konto usunięte

Temat: ubezpieczyciel - RCLS

Jestem ciekawy Państwa opinii, z którym ubezpieczycielem lub konkretniej z którym RCLS współpracuje się wam najlepiej a z którym trochę gorzej ?
Dorota R.

Dorota R. Bemo-Motors

Temat: ubezpieczyciel - RCLS

Na dzień dzisiejszy to dość dobrze współpracuje się z PZU, jako tako z Allianz, choć mają ostatnio zaległości. Z Wartą również współpracuje się dość sprawnie, ale należy przygotować się na walkę z nimi jeśli chodzi o zatwierdzanie kosztów napraw, gdyż rzeczoznawcy otrzymali właśnie polecenie służbowe, by wycinać z kosztorysów wszystko co się da oraz nawet to czego się nie da :)

Natomiast tragedia jest w Hestii przez ich problemy finansowe i z tym związane redukcje zatrudnionych osób oraz cięcia w wypłatach odszkodowań (np infolinia jest czynna od godziny 11:00 a dodzwonić się tam nie sposób...) oraz nie najlepiej jest w Generali ze względu na reorganizację i wdrażanie nowych systemów, niestety praktycznie zlikwidowali warszawski CLS a dodzwonić się do Katowic czy Rzeszowa - istny cud...

konto usunięte

Temat: ubezpieczyciel - RCLS

Zdecydowanie PZU Wrocław ;-) Najgorzej z HDI i TUW "TUW".

konto usunięte

Temat: ubezpieczyciel - RCLS

A na ogólnie czym polega problem z HDI Asekuracja i TUW TUW?
Piotr B.

Piotr B. Pracownik jednej z
najlepszych
instytucji
finansowych w P...

Temat: ubezpieczyciel - RCLS

Patrząc ze strony leasingu, w którym pracuję to bezkonkurencyjny jest RCLS PZU w Warszawie na Witosa i ogólnie PZU z wyłączeniem RCLS w Gdańsku ... Trochę gorzej pod tym względem wypada Compensa...
Na drugim końcu umieściłbym zdecydowanie Hestię - najgorsza, a połączyć się z infolinią to minimum 20 minut, maile do likwidatorów są bez odpowiedzi dopóki się nie napisze DW kierownika bezpośredniego i drugim najgorszym TU oczywiście HDI, bo tu nawet jeśli uda się dodzwonić to i tak nie można nic załatwić, bo likwidator zajęty, lub nieobecny lub oddzwoni później i cisza... Pomijam drobny szczegół dotyczący szkód całkowitych - otrzymałem rozliczenie szkody wartość przed NETTO, wartość po BRUTTO i różnicę - hmmm... chyba TARA, bo od netto odjęto brutto... :)

konto usunięte

Temat: ubezpieczyciel - RCLS

A ja od dziś chyba zmienię zdanie o LINK4 ... jak również udało mi sie dodzwonić na infolinię do HESTI po 3 minutach - jest to na pewno cud ... :)
Piotr B.

Piotr B. Pracownik jednej z
najlepszych
instytucji
finansowych w P...

Temat: ubezpieczyciel - RCLS

Zdecydowanie można to takim mianem określić - CUD :) :) :)
jak również udało mi sie dodzwonić na infolinię do HESTI po 3 minutach - jest to na pewno cud ... :)

konto usunięte

Temat: ubezpieczyciel - RCLS

Piotr Barycza:
Zdecydowanie można to takim mianem określić - CUD :) :) :)
jak również udało mi sie dodzwonić na infolinię do HESTI po 3 minutach - jest to na pewno cud ... :)

Otóż niekoniecznie, Pan z infolinii poinformował mnie, że od zeszłego tygodnia mają "zmodernizowaną" infolinię. Nie wiem dokładnie o co chodzi, ale odbierają po dwóch sygnałach :-)
Piotr B.

Piotr B. Pracownik jednej z
najlepszych
instytucji
finansowych w P...

Temat: ubezpieczyciel - RCLS

No to może w końcu skutecznie przenieśli CC i nareszcie wzięli się do roboty...
Ja osobiście wolę napisać do likwidatora maila dw kierownika, bo wtedy chociaż przychodzi odpowiedź.

A przy okazji - ciekawe czy infolinia nadal zajmuje się likwidowaniem szkód czy robią to już tylko likwidatorzy...??
Łukasz M.:
Piotr Barycza:
Zdecydowanie można to takim mianem określić - CUD :) :) :)
jak również udało mi sie dodzwonić na infolinię do HESTI po 3 minutach - jest to na pewno cud ... :)

Otóż niekoniecznie, Pan z infolinii poinformował mnie, że od zeszłego tygodnia mają "zmodernizowaną" infolinię. Nie wiem dokładnie o co chodzi, ale odbierają po dwóch sygnałach :-)Piotr Barycza edytował(a) ten post dnia 20.12.10 o godzinie 23:19
Dorota R.

Dorota R. Bemo-Motors

Temat: ubezpieczyciel - RCLS

Tomasz G.:
A ja od dziś chyba zmienię zdanie o LINK4 ... jak również udało mi sie dodzwonić na infolinię do HESTI po 3 minutach - jest to na pewno cud ... :)

zmienisz zdanie o Link4 na pozytywne czy negatywne? Bo niestety ostatnio likwidacja szkody trwa tam miesiące.... podobnie jak w PTU. Zupełnie zapomniałam, obok Hestii można na tym samym, czyli ostatnim miejscu umieścić również PTU - rozbój w biały dzień, aż dziwne, że jeszcze istnieją.

A wracając do Hestii to dyrekcja dostała ultimatum, mają do końca roku ogarnąć się inaczej cała góra ma wylecieć. Pracują tam zupełnie niekompetentni ludzie, zarówno likwidatorzy jak i rzeczoznawcy (nie mam tu na myśli rzeczoznawców mobilnych).

konto usunięte

Temat: ubezpieczyciel - RCLS

Zmienie zdanie (może) bo ostatnia szkodę osobową zlikwidowałem w 20 dni co było dla mnie szokiem. W kolejcę mam już nastepną więc zobaczymy czy to wypadek przy pracy czy też i w LINK4 można szkody likwidować bezproblemowo.
Odnośnie Hestii czytam wypowiedzi ludzi i ... nie wiem co o tym sądzić. Ja znam hestię od strony dwóch działów, OC komunikacyjnego i OC korporacyjnego i w moim przypadku te szkody idą naprawdę sprawnie. Nie zajmuje się szkodami majątkowymi więc nie wiem jak to wygląda z tamtej strony.
Michał Wagner

Michał Wagner Dyrektor Operacyjny,
Centrum Likwidacji
Szkód Transportow...

Temat: ubezpieczyciel - RCLS

Dorota R.:
Na dzień dzisiejszy to dość dobrze współpracuje się z PZU, jako tako z Allianz, choć mają ostatnio zaległości. Z Wartą również współpracuje się dość sprawnie, ale należy przygotować się na walkę z nimi jeśli chodzi o zatwierdzanie kosztów napraw, gdyż rzeczoznawcy otrzymali właśnie polecenie służbowe, by wycinać z kosztorysów wszystko co się da oraz nawet to czego się nie da :)

Natomiast tragedia jest w Hestii przez ich problemy finansowe i z tym związane redukcje zatrudnionych osób oraz cięcia w wypłatach odszkodowań (np infolinia jest czynna od godziny 11:00 a dodzwonić się tam nie sposób...) oraz nie najlepiej jest w Generali ze względu na reorganizację i wdrażanie nowych systemów, niestety praktycznie zlikwidowali warszawski CLS a dodzwonić się do Katowic czy Rzeszowa - istny cud...

Generali małymi kroczkami wraca na szczyty. Powoli - już od listopada - wprowadzamy nowe (głównie nastawione na jakość i efektywność) rozwiązania. Za chwilę nikt nie będzie pamiętał o tych "drobnych problemikach".

konto usunięte

Temat: ubezpieczyciel - RCLS

Michał Wagner:
Generali małymi kroczkami wraca na szczyty. Powoli - już od listopada - wprowadzamy nowe (głównie nastawione na jakość i efektywność) rozwiązania. Za chwilę nikt nie będzie pamiętał o tych "drobnych problemikach".

Poczekamy zobaczymy!! ;-)
Michał Wagner

Michał Wagner Dyrektor Operacyjny,
Centrum Likwidacji
Szkód Transportow...

Temat: ubezpieczyciel - RCLS

Rafał J.:
Michał Wagner:
Generali małymi kroczkami wraca na szczyty. Powoli - już od listopada - wprowadzamy nowe (głównie nastawione na jakość i efektywność) rozwiązania. Za chwilę nikt nie będzie pamiętał o tych "drobnych problemikach".

Poczekamy zobaczymy!! ;-)

Pierwsze oznaki nowej jakości już są widoczne... reszta za chwilę. Intensywnie działamy na polu relacji z Brokerami, Klientami, Poszkodowanymi i podmiotami zewnętrznymi, które razem z nami mają ogromny wpływ na jakość likwidacji szkód. Dobrym przykładem są nasi zadowoleni Klienci.
Michał K.

Michał K. Radca prawny /
Dyrektor
Departamentu
Likwidacji Szkód

Temat: ubezpieczyciel - RCLS

Imienniku i ziomku z Radomia - za propagandowe hasla 10.
Michał Wagner

Michał Wagner Dyrektor Operacyjny,
Centrum Likwidacji
Szkód Transportow...

Temat: ubezpieczyciel - RCLS

Michał K.:
Imienniku i ziomku z Radomia - za propagandowe hasla 10.

W tym wszytskim jest 99% prawdy i 1% propagandy taki mały PR.

konto usunięte

Temat: ubezpieczyciel - RCLS

Przed Generali dłuuuga droga jeśli chcą być w czołówce najlepszych ubezpieczalni :)

Ale życzę powodzenia - wszystkim to wyjdzie na dobre :)
Dorota R.

Dorota R. Bemo-Motors

Temat: ubezpieczyciel - RCLS

Michał Wagner:
Rafał J.:
Michał Wagner:
Generali małymi kroczkami wraca na szczyty. Powoli - już od listopada - wprowadzamy nowe (głównie nastawione na jakość i efektywność) rozwiązania. Za chwilę nikt nie będzie pamiętał o tych "drobnych problemikach".

Poczekamy zobaczymy!! ;-)

Pierwsze oznaki nowej jakości już są widoczne... reszta za chwilę. Intensywnie działamy na polu relacji z Brokerami, Klientami, Poszkodowanymi i podmiotami zewnętrznymi, które razem z nami mają ogromny wpływ na jakość likwidacji szkód. Dobrym przykładem są nasi zadowoleni Klienci.

Hmmm... a są jeszcze zadowoleni Klienci ze współpracy z Generali? Niestety poprawy żadnej nie ma, na akceptację kosztorysów przy samolikwidacji czeka się tygodniami. Nie wiem czy zakłady ubezpieczeniowe zdają sobie sprawę z tego, że pracownicy warsztatów są bardzo opiniotwórczy. Jeśli mamy takie problemy przy likwidacji szkód to nikomu nie polecimy ubezpieczenia w danym towarzystwie ubezpieczeniowym...
Michał Wagner

Michał Wagner Dyrektor Operacyjny,
Centrum Likwidacji
Szkód Transportow...

Temat: ubezpieczyciel - RCLS

Nie mam wpływu na likwidacją szkód z umów AC czy OC posiadaczy pojazdów. Za korporację mogę ręczyć. Może jeszcze nie jest idealnie, ale w tym roku powrócimy na szczyt... mam nadzieję :)

konto usunięte

Temat: ubezpieczyciel - RCLS

poczekamy zobaczymy ;-)
PS. to zarty starego przyjaciela-wierze w Ciebie Michal :D

Następna dyskusja:

zagraniczny ubezpieczyciel




Wyślij zaproszenie do