Jarosław Waśkiewicz

Jarosław Waśkiewicz Biznesnafali.pl
Markajestkobieta.pl
Jaroslawwaskiewicz.c
om

Temat: wpływ klientów na przyszłość marki?

Odzieżowy gigant posłuchał swoich fanów, rezygnuje ze zmiany logo.
Marka Gap zrezygnowała z wprowadzenia nowego logo, po akcji protestacyjnej zorganizowanej przez fanów.

Nowe logo zostało zaprezentowane ledwie tydzień temu i miało być stopniowo wdrażane w akcjach marketingowych.

Fani Gapa domagali się jednak powrotu do starego logo, na stronie firmy
na Facebooku pojawiło się ponad 2 tys. krytycznych komentarzy. Na innych kanałach komunikacyjnych sytuacja wyglądała podobnie.

To się nazywa - mieć wpływ na przyszłość marki. Ciekawe, czy na polskim gruncie zdarzyły się podobne przypadki? A co wy byście zrobili w podobnej sytuacji rebrandingu swojej firmy, kiedy pojawiłyby się podobne głosy kientów? Wiemy przecież, że dochodziło już do zmiany logo, niezależnie od głosów rynku, opinii klientów...?

konto usunięte

Temat: wpływ klientów na przyszłość marki?

warto wziaśc pod uwage opinie i reakcje klientów na tego typu posuniecia- takie zachowania swiadcza o przywiazaniu do marki, być może również są wyrazem obaw, ze ze zmiana loga moze wiazac sie zmiana jakosci, cen etc.
Dagmara D.

Dagmara D. Field Research
Poland - Badania
rynku - moja miłość.
Wykł...

Temat: wpływ klientów na przyszłość marki?

Generalnie - warto słuchać swoich Klientów, czyli ludzi , którzy płacą nasze rachunki :)
Krystian Piech

Krystian Piech Student, POU

Temat: wpływ klientów na przyszłość marki?

Klient na szpan ;) Orientacja na klienta przed wszystkim!
Wygląda na to że GAP chciał rebrandingiem dotrzeć jakby do nowego segmentu.
Rozwiązaniem jest wprowadzenie nowej marki.
Arkadiusz B.

Arkadiusz B. Dyrektor Obszaru
Detalicznego - ING
Bank Śląski S.A.

Temat: wpływ klientów na przyszłość marki?

Najprostszy przykład. Jeden zadowolony klient powie o swoim zadowoleniu jednemu następnemu potencjalnego klientowi. Za to jeden niezadowolony klient powiem o swoim niezadowoleniu 5 potencjalnym naszym klientom. Oto najlepszy przykład, jaki wpływ na markę mają nasi klienci.



Wyślij zaproszenie do