konto usunięte
Temat: Codzienna prasówka handlowca, czyli łowienie klientów...
Każdy sprytny i doświadczony handlowiec wie, że prasa to największy i najłatwiejszy "dostarczyciel" potencjalnych klientów...ktoś kiedyś powiedział, że " gazeta dla handlowca jest jak pastwisko dla krowy" i miał dużo racji :)Ktoś zaraz powie eeeeee taaam internet jest lepszy, tak ale internet zabiera o wiele więcej czasu na pozyskanie TDI - Trudno Dostępnych Informacji niż zykła codzienna prasa w której pomiędzy wierszami reklam i artykułów siedzą informacje jak prawdziwki w lesie...
Ja kilkanaście lat temu jak jeszcze jako handlowiec z poważnymi sukcesami korzystałem z katalogu członków BCC, gdyż był on rozdawany i można było iść do siedziby BBC i sobie zabrać ze stojaka, ale jak zacząłem używać go do ćwiczeń na szkoleniach BCC zabronił pracownikom rozdawania tego katalogu.
Obecnie wiele informacji TDI i handlowych o potencjalnych klientach można uzyskać tutaj:
http://www.bcc.org.pl/Magazyn-BCC.232.0.html
a lista członków jest tutaj...tylko sicc nikomu nie mówcie:)
http://www.bcc.org.pl/Czlonkowie.297.0.html
A jak Wy Braci Handlowa realizujecie w praktyce swoje codzienne prasowanie?
DarioDariusz Szul edytował(a) ten post dnia 20.08.10 o godzinie 23:01