Mirek
Usidus
Head of
Communications,
Media Policy
Coordinator,
redakto...
Temat: Marketing szeptany - najtrudniejsza sztuka w social media...
Temat nurtuje mnie od dość dawna, ale dopiero po rozmowie z pewną studentką. która była na zajęciach prowadzonych przeze mnie na Uniwersytecie Warszawskim stażująca w jakiejś agencji którą zmusza się do szeptanki na forach. To nonsens. Ci młodzi, niedoświadczeni ludzie, ani nie mają odpowiedniej wiedzy o markach, ani doświadczenia w prowadzeniu trudnych dyskusji, ani umiejętności wiarygodnego redagowania publikacji, ani ich to w ogóle obchodzi i nie mają pasji, bo płaci się im za to, jeśli w ogóle, to marne grosiwo.Tymczasem to IMHO najtrudniejszy segment w społecznościowej działalności marketerów, wymaga wiedzy, doświadczenia, wyczucia, znajomości ludzi i tematu. Trudniejszy niż prowadzenie stron na fejsie i nawet pisanie blogów.
A co wy o tym sądzicie?