Temat: Agenda spotkania Toastmasters 20.03.2008
Temat spotkania: Przyszła Wiosna!!Witam wszystkich serdecznie!
Zapraszam na kolejne spotkanie Toastmasters Club SILESIA w czwartek 20 marca 2008 r. o godz.18.30 w Galerii CZAKRAM w Katowicach, ul. Mariacka 20.
Przedstawiam agendę spotkania, wiodącym tematem będzie wiosna i wszystko, co z wiosną się kojarzy….
Osoby funkcyjne proszę o przybycie około 18.15.
Wcześniej należy też zarejestrować się na http://czakram.net Jest to warunek bezpłatnego uczestnictwa w spotkaniu.
Pozdrawiam i do zobaczenia w czwartek,
Rafał Gabzdyl.
Agenda spotkania Toastmasters Club SILESIA, 20 marca 2008 r.
Prezes: Klaudia Rosa
Toastmaster: Rafał Gabzdyl
I mówca: Joanna Zalech
II mówca: Rafał Maćkowski
III mówca: Tomasz Gut
I mówca rezerwowy: Łukasz Jurkiewicz
I Recenzent: Patryk Gajewski
II Recenzent: Klaudia Rosa
III Recenzent: Maciek Kuźniar
Gorące pytania: Magdalena Makowska
Kontroler czasu: Krzysztof Borkowski
Kontroler płynności: : Aleksandra Horzela
Polonista: Magdalena Piekara
Główny Recenzent: Beata Klyta
18.30 Prezes Klaudia Rosa: otwarcie spotkania i przekazanie głosu Toastmasterowi.
18.32 - Toastmaster Rafał Gabzdyl: przedstawia siebie i członków zespołu, a ci krótko prezentują swoje role.
- Przedstawienie się uczestników - Pytanie na rozgrzewkę (po 30 sekund na odpowiedź)
18.47 Recenzenci: przedstawiają mówców; czas: 30-60 sekund
18.52 - Mówcy: wygłaszają swoje przemowy (4-6 min. występujący po raz pierwszy i 5-7 min. występujący po raz drugi);
- Pisemny komentarz wystąpień (2 minuty)
19.16 Gorące pytania: Magdalena Makowska (czas na odpowiedź: 1-2 min.)
19.26 – 19.30 Głosowanie na najlepszego mówcę
19.30 Raporty funkcyjne:
Recenzenci mów – 3 minuty dla recenzenta
19.42 Polonista – 3 minuty
19.45 Kontroler czasu – 2 minuty
19.47 Kontroler płynności – 1 minuta
19.48 Główny recenzent – 5 minut
19.53 Toastmaster Rafał Gabzdyl ogłasza wyniki głosowania
19.54 Prezes Klaudia Rosa wręcza dyplomy dla Najlepszego Mówcy spotkania
19.57- 20.15 Komentarze uczestników (po 45 sekund) oraz część organizacyjna spotkania