Jarosław
Waśkiewicz
Biznesnafali.pl
Markajestkobieta.pl
Jaroslawwaskiewicz.c
om
Temat: wpływ klientów na przyszłość marki?
Odzieżowy gigant posłuchał swoich fanów, rezygnuje ze zmiany logo.Marka Gap zrezygnowała z wprowadzenia nowego logo, po akcji protestacyjnej zorganizowanej przez fanów.
Nowe logo zostało zaprezentowane ledwie tydzień temu i miało być stopniowo wdrażane w akcjach marketingowych.
Fani Gapa domagali się jednak powrotu do starego logo, na stronie firmy
na Facebooku pojawiło się ponad 2 tys. krytycznych komentarzy. Na innych kanałach komunikacyjnych sytuacja wyglądała podobnie.
To się nazywa - mieć wpływ na przyszłość marki. Ciekawe, czy na polskim gruncie zdarzyły się podobne przypadki? A co wy byście zrobili w podobnej sytuacji rebrandingu swojej firmy, kiedy pojawiłyby się podobne głosy kientów? Wiemy przecież, że dochodziło już do zmiany logo, niezależnie od głosów rynku, opinii klientów...?