Olgierd
Rodziewicz-Biele
wicz
Ekspert: negocjace,
handel, struktury
sieciowe
konto usunięte
Temat: Ogłoszenia ogólne
Mamy przyjemność zaprosić Państwa na kolejne już spotkanie informacyjne o programie Professional Diploma in Marketing, które odbędzie się w środę 10 lutego 2010r. o godzinie 18.00 Ibis Warszawa Centrum (al. Solidarności 165).Poza organizatorami udział w spotkaniu zapowiedzieli także absolwenci programu, a całość poprowadzi dr hab. Robert Kozielski, który posiada tytuł Chartered Marketer wydawany przez CIM w Londynie.
Plan spotkania obejmuje:
* Powitanie:
* The Chartered Institute of Marketing - idea, programy, system certyfikacji;
* Professional Diploma in Marketing - zakres programu, wymagania, wartości;
* System egzaminowania CIM;
* questus - doświadczenie, standardy jakości;
* CIM w Polsce - pozycja, rynek pracy, społeczność;
* Q & A sesja.
Wszystkich zainteresowanych udziałem w spotkaniu serdecznie zapraszamy i prosimy o potwierdzenie udziału do wtorku 9 lutego do godziny 14. W razie pytań prosimy o kontakt:
Martyna Świetlik
mswietlik@questus.pl
mobile: 603 480 155
tel./fax: (48 42) 673 20 77
Klaudia
O.
PR, Media,
Specjalista ds.
międzynarodowych
Temat: Ogłoszenia ogólne
Witam serdecznie,Firma SGP - Training & Consulting przy SGP Sp. z o.o. zaprasza na szkolenie:
SKUTECZNE POZYSKIWANIE DOTACJI UE W LATACH 2007-2013 to szkolenie skierowane do osób lub instytucji chcących rozwijać posiadaną wiedzę dotycząca funduszy UE oraz umiejętności samodzielnego sporządzania aplikacji o dotację.
Cena szkolenia wynosi 890 PLN*
Termin szkolenia 20-21 kwietnia
Miejsce szkolenia Białka Tatrzańska
Zapraszam do zapoznania się z programem szkolenia: pozyskiwanie.dotacji.pl
Dziękuję,
Klaudia Ociepa
Konsultant ds. funduszy unijnych
SGP - Training&Consulting przy SGP Sp. z o.o.
ul. Legionów 90/100
42-202 Częstochowa
tel./fax. 034 361-31-18
tel. kom. 0 791 111 726
http://www.szkolenia-sgp.pl
e-mail: ociepa@sgp.biz.pl
Dawid Martynowski Ambitny Manager
Temat: Ogłoszenia ogólne
Co możemy zyskać a co stracić? Czy w tym zakresie chciałbyś przejść odpowiednie szkolenie?Firma B&O Navigator - jest pomysłodawcą tego typu szkoleń, cieszą się one zaskakująco wysokim powodzeniem - Zobacz program szkolenia
Jeśli jesteś zainteresowany szkoleniem i zarazem członkiem grupy otrzymasz specjalny rabat. Przekaż informacje każdemu kto może być zainteresowany tematem. Grupa jest otwarta dla wszystkich. Szkolenia odbywają się raz w miesiącu w centrum konferencyjnym B&O Navigator w Warszawie.
Monika Śliz Marketing
Temat: Ogłoszenia ogólne
Prowadzisz swój własny biznes? Jesteś menedżerem? Chcesz nim zostać w najbliższej przyszłości?Zapraszam na szkolenia otwarte z zakresu:
- Negocjacje w biznesie,
- Komunikacja Interpersonalna,
- Zarządzanie Czasem,
- Profesjonalna Asystentka,
- Asertywność,
- Autoprezentacja,
a także:
- Szkolenie Menedżerskie.
Zapraszam na stronę internetową, aby zapoznać się bliżej z programem szkoleń:
http://www.diamondmanagers.com/
konto usunięte
Temat: Ogłoszenia ogólne
Ostatnie 2 wolne miejsca!!!Efektywność drogą do wzrostu i rozwoju mikro i małych przedsiębiorstw
Program kierowany do przedsiębiorstw z siedzibą bądź filią zlokalizowaną w Małopolsce.
Szkolenie współfinansowane ze środków UE
Inauguracja: 27 marca 2010r., Kraków
Program:
Sesja I.
Długo- i krótkookresowa efektywność przedsiębiorstw – źródła sukcesów i porażek małych i mikro firm
– jak grać, aby wygrać w warunkach konkurencji rynkowej?
Sesja II.
Efektywność zaczyna się od ludzi – sztuka budowania zespołu i przywództwa – jak współpracować, aby 2+2 równało się 5?
Sesja III.
Budżetowanie i planowanie finansowe – źródła kosztów i oszczędności – jak zaplanować rozwój firmy?
Sesja IV.
Analiza i ocena opłacalności projektów inwestycyjnych małych i mikro przedsiębiorstw – gdzie inwestować,
aby więcej zarabiać?
Sesja V.
Innowacyjność i kreatywne poszukiwanie rozwiązań – sztuka tworzenia nowych produktów i innowacyjnych metod działania - jak dostrzegać niezauważalne?
Sesja VI.
Skuteczna komunikacja małych i mikro firm – reklama to nie wszystko – jak być zauważonym na rynku?
Sesja VII.
Skuteczna sprzedaż małych i mikro przedsiębiorstw – metody budowania i narzędzia pomiaru – jak osiągać wzrost firmy przez wzrost sprzedaży?
Sesja VIII.
Długotrwała efektywność małych i mikro firm poprzez relacje z klientami i partnerami biznesowymi
– niematerialna wartość firmy - jak budować i zarządzać relacjami z klientami i partnerami biznesowymi?
Osoby zainteresowane udziałem proszę o kontakt:
Sabina Bryś
sbrys@questus.pl
mobile: +48 669 288 444
Iwona
Skowrońska
DYREKTOR DS.
PROJEKTÓW
Temat: Ogłoszenia ogólne
Witam
Zachęcam do udziału w naszych kwietniowych szkoleniach, które organizujemy w Zachodniej Izbie Gospodarczej na ul. Ofiar Oświęcimskich 41/43 we Wrocławiu.
Szkolenia otwarte odbędą się w terminach:
16 KWIETNIA 2010 ROKU – PARAGRAFY DLA MENADŻERA, CZYLI TO, CO KAŻDY MENADŻER POWINIEN WIEDZIEĆ O PRAWIE PRACY.
19-20 KWIETNIA 2010 ROKU – JAK DOPIĄĆ KONTRAKT W DOBRYM STYLU Z PARTNEREM BIZNESOWYM
21-22 KWIETNIA 2010 ROKU – KUŹNIA LIDERÓW, WARSZTAT UMIEJĘTNOŚCI MENADŻERSKICH
20 KWIETNIA 2010 ROKU – KOBIETA W BIZNESIE, OSIĄGNIJ SUKCES NIE REZYGNUJĄC Z WŁASNYCH WARTOŚCI
23 KWIETNIA 2010 ROKU – PARAGRAFY DLA MENADŻERA, CZYLI TO, CO KAŻDY MENADŻER POWINIEN WIEDZIEĆ O PRAWIE PRACY
Główne atuty naszych szkoleń:
• dynamiczne warsztaty składające się z ćwiczeń, gier
szkoleniowych i dyskusji,
• ciekawy materiał szkoleniowy,
• prowadzenie szkoleń przez cenionych trenerów/ekspertów,
• dodatkowe konsultacje z trenerami,
• coaching telefoniczny do miesiąca po szkoleniu,
• certyfikat po ukończeniu szkolenia.
Szkolenia te możemy również zorganizować tylko dla Państwa firmy,
w wybranym przez Państwa miejscu i czasie.
W razie zainteresowania danym szkoleniem, prosimy o kontakt z
z firmą BUSINESS TRAINING pod numerem telefonu: 071/358 24 15, bądź 513 143 294.
Serdecznie zapraszamy!
BUSINESS TRAINING SP.Z O.O.
UL. MIŃSKA 38, POK. 217
54-610 WROCŁAW
http://business-training.edu.pl
Monika Śliz Marketing
Temat: Ogłoszenia ogólne
Zapraszam na szkolenie otwarte z zakresu Szybkiego Czytania.Możesz przyśpieszyć prędkość swojego czytania kilkakrotnie, a wraz ze wzrostem prędkości, wzrasta również stopień rozumienia tekstu. Szkolenie prowadzone jest przez Mistrza Polski w Szybkim Czytaniu.
Większość naszych kursantów, osiąga prędkości, które bez problemu pozwalają na zakwalifikowanie się do Mistrzostw Polski w szybkim czytaniu.
20 godzin praktycznych zajęć!
Najbliższe szkolenie rozpoczyna się już 3 kwietnia!
Więcej informacji na:
http://neuronova.pl/content.php?p=szybkieczytanie
Zapisy na:
http://neuronova.pl/kursy.php?fraza=szybkie+czytanie&s...
Pozdrawiam
Marek
Graczyk
www.wszyscyjestesmys
przedawcami.pl
...
Temat: Ogłoszenia ogólne
Zapraszam do BEZPŁATNEJ REKLAMY.Rozpoczynamy tworzenie bazy firm:
- ośrodki szkoleniowo-konferencyjne
- organizatorzy imprez dla firm
- wizażyści
- firmy szkoleniowe
Reklama na stronie: http://wszyscyjestesmysprzedawcami.pl
Serdecznie zapraszam
konto usunięte
Temat: Ogłoszenia ogólne
Ostatnie 9 wolnych miejsc!!!Efektywność drogą do wzrostu i rozwoju mikro i małych przedsiębiorstw
Program kierowany do przedsiębiorstw z siedzibą bądź filią zlokalizowaną w woj. małopolskim.
Szkolenie współfinansowane ze środków UE
Inauguracja: 15 maja 2010r., Kraków
Program:
Sesja I.
Długo- i krótkookresowa efektywność przedsiębiorstw – źródła sukcesów i porażek małych i mikro firm
– jak grać, aby wygrać w warunkach konkurencji rynkowej?
Sesja II.
Efektywność zaczyna się od ludzi – sztuka budowania zespołu i przywództwa – jak współpracować, aby 2+2 równało się 5?
Sesja III.
Budżetowanie i planowanie finansowe – źródła kosztów i oszczędności – jak zaplanować rozwój firmy?
Sesja IV.
Analiza i ocena opłacalności projektów inwestycyjnych małych i mikro przedsiębiorstw – gdzie inwestować,
aby więcej zarabiać?
Sesja V.
Innowacyjność i kreatywne poszukiwanie rozwiązań – sztuka tworzenia nowych produktów i innowacyjnych metod działania - jak dostrzegać niezauważalne?
Sesja VI.
Skuteczna komunikacja małych i mikro firm – reklama to nie wszystko – jak być zauważonym na rynku?
Sesja VII.
Skuteczna sprzedaż małych i mikro przedsiębiorstw – metody budowania i narzędzia pomiaru – jak osiągać wzrost firmy przez wzrost sprzedaży?
Sesja VIII.
Długotrwała efektywność małych i mikro firm poprzez relacje z klientami i partnerami biznesowymi
– niematerialna wartość firmy - jak budować i zarządzać relacjami z klientami i partnerami biznesowymi?
Kontakt :
Sabina Bryś
sbrys@questus.pl
mobile: +48 669 288 444
Ewa B. marketing, podróże
Temat: Ogłoszenia ogólne
Zapraszam do grupy SZKOLENIA W POZNANIUhttp://www.goldenline.pl/grupa/szkolenia-w-poznaniu
Magdalena
Zarębska
Dyrektor/Tener
biznesu
Temat: Ogłoszenia ogólne
Witam jestem Trenerem z menagerskim doświadczeniem. Od 7 lat jestem związana z największym Call Center w kraju ,chętnie nawiążę współpracę z firmami szkoleniowo-doradczymi do całych procesów rozwojowych jak również do pojedynczych szkoleń.Zakres szkoleń które chętnie poprowadzę ;
Techniki sprzedażowe
Obsługa Klienta
Obsługa Klienta przez telefon (telemarketing)
Zarządzanie
Zarządzanie zmianą, konfliktem
Motywowanie
Komunikacja
Orientacja na cel
Inteligencja emocjonalna
Negocjacje
Skuteczna i szybka nauka
Więcej o mnie na http://opentraining.com.pl
Zapraszam
Magdalena Zarębska
TrenerMagdalena Zarębska edytował(a) ten post dnia 12.04.10 o godzinie 13:04
Patrycja
Dzieniszewska
Manager ds.
organizacji szkoleń,
eMCenter
training&consul...
Temat: Ogłoszenia ogólne
W związku z bardzo dużym zainteresowaniem marcowymi szkoleniami dla biur podróży, miło
nam poinformować, że przygotowaliśmy dodatkowe terminy szkoleń na maj 2010 roku.
Szkolenie jest dedykowane tylko i wyłącznie dla pracowników biur podróży. Warsztaty rozwijają
i doskonalą jakość obsługi klienta oraz efektywną sprzedaż usług. Nasze szkolenia prowadzone
są w dużej mierze w charakterze warsztatów, co pozwala na pełne skupienie się uczestników na umiejętnościach praktycznych.
Zapraszam na najbliższe szkolenia:
WROCŁAW - 5,6 maj 2010
KATOWICE - 11,12 maj 2010
POZNAŃ - 18,19 maj 2010
KRAKÓW - 26,27 maj 2010
Uczestnicy podczas szkolenia dowiedzą się:
- jak zrobić dobre pierwsze wrażenie
- jak budować wizytówkę biura podróży
- jak wzbudzić zainteresowanie Klienta
- jak prezentować katalogi i opisywać miejsca
- jak przekonać Klienta do proponowanej oferty
- jak sobie radzić z roszczeniami i niezdecydowaniem Klienta
- w jaki sposób sprawić by Klient był zadowolony i stał się Klientem na lata
W celu rezerwacji miejsc prosimy o kontakt z naszym biurem: biuro@emcenter.pl tel. 071/ 712 24 00
ZAPRASZAMY NA NASZĄ STRONĘ http://www.emcenter.plPatrycja Dzieniszewska edytował(a) ten post dnia 21.04.10 o godzinie 18:05
Temat: Ogłoszenia ogólne
Witam serdecznie!Jesteśmy firmą łączącą szkolenia biznesowe oraz naukę języków obcych. W ofercie m.in.:
• Asertywność
• Autoprezentacja
• Etyka w biznesie
• Komunikacja i budowanie wizerunku
• Komunikacja w kontaktach z klientem
• Komunikacja w kontaktach międzykulturowych
• Kreowanie wizerunku
• Motywacja
• Obsługa klienta
• Radzenie sobie w sytuacjach konfliktowych
• Radzenie sobie ze stresem
• Savoir-vivre w kontaktach biznesowych
• Techniki sprzedaży
• Techniki kreatywnego myślenia
• Wywieranie wpływu
• Zarządzanie czasem
• Zarządzanie emocjami
Zapraszamy do współpracy!
Margaret Teacher Sp. z o.o.
http://margaret-teacher.pl
Andrzej
Podkański
DOŚWIADCZONY MANAGER
ZARZĄDZAJĄCY w
sektorze consumer
fin...
Temat: Ogłoszenia ogólne
Grupa Niezależnych Trenerów Biznesu
Zapraszamy do zapoznania się z naszą szczegółową ofertą
szkoleń dla FIRM.
Realizujemy szkolenia w 4 obszarach specjalizacji
Akademia Menadżera
Umiejętności menadżerskie:
• Lider w organizacji.
• Przywództwo sytuacyjne.
• Rekrutacja i selekcja pracowników.
• Motywacja pracowników.
• Wspieranie pracowników w rozwoju.
• Coaching i mentoring.
• Zarządzanie projektem.
• Zarządzanie zmianą.
Zarządzanie zespołem:
• Budowanie zespołu.
• Zarządzenie zespołem - od wyznaczania celów do delegowania.
• Zarządzanie zespołem sprzedaży.
• Efektywne prowadzenie spotkań.
• Performance Coaching jako nowoczesna metoda wspierania
handlowców.
Zarządzanie i rozwój firmy:
• Zarządzanie strategiczne.
• Budowanie strategii marketingowej.
• E-marketing.
Akademia Sprzedawcy
• Prospecting - aktywne pozyskiwanie klientów.
• Ofensywne techniki sprzedaży dla zaawansowanych handlowców.
• Obsługa klienta.
• Telefoniczna obsługa klienta.
• Upselling - sprzedaż w obsłudze klienta.
• Sztuka obsługi reklamacji.
• Odzyskiwanie należności.
• Sytuacje trudne w obsłudze klienta.
• Techniki sprzedaży.
• Techniki negocjacji.
• Sprzedaż doradcza.
Akademia Efektywności Osobistej
• Komunikacja interpersonalna.
• Asertywność.
• Perswazja i wywieranie wpływu na innych.
• Sztuka prezentacji.
• Zarządzanie sobą w czasie.
• Inteligencja emocjonalna.
• Techniki kreatywnego rozwiązywania problemów.
• Techniki szybkiego uczenia się.
• Rekrutacja - czyli jak przygotować się do rozmowy
kwalifikacyjnej
Akademia Zarządzania Wierzytelnościami
"Kłamstwo ma krótkie nogi, czyli: dlaczego najlepsi windykatorzy
prawie zawsze odzyskują pieniądze."
• Psychologiczne aspekty powstawania zadłużenia.
• Typy dłużników i umiejętność ich rozpoznawania
• Gry i wymówki dłużników
"Po nitce do kłębka - od prewencji do sankcji w egzekucji
należności."
• Prewencja powstawania zaległości.
• Podstawy prowadzenia rozmów windykacyjnych.
• Sankcje.
• Rejestry dłużników.
"Zasady działania wierzyciela w procesie windykacyjnym."
• Proces windykacyjny.
• Sposoby dotarcia do dłużnika.
• Zasady działania wierzyciela.
"Techniki wpływu społecznego w procesie windykacji."
• Wybrane techniki wpływu społecznego
Zapraszamy do bezpośredniego kontaktu.
Andrzej Podkański
podkanski.andrzej@gntb.eu
tel.: +48 794-627-277
http://gntb.eu
Marta
Pajor
szkolenia, Kreatywna
Fabryka
Temat: Ogłoszenia ogólne
Kreatywna Fabryka zaprasza na: Warsztaty Twórczej KarieryTermin: 22-23.05.2010r.
Miejsce: okolice Ojcowa
Cena warsztatów: 300 zł/os.
(cena obejmuje dwudniowy warsztat, nocleg, materiały szkoleniowe)
Organizator, jako część programu warsztatów, oferuje dodatkową atrakcję w postaci zwiedzania Ojcowskiego Parku Narodowego.
Zapraszamy Cię, na nasze Warsztaty Twórczej Kariery podczas których pracujemy nad łączeniem pasji z pracą.
Sam warsztat skierowany jest szczególnie do osób które:
chcą odkryć swoją pasję,
posiadają pasję jednak nie wiedza jak można wykorzystać ten potencjał
oraz dla tych którzy posiadają wiele zainteresowań i stoją przed dylematem wyboru właściwej drogi rozwoju.
Warsztaty mają na celu dać Ci spojrzenie z innej perspektywy na własne umiejętności, niekonwencjonalne myślenie, motywację do działania, obranie nowej drogi rozwoju kariery zawodowej.
Nasza dewizą jest praca, która ma być dla Ciebie przyjemnym sposobem zarabiania pieniędzy. Zbuduj z nami własną niepowtarzalną, pasjonującą drogę rozwoju.
Więcej informacji na: http://www.kreatywnafabryka.blogspot.com
oraz: kreatywnafabryka@gmail.com
Tel: 0-668-047-656
Dariusz
Dąbrowski
Szukasz inwestora?
Zadzwoń.
Temat: Ogłoszenia ogólne
HR Management sp. z o.o.W zakresie pozyskiwania dotacji z UE (POKL - na szkolenia i inne) firma podejmuje się różnych wariantów współpracy obejmujących np.:
- Opracowanie koncepcji projektu dla firmy
- Napisanie projektu
- Złożenie wniosku o dofinansowanie projektu
- Przeprowadzenie cyklu szkoleń dofinansowanych ze środków UE
- Doradztwo organizacyjno - prawne przy wdrażaniu zaakceptowanego już wniosku
- Doradztwo w zakresie rozliczania projektu (sporządzanie wniosków o płatność)
Działamy w sposób wygodny i bezpieczny dla Klienta.
więcej na priv.
http://www.hr.com.pl
Monika Trojanowska PMDG
Temat: Ogłoszenia ogólne
PMDG zaprasza na warsztaty żywieniowent.: " Żywienie i wspoamganie diety w treningu sportowym"
prowadzone przez p. Dariusza Szukałę znanego dietetyka, fizjologa, twórcę centrum promocji zdrowia i wspomaganie diety.
Termin szkolenia:
12-13.06.2010
Szkolenie otwarte
Możliwość zorganizowania: szkolenia zamkniętego m.in. dla instruktorów klubów fitness, pracowników salonów odnowy bilogicznej
Liczna godzin: 2 dni szkolenia / łącznie 16 godz. zajęć
Miejsce szkolenia:
Kraków Hotel Salin [http://www.hotelsalin.pl]
Grupa docelowa:
1. Instruktorzy Fitness
2. Trenerzy sportowi
3. Instruktorzy personalni
4. Sportowcy
5. Fizjoterapeuci
6. Pracownicy salonów odnowy biologicznej/poradni dietetycznych
7. Dietetyków/ Technologów żywienia
10. Osoby zainteresowanych żywieniem i wspomaganiem diety w treningu sportowym
11. Osoby zainteresowanych układaniem i suplementacją diety
12. Osoby chcących zwiększyć posiadaną wiedzę z zakresu żywienia
Program szkolenia:
I moduł - Potrzeby energetyczno-odżywcze w sporcie
1. Główne założenia diety sportowej
2. Potrzeby energetyczne w treningu sportowym
3. Metodyka ustalania zapotrzebowania energetycznego
4. Rola i zastosowanie suplementów energetycznych
5. Ładowanie węglowodanami
II moduł - Uzupełnianie płynów w sporcie
1. Gospodarka wodna organizmu
2. Zasady stosowania płynów w okresie przed, w trakcie i powysiłkowym
3. Rodzaje napojów i ich praktyczne zastosowanie w kontekście planowanego wysiłku
III moduł - Rola białka w żywieniu sportowym
1. Metabolizm białek
2. Zapotrzebowanie na białko w treningu sportowym
3. Zasady obliczania zapotrzebowania na białko
4. Zastosowanie preparatów białkowych
IV moduł - Zasady doboru suplementów w kontekście kształtowania różnych cech sprawności sportowej
1. Wspomaganie diety w treningu siły
2. Wspomaganie diety w treningu szybkości
3. Wspomaganie diety w treningu wytrzymałości siłowej
4. Wspomaganie diety w treningu mocy i wytrzymałości tlenowej
5. Wspomaganie pobudzające i odprężające
6. Wspomaganie diety w kontekście regulacji masy ciała
V moduł - Preparaty anaboliczne i antykataboliczne
1. Mechanizm działania preparatów o działaniu anabolicznym i antykatabolicznym
2. Procedury suplementacji dotyczące najpopularniejszych preparatów o działaniu anabolicznym i antykatabolicznym:
3. Kreatyna
4. Roślinne steroidy anaboliczne
5. Aminokwasy rozgałęzione
6. Glutamina
7. Tauryna
VI moduł - Profilaktyka i terapia nadwagi
1. Ocena masy i składu ciała
2. Budowa i rozwój tkanki tłuszczowej
3. Zasady diety w terapii nadwagi
4. Zalety i wady najpopularniejszych diet odchudzających
5. Rola i znaczenie suplementów wspomagających odchudzanie
6. Zasady prawidłowego doboru suplementów w kontekście różnych problemów terapeutycznych oraz etapów prowadzonej terapii
VII – Moduł otwarty
1. Dyskusja
2. Omówienie przypadków dydaktycznych i rzeczywistych
3. Podsumowanie
Metodologia:
Szkolenie ma formę warsztatu/ Treść merytoryczna przekazywana jest przez trenera w formie wykładu/ dyskusje/ konsultacje/Analiza przypadków dydaktycznych i rzeczywistych
Cena udziału:
600zł/ od osoby za 2 dni szkolenia (łącznie 16 godz. zajęć)
Cena obejmuje:
1. Prowadzenie zajęć przez doświadczonego trenera praktyka
2. Komplet materiałów dydaktycznych dla Uczestników
3. Certyfikat ukończenia warsztatów żywieniowych
4. Konsultacje z trenerem w trakcie i po zakończeniu warsztatów
5. Wyżywienie: lunch i przerwy kawowe dla Uczestników każdego dnia szkolenia
W przypadku zainteresowania szkoleniem bardzo proszę o konatkt:
monika.szostak@pmdg.pl
Zainteresowanym prześlemy szczegółowy program szkolenia oraz prezentację doświadczenia zawodowego trenera prowadzącego.
Więcej informacji na temat firmy:
[http://www.pmdg.pl]
ZAPRASZAMY
Ewelina
Daniła
*Art Of
Business*SALON
KOBIET*
Temat: Ogłoszenia ogólne
WROCŁAW
PRZYJDŹ NA TARGI PRZEDSIĘBIORCZYCH KOBIET
I WYGRAJ DWOOSOBOWY POBYT W LUKSUSOWYM HOTELU REMES SPORT&SPA****
*************
Chcesz wypromować swoją firmę minimalnym kosztem?
Chcesz zdobyć nowych klientów?
Chcesz nawiązać ciekawe kontakty i owocne kontrakty?
Chcesz zobaczyć co ciekawego mają Ci do zaoferowania inne przedsiębiorcze kobiety?
Jeśli choć na jedno z pytań odpowiedziałaś TAK, to ta oferta jest dla Ciebie!
Wychodząc naprzeciw rosnącej potrzebie kobiecej przedsiębiorczości organizujemy
Targi Przedsiębiorczych Kobiet
które odbędą się 22 czerwca 2010 roku od godz. 18.00 do godz.21.00 w ekskluzywnej Restauracji Convivio.
Na poniższy adres e-mail możesz wysłać swoje zgłoszenie, by dokonać rezerwacji!
wroclaw@salonkobiet.pl
Spotkanie uświetnią nam honorowi goście:
HANNAH KRYNICKY- Life&Business Mentor
Od 20 lat przedsiębiorcza kobieta, właścicielka kilku dochodowych firm, pisarka i prelegentka, autorka wielu rozwojowych programów, m.in. Kreatywnej Przedsiębiorczości i Psychologii Skutecznego Słowa.
Przedstawi filozofię Kreatywnej Przedsiębiorczości i skuteczne metody wdrażające wiedzę w czyn oraz pokaże, jak odnaleźć w sobie przedsiębiorczość.
GRAŻYNA HEINRICH - numerolog i psycholog zarządzania. Przyjedzie do nas specjalnie z Gdańska. Numerologią zawodowo zajmuje się ponad 12 lat, a od 6 wykłada numerologię użyteczną i specjalizacje,
w oparciu o własne programy autorskie. Pani Grażyna podpowie nam jak można wspomóc nasz biznes
w oparciu o numerologię.
Dodatkowo oferujemy atrakcyjne prezenty i nagrody do wylosowania, m.in. dwuosobowy pobyt wraz z masażem w Hotelu Remes Sport&Spa**** http://hotelremes.pl,wysokiej klasy kosmetyki, wyjazdowy warsztat Vedic Art, książki Grażyny Heinrich "Data urodzenia", artystyczną figurkę autorstwa etnografki Haliny Sajuk-Wiącek oraz bezpłatne zaproszenia na spotkania Salonu Kobiet.
Termin:22 czerwca, godz.18.00-21.00 (a potem integracja)
Miejsce:Restauracja Convivio, ul.Purkyniego, http://convivio.pl
Inwestycja dla odwiedzających: 50 zł/os., 40 zł/os.w przypadku rezerwacji dla dwóch bądź więcej osób. Członkinie Salonu Kobiet mają wstęp za darmo i mogą przyprowadzić dwie swoje Przyjaciółki.
Sprawdź, jak zostać Członkinią
O inwestycję dla firm, które chcą się wystawić zapytaj pisząc na adres: wroclaw@salonkobiet.pl
*******************************
NASI PARTNERZY:
*******************************
DOŁĄCZYLI JUŻ DO NAS:
- Barbara Hanff, nauczycielka Vedic Art http://vedicart.info.pl
- Maria Babijew, artystka decoupage http://decoupage-maryski.blogspot.com
- Radek Mokrzycki (jako fotograf) http://radekmokrzycki.pl
- Katarzyna Wiącek, Kamila Jakubiak, Projektowanie stron internetowych oraz grafiki reklamowej http://proyecto.pl, wzornictwo http://proyector.pl
-Magdalena Ryszka-Montygierd, właścicielka firmy kurierskiej http://fastestfood.pl
- Joanna Ciszewska, właścicielka sklepu internetowego z ekskluzywną biżuterią http://braccatta.pl
- Ewa Fathy (Baranowska)Bukiety Baranowska http://bukietybaranowska.com.pl
*********************
Targi Przedsiębiorczych Kobiet w innych miastach:
Poznań - 28 października 2010 r.
Warszawa - 18 listopada 2010 r.
konto usunięte
Temat: Ogłoszenia ogólne
Bezpłatne szkolenia dla osób pracujących w Wielkopolsce:1. Obsługa komputera;
2. Profesjonalna obsługa klienta;
3. Prowadzenie wystąpień publicznych;
4. Negocjacje;
5. Skuteczna komunikacja interpersonalna;
6. Zarządzanie czasem.
Zapraszamy na szkolenia:
sierpień 2010 - KONIN,
wrzesień 2010 - POZNAŃ.
Informacje: http://nowoczesnekompetencje.org.pl
tel: 61 661 12 33
e-mail: rekrutacja@nowoczesnekompetencje.org.pl
Ilość miejsc ograniczona!
Projekt "Nowoczesne kompetencje pracowników kapitałem wielkopolskich przedsiębiorstw" jest współfinansowany ze środków EFS.
Podobne tematy
-
Papier Biuro Szkoła czyli... » Ogłoszenia - Dam Pracę! -
-
Papier Biuro Szkoła czyli... » Ogłoszenia - Szukam Pracy! -
-
Jaworzno » ogłoszenia, współpraca, reklama -
-
Rage Race » Sprzedam/Kupię: Ogłoszenia Motoryzacyjne -
-
trenerzy biznesu » Ogłoszenia - reklamy - oferty pracy dla trenerów -
-
Otwock i okolice » Otwock i okolice: ogłoszenia, oferty, informacje, wiadomości -
-
Warszawa i okolice » Warszawa i okolice: ogłoszenia, oferty, informacje,... -
-
Praca » Ogłoszenia o prace -
-
WŁAŚCICIELE FIRM » OGŁOSZENIA / WSPÓŁPRACA/ SZUKAM -
-
Asertywność i Komunikacja » Ogłoszenia i informacje ekspertów -
Następna dyskusja: