Temat: Jak zredagować temat maila, żeby nie był uznany za SPAM?
Dokładnie,
nalezy zwrócic uwagę, że jeżeli wysyłamy maila po rozmowie telefonicznej i niczym nie różni się on od zwyczajnego mass mailingu ( tytuł "firma Marchewka - bezpłatne szkolenia ") to niestety 80% pracy i kosztów jakie zostały poniesione podczas wcześniejszego telemarketingu zostaje zmarnowane.
Z pewnością tytuł nie powinien mieć tak komercyjnego charakteru bo mail nie zostanie rozróżniony od reszty spamu pochodzącego z mass mailingu. Lepiej napisać w tytule ( "Anna Kowalska - w nawiązaniu do rozmowy telefonicznej").
Tu także ważnym jest by alias skrzynki nadawczej jak i sama skrzynka nie była anonimowa ( "biuro@marchewka.pl" / "promocje marchewki"). Niech będzie to skrzynka personalna typu: a.kowalska@marchewka.pl
Natomiast wiadomość niech będzie ciut bardziej wyrafinowana niż nasycona obrazkami kolorwa broszurka z wyraźnie zaznaczonym napisem " kup teraz!!! 0 zł!!".
Dodatkowo trzeba pamiętać, iż to czy wiadomość jest spamem określa użytkownik, ale także i system antyspamowy/reguły serwera naszego odbiorcy. Dlatego niech wiadomość, którą przesyłamy po takiej rozmowie spełnia przynajmniej najbardziej wrażliwe reguły polityki antyspamowej z punktu widzenia swojej struktury/zawartości/kodowania/samego kodu html
No i warto by serwer z ktrego wysyłamy nie był na czarnej liście antyspamowej ;)
Mikołaj Popławski edytował(a) ten post dnia 11.03.10 o godzinie 11:58