż \n- najczęściej popełniane błędy \nPrzygotowanie koncepcji: \n- Reasons for Buying \n- Reasons Why \n- plan stworzenia najkorzystniejszej koncepcji\n- najczęściej popełniane błędy \n- warsztat 1: architektura Brandu A\n- warsztat 2: architektura Brandu B\n- warsztat 3: Filozofia Brandu \nPrzygotowanie realizacji: \n- kiedy zaniżanie cen jest korzystne? \n- efektywne punkty styczności z Brandem\n- opakowanie z korzyścią \n- strona www z korzyścią \n- direct mail z korzyścią \n- warsztat 4: Wasze projekty\n- 3 pytania o kreację\n- warsztat 5: kampania wg Waszych życzeń \n \nOpinie uczestników:\nBrałem udział w Warsztatach „Dobra Reklama Samemu”. Polecam – to ogromna wiedza praktyczna, która otwiera oczy na wiele zagadnień bardzo pożytecznych do zastosowania w codziennych projektach. Już po pierwszej połowie dnia wiedziałem, że się opłaciło. \nRafał Neska, Marketing Manager, X-Trade Brokers Dom Maklerski S.A. \n \nPolecano mi te warsztaty, ale nie sądziłam, że będą tak ciekawe. Dzięki nim mogę teraz oceniać i tworzyć moje projekty dużo korzystniej. \nMagdalena Nasierowska, Export Manager, Kati Sp. z o.o. \n \nNigdzie nie spotkałam się z takimi warsztatami, są doskonałe. Bardzo duża wiedza, a jednocześnie mnóstwo praktycznych inspiracji dla mojej firmy.\nKarolina Zabrzeska, Dyrektor, White Real Estate\n \nWielkość grup i certyfikat:\nMaksymalnie 12 uczestników w jednej grupie. Uczestnikom udzielany jest imienny certyfikat uczestnictwa i potwierdzenia nabytych umiejętności. \n \nTerminy i miejsce warsztatów:\n2 dni: 14./ 15.07. W każdym dniu 9.00 – 16.00 wraz z serwowanym posiłkiem.\nWarszawa, ul. Zielna 39, sale panoramiczne w budynku „PAST-a”, XI piętro. \n \nCena:\n1.990,- PLN od osoby, płatne z góry na podstawie faktury, zwolnione z VAT. \n \nOrganizator:\nGrupa Komunikacyjna Betlej&Partners. \n \nPrelegenci prowadzący warsztaty i ich kompetencje:\nJarosław Betlej i Agnieszka Stefaniuk prowadzą Grupę Komunikacyjną Betlej&Partners, która w opinii klientów badania SMG/KRC została wybrana najlepszą agencją reklamową 2010 spośród agencji nie sieciowych w 4 kategoriach: kreatywność, nowe media, rozumienie marketingu, rozumienie kategorii produktowych oraz jedyną agencją ponad poziom przeciętny w Polsce we wszystkich parametrach badania. \n \nPrelegenci są autorami pierwszej w Polsce kampanii na rzecz budowy brandów BrandCampaign© oraz pierwszej sesji ekonomicznej BrandSession©.\n \nLiczne recenzje w Polsce i za granicą dla „Marketing w Praktyce”, „Media&Marketing Polska”, „Brief”, „Kontakter”, „Welt”, „Werben&Verkaufen”. \n \nJarosław Betlej – Copywriter. Akademia Komunikacji Marketingowej w Düsseldorfie. Były Dyrektor Europy Wschodniej w FCB. 23 lata w agencjach reklamowych za granicą i w Polsce. 16 lat planowania strategicznego. Twórca 11 agencji komunikacyjnych w Europie. Kampanie multimedialne dla 6 rynków Europy. Ekspert w budowaniu i koncepcjach Brandów. Ponad 140 klientów marketingowych. Od 12 lat wykładowca i trener z zakresu kreatywności i budowy brandu na warsztatach i wykładach w Polsce i Europie Wschodniej. Krakowianin, designer, artysta.\n \nAgnieszka Stefaniuk – Grafik. ASP. Ponad 100 koncepcji kreatywnych kampanii multimedialnych m.in. dla Honda, SEAT, Levi’s, Rama, Knorr, MK Cafe, Gostyń, Pedros, Schulstad, Nobiles, Husqvarna, Śnieżka, Austrian Airlines, Huggies, Posti, Eureko, Epson, Dumle, Gazeta Finansowa. Od 1999 w agencjach. Nagrody na festiwalach New York Festivals 2002 (Honda), New York Festivals 2004 (Honda), na festiwalu KTR 2004 (Schulstad) i nominacja Effie 2005 (3letnie prowadzenie brandu Honda). Muzyk, designer, artysta. \n \nGrzegorz Turniak: Politechnika Warszawska. Export networkingu, zarządzania talentami, karierą i czasem. Prezesem BNI Polska. Założyciel The Top Careers Club i Family Business Evergreen. Były konsultant PR Central&Eastern Europe w Jobpilot / Monster i jej Prezes w Polsce, Dyrektor Neumann Management Institute, Dyrektor Międzynarodowej Szkoły Zarządzania w Polsce. Certyfikaty OD (Institute Ohio) oraz ICC ( International Coaching Community), Prezes Stowarzyszenia Profesjonalych Mówców. Współautor książek \"Alchemia Kariery\" i \"Profesjonalny networking czyli kontakty, które procentują\". \n \nZamówienie:\nWyślij potwierdzenie uczestnictwa i numer swojego telefonu na warsztaty@betlejandpartners.com – resztę wykonamy za Ciebie. \nDo zobaczenia! \n\nGT