Arkadiusz Choczaj

Arkadiusz Choczaj Kierownik
Marketingu, CWS-boco
Polska Sp. z o.o.

Temat: PKP Intercity zaprasza do akcji ''Czysty Wagon'', podczas...

PKP Intercity chce współpracować ze swoimi pasażerami w celu poprawy komfortu i jakości ich podróżowania. To wszystko w ramach akcji "Czysty Wagon", podczas której pasażerowie ocenią czystość pociągów.

Pasażerowie podróżujący pociągami będą mogli nadsyłać do przewoźnika zdjęcia lub krótkie filmy dokumentujące stan rzeczywisty w przedziałach czy toaletach. Na podstawie zebranej dokumentacji powstanie raport i plan poprawy czystości pociągów. Pierwsza część akcji potrwa od 16 listopada do 10 grudnia 2010 roku.

Do wysyłanych fotografii i filmów należy dołączyć krótki opis: datę podróży, godzinę zrobienia zdjęcia oraz relację pociągu (np. 17.11.2010, godzina 12:01, relacja Warszawa - Kraków). Pliki mogą być również opatrzone dodatkowymi uwagami i komentarzami. Zdjęcia oraz filmy można przesyłać na adres czystywagon@intercity.pl oraz na numer telefonu 697 01 01 70. Przesłany plik nie powinien być większy niż 1MB.

Pliki mogą być również opatrzone dodatkowymi uwagami i komentarzami. - Chcemy, aby akcja "Czysty Wagon" była odpowiedzią na potrzeby pasażerów. Pragniemy się zmieniać i dostosowywać nasze standardy do oczekiwań klientów. Ich opinia jest dla nas bardzo ważna, a dzięki płynącym z ich informacji wnioskom zależy nam na poprawie jakości naszych usług. Opinia naszych pasażerów będzie stanowiła uzupełnienie wcześniejszych kontroli czystości oraz ankiety przeprowadzonej wśród pasażerów w drugim kwartale tego roku - podkreśla Małgorzata Sitkowska, rzecznik Spółki PKP Intercity.

Akcję uzupełnią wewnętrzne, szczegółowe kontrole ze strony upoważnionych pracowników spółki.

Projekt będzie podzielony na dwa etapy. Pierwszy obejmuje okres od 16 listopada do 10 grudnia. Po nim zostanie przygotowany raport. Ma on odpowiedzieć na pytania, które pomogą w opracowaniu planu wdrażania zmian oraz udogodnień dla klientów. Kluczowe będą informację o tym, które miejsca w pociągu wymagają częstszego sprzątania oraz w którym momencie podróży mogą pojawić się problemy. Drugim etapem akcji będzie utworzenie stałego adresu e-mail oraz numeru telefonu, pod którym będzie można zgłaszać uwagi dotyczące czystości w pociągach.
Arkadiusz Choczaj

Arkadiusz Choczaj Kierownik
Marketingu, CWS-boco
Polska Sp. z o.o.

Temat: PKP Intercity zaprasza do akcji ''Czysty Wagon'', podczas...

Czystość toalet w PKP Intercity budzi zastrzeżenia
PAP
12.01.2011 aktualizacja: 2011-01-12 16:35

PKP Intercity otrzymało od pasażerów ok. 200 wiadomości dokumentujących stan czystości w pociągach. To efekt prowadzonej w grudniu przez przewoźnika akcji "czysty wagon". Najwięcej uwag dotyczyło toalet. W ramach akcji, pasażerowie PKP Intercity mogli wysłać do przewoźnika zdjęcia lub nagrania z telefonu komórkowego, pokazujące brud w przedziałach i toaletach. Niezależnie od uwag o czystości toalet, pasażerowie komentowali także zbyt małe kosze na śmieci, czystość podłóg, okien i zewnętrznej części wagonów, a także brak pokrowców na zagłówki.

Na podstawie zebranych od pasażerów informacji ma powstać raport. Rzecznik spółki Małgorzata Sitkowska poinformowała w środę PAP, że pierwsze działania poprawiające sytuację zostaną podjęte w pierwszym kwartale bieżącego roku. Przewoźnik planuje m.in., aby pociągi na najdłuższych trasach były sprzątane także w trakcie podróży.

Jak powiedziała PAP rzeczniczka, przewoźnik udostępnił stały adres e-mail, na który, mimo zakończenia akcji, pasażerowie będą mogli zgłaszać uwagi o czystości w pociągach.

Rzeczniczka dodała, że przewoźnik użytkuje ok. 1,4 tys. wagonów.(PAP)
Źródło: PAP

Pierwszy kwartał się powoli już kończy, ciekawe co się udało zrealizować?


http://www.intercity.pl/?page=archiwum&ph_center_start...



Wyślij zaproszenie do