Izabela Trzeszan

Izabela Trzeszan Specjalista
administracji
biurowej,
właściciel, A-PLUS
Ce...

Temat: SPÓJNE TWORZENIE WIZERUNKU FIRMY - MOJA REKLAMA MOJĄ SIŁĄ...

Serdecznie zapraszam na ciekawie prowadzone szkolenie poświęcone budowaniu wizerunku firmy od początku jej istnienia. Jestem przekonana, że zdobyte podczas szkolenia wiadomości będą owocować trafnymi decyzjami również w późniejszych okresach, wpływając na umocnienie jej pozycji na rynku.

Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do osób, które zdecydowały się rozpocząć działalność gospodarczą, w tym dla tych, które zrobiły to korzystając ze wsparcia w ramach dofinansowania ze środków Unii Europejskiej.

Od chwili zarejestrowania działalności w CIDG młody przedsiębiorca zasypywany jest propozycjami współpracy i pomocy w dotarciu do jak największej liczby odbiorców, poprzez skuteczną reklamę związaną z szeregiem często kosztownych działań.

Dokonanie właściwego wyboru i dobre zainwestowanie środków w reklamę na początku drogi jest w tej sytuacji bardzo trudnym zadaniem, a presja ze strony firm oferujących swoje usługi nie zawsze pomaga w podjęciu decyzji skutkującej oczekiwanymi rezultatami.

Do tego dochodzi stosunkowo krótki czas na rozliczenie uzyskanych środków, co tak naprawdę daje niewielką szansę na zweryfikowanie skuteczności podjętych działań.

Wychodząc naprzeciw potrzebom nowo powstałych firm A-PLUS przygotowało projekt szkoleniowy pod nazwą „MOJA REKLAMA MOJĄ SIŁĄ – DOBRY KROK NA START”.

Projekt szkolenia obejmuje dwa moduły do wyboru:

I. MODUŁ JEDNODNIOWY – 8 godzin dydaktycznych
Moduł ten obejmuje jednodniowe szkolenie z zasad samodzielnego tworzenia wizerunku firmy
w proporcjach 20% teorii, 80% warsztatów.

Program w tym module obejmuje następujące zagadnienia:
1. Całościowa identyfikacja wizualna firmy – 1h
* czym jest wizerunek firmy
* rola i znaczenie wizerunku firmy
* cel tworzenia pozytywnych i trwałych relacji z otoczeniem
2. Reklama – teoria 1 h
* co to jest reklama
* rola i znaczenie dobrej reklamy
* czy dobra reklama zawsze musi być kosztowna
* podstawowe błędy młodego przedsiębiorcy – jak ich nie popełniać i zrealizować cel
3. Warsztaty z samodzielnego tworzenia własnej reklamy – 4 h
* podstawy obsługi programu Adobe Photoshop (zamiennie - program bezpłatny)
* samodzielne tworzenie do wyboru:
- wizytówki, plakatu, ulotki
- wystawa prac, konsultacje z trenerem, test umiejętności, ankieta

CZAS SZKOLENIA: 8 h dydaktycznych
MIEJSCE SZKOLENIA: do uzgodnienia
TERMIN SZKOLENIA: marzec 2015
CENA SZKOLENIA: 450,00 zł brutto/osoba
CENA OBEJMUJE:
Udział w szkoleniu
Materiały szkoleniowe
Indywidualne konsultacje z trenerem 14 dni po zakończeniu szkolenia
Poczęstunek: (kawa, herbata, zimne napoje, słodkie przekąski i pączki)

II. MODUŁ DWUDNIOWY – 16 godzin dydaktycznych
Moduł ten obejmuje dwudniowe szkolenie z zasad samodzielnego kreowania wizerunku firmy w proporcjach 20% teorii i 80% warsztatów.

Program tego modułu obejmuje następujące zagadnienia:
Dzień pierwszy:
1. Całościowa identyfikacja wizualna firmy – 1h
* czym jest wizerunek firmy
* rola i znaczenie wizerunku firmy
* cel tworzenia pozytywnych i trwałych relacji z otoczeniem
2. Reklama – teoria 1 h
* co to jest reklama
* rola i znaczenie dobrej reklamy
* czy dobra reklama zawsze musi być kosztowna
* podstawowe błędy młodego przedsiębiorcy – jak ich nie popełniać i zrealizować cel
3. Warsztaty z samodzielnego tworzenia własnej reklamy – 4 h
* podstawy obsługi programu Adobe Photoshop (zamiennie - program bezpłatny)
* samodzielne tworzenie do wyboru:
- wizytówki, plakatu, ulotki

Dzień drugi:

4. Promocja firmy – 2h
* pojęcie promocji – co się za nim kryje?
* co to jest PR – jak zorganizować go skutecznie?
* co to są media relations?
5. Warsztaty z samodzielnego tworzenia materiałów promocyjnych – 4h
* podstawy obsługi programu Adobe Illustrator (zamiennie - program bezpłatny)
* samodzielne tworzenie LOGO dla swojej firmy
* wystawa prac, konsultacje z trenerem, test umiejętności, ankieta

CZAS SZKOLENIA: 16 h dydaktycznych
MIEJSCE SZKOLENIA: do uzgodnienia
TERMIN SZKOLENIA: nabór na marzec 2015
CENA SZKOLENIA: 900,00 zł brutto/osoba
CENA OBEJMUJE:
Udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, indywidualne konsultacje z trenerem 14 dni po zakończeniu szkolenia
poczęstunek: (kawa, herbata, zimne napoje, słodkie przekąski i pączki)
Szkolenie kończy się uzyskaniem imiennego CERTYFIKATU na druku firmowym A-PLUS Centrum Szkoleniowo-Doradcze wpisanym do rejestru Instytucji Szkoleniowych pod nr 2.22/00156/2014Ten post został edytowany przez Autora dnia 26.02.15 o godzinie 18:07