konto usunięte

Temat: Ćwiczenia z technik telefonicznego i pisemnego...

Ćwiczenia z technik telefonicznego i pisemnego odzyskiwania należności
- Skuteczniej i szybciej niż sąd


!. Skuteczniej i szybciej niż sąd !- KONIECZNE SCENERIUSZE na wypadek nie płacenia faktur -

Techniki windykacji ( odzyskiwania nalezności) - to bardo ważna umiejętność i konkretna specjalizacja - pozwalająca odzyskać należności szybciej od sądu - zachowując dobre stosunki z dotychczasowimi kontrahentami !.Zatory = kłopoty. Brak terminowej zapłaty za towary lub usługi, jak również zbyt długie oczekiwanie na nią, generuje szereg negatywnych konsekwencji. Wśród nich najważniejszą jest brak możliwości regulowania przez wierzycieli własnych należności. W efekcie kolejne przedsiębiorstwa w łańcuchu dostaw nie otrzymują pieniędzy za dostarczone towary lub wykonane usługi na czas. I tak tworzą się zatory płatnicze. Szkolenie zawiera praktyczne ćwiczenia związane z werbalną i pismeną komunikacją z kontrahentem, od którego chcemy wyegzekwować pieniądze

9.30_16_07_2019 POCZĄTEK

WPROWADZENIE DO ZARZĄDZANIA WIERZYTELNOŚCIAMI → Zarządzanie dłużnikiem

W zależności od zachowania, bądź zmiany zachowania klientów można określać poziom ryzyka związanego z ich skłonnością do spłaty zobowiązań. Z drugiej strony w odpowiedni sposób “dopasowywać” parametry współpracy. Warto przy tym na bieżąco monitorować parametry współpracy, tak aby w odpowiedni sposób nagradzać dobre zachowania dłużników a karać tych, którzy nie przestrzegają reguł.

Weryfikacja standingu finansowego i solidności kupieckiej kontrahenta.
Interpretacja indeksów zdolności płatniczej
Podział dłużników (wielkość, typ, styl płatniczy, własność, wiek)
Zmiany modelu zachowań
Parametry dot. współpracy (ruchome i stałe)
Typowa ścieżka windykacyjna
Wykorzystanie form rozliczeń w późniejszym dochodzeniu roszczeń i windykacji.
1. Systemy wartości, którymi posługują się dłużnicy.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat dłużnicy wypracowali wiele skutecznych metod obrony przed wierzycielami. Zrozumienie jakimi systemami wartości posługują się ci, którzy nie spłacają swoich zobowiązań na czas, pomoże podjąć skutecznie działania, skłaniające ich do spłaty. Mechanizmy obronne, które funkcjonują w ich umysłach mogą zostać zamienione na chęć nawiązania kontaktu z wierzycielem i rozwiązanie problemu spłaty długu.

Początek komunikacji
Wyparcie
Zaprzeczenie
Przemieszczenie
Racjonalizacja
Regresja
Wpływ frustracji na zachowanie
Emocje
opis - ćwiczenie I»

2.Skuteczne techniki telefonicznych negocjacji z dłużnikami, jako sposób na wzrost efektywności działań egzekwowania należności ...
...
https://education-first.pl/naleznosci.html#.XSB5tOszYr8