konto usunięte

Temat: Podpięcie dyskusji pod poszczególne zadania z listy zadań

Przyglądam się MS SharePoint i kusi, aby wdrożyć ten system w naszym zespole do obsługi obiegu wewnętrznych informacji.

Mam pytanie dotyczące funkcjonalności "dyskusje" oraz "lista zadań". Czy istnieje jakaś możliwość automatycznego podpinania nowej dyskusji pod zadania z listy zadań? Ręczne oddzielne tworzenie obydwu elementów to zawsze dodatkowa praca i możliwość powstawania pomyłek. Bardzo spodobał mi się system w assembla.com (bardziej dla projektów programistycznych), w którym każdy ticket (czyli de facto zadanie) ma możliwość komentowania przez osoby uprawnione i tym samym prowadzenia dyskusji w związku z nim.
Maciej Raczyński

Maciej Raczyński .NET Senior
Developer
(Consultant)

Temat: Podpięcie dyskusji pod poszczególne zadania z listy zadań

Można to osiągnąć na różne sposoby, poniżej opisuję najprostsze.

1. Prosto: Dodać do listy zadań pole Komentarze typu Multiline, w trybie dopisywania. Wtedy każda osoba nie może edytować wartości tego pola, a jedynie dopisywać kolejne informacje. Każdy wpis otrzyma oznaczenie, kto i kiedy go zrobił.

2. Trudniej: Można też zastosować Workflow, który będzie tworzył nowe dyskusje na lisscie dyskusyjnej, gdy powstanie nowe zadanie. Ten sam WF może też zapisywać w obu elementach referencje do drugiego i ludzie sobie będa mogli przechodzić między nimi.Maciej Raczyński edytował(a) ten post dnia 24.10.11 o godzinie 16:24
Dariusz Kubiatowski

Dariusz Kubiatowski Trener Business
Intelligence i
Office System,
Freelancer

Temat: Podpięcie dyskusji pod poszczególne zadania z listy zadań

Może coś w stylu bloga?

Następna dyskusja:

WSS 2 i Zadania




Wyślij zaproszenie do