Arkadiusz Choczaj

Arkadiusz Choczaj Kierownik
Marketingu, CWS-boco
Polska Sp. z o.o.

Temat: Czy jesteśmy skazani na nocnik? Inauguracja IV finałowej...

We wtorek 7 czerwca 2011, czyli na rok i jeden dzień przed rozpoczęciem EURO 2012, rusza ostatnia edycja kampanii edukacyjnej Toaleta2012.pl. Inauguracja zapowiada się na niecodzienne wydarzenie – tego dnia w centrum Warszawy co najmniej 50 kibiców używając nocników pokaże, na co będą skazani podczas EURO 2012, jeśli liczba toalet publicznych się nie zwiększy. Przemarsz, przyśpiewki o toaletach, transparenty – 7 czerwca będzie gorąco!

Głównym celem kampanii edukacyjnej Toaleta2012.pl, od trzech lat realizowanej przez firmę CWS-boco Polska, jest zwrócenie uwagi opinii społecznej na standard ogólnodostępnych toalet w miejscach publicznych, w hotelach, restauracjach, na dworcach i w innych miejscach, które odwiedzą turyści przybyli na EURO 2012. Kampania zanotowała znaczące sukcesy we wprowadzeniu tematu toalet do debaty publicznej, jak również wpłynęła na realne podniesienie standardu toalet. W zeszłym roku już 80% z 400 miejsc audytowanych przez Patrole Czystości w ramach tej kampanii, otrzymało odznakę „Czystej Toalety”, co do tej pory jest najlepszym wynikiem ze wszystkich lat trwania kampanii. Toalet publicznych w miastach gospodarzach EURO 2012 wciąż jest jednak za mało.

Ponieważ do EURO 2012 został już tylko rok, czas zacząć działać jeszcze bardziej intensywnie. Dlatego na początek IV edycji został zaplanowany mocny akcent, który ma na celu zwrócenie uwagi włodarzy miasta stołecznego na problem braku ogólnodostępnych toalet publicznych. Event miejski „Skazani na Nocnik” będzie miał jasny przekaz: stolica pod względem toalet nie zachwyca. Wydarzenie jest planowane na 7 czerwca, między godzinami 11.00 a 13.00, przy stacji PKP Śródmieście (róg ulicy Emilii Plater i Alei Jerozolimskich). Jego oprawa będzie nawiązywać do wielkiego wydarzenia sportowo-turystycznego jakim jest EURO 2012. 50 kibiców na nocnikach, skandujących swoje apele odnośnie toalet, przemarsz z użyciem kołatek i bębna, interakcja z przechodniami… To warto zobaczyć!

Dodatkowo przyjemnie jest nam poinformować że w maju kampania edukacyjna Toaleta2012.pl po raz drugi została wyróżniona przez międzynarodowe jury konkursu na najlepsze kampanie PR oraz została uhonorowana nagrodą SABRE Awards 2011.