konto usunięte

Temat: Skuteczna walka z marnowaniem czasu w pracy

Skuteczna walka z marnowaniem czasu w pracy

Prawie dwie trzecie Polaków zapewnia, że nie wykorzystuje godzin pracy na prywatne sprawy. Do takich nadużyć przyznało się tylko 26 prac pracowników - informuje dziś Rzeczpospolita.

- Monitoruj wydajność twoich pracowników. Śledź każdy ich ruch w Internecie - zachęca do swych usług jedna z wielu firm, które oferują pracodawcom specjalne systemy monitoringu stanowisk pracy. Podobnych ofert są w sieci dziesiątki, a pracodawcy coraz chętniej korzystają z ich usług. Inni po prostu odcinają załodze dostęp do portali społecznosciowych albo w ogóle do Internetu.

Być może dlatego - jak wynika z niedawnego badania firmy Sedlak & Sedlak i portalu Interia - zdecydowana większość, bo ponad 63 proc. internautów, zapewnia, że nie marnuje czasu w pracy, a konkretnie nie przeznacza go na sprawy niezwiązane z ich służbowymi obowiązkami (Służbowe marnowanie czasu np. na nieefektywnych zebraniach nie było objęte badaniem).

Tylko trzech na dziesięciu z prawie dwóch tysięcy uczestniczących w ankiecie Polaków przyznało się, że wykorzystuje godziny pracy na prywatne zajęcia. Najczęściej poprzez korzystanie z Internetu w celach prywatnych, co robi zdecydowana większość z tej grupy, bo prawie siedmiu na dziesięciu badanych, czyli w sumie ponad 18 proc. wszystkich pracowników.

Przegląd prasy przygotowany przez: PRESS-SERVICE Monitoring Mediów
http://wiadomosci.nf.pl/News/37008/Skuteczna-walka-z-m...