Agata
Modzelewska
PR, Centrum Promocji
Informatyki
Temat: seminarium - ELEKTRONICZNE NARZĘDZIA MARKETINGU POLITYCZNEGO
Zapraszamy do udziału w seminariumELEKTRONICZNE NARZĘDZIA MARKETINGU POLITYCZNEGO
21 września 2010 roku, Warszawa
W PROGRAMIE
- Kreowanie wizerunku w biznesie i polityce z wykorzystaniem elektronicznych narzędzi
Grażyna Białopiotrowicz (autorka książki "Kierowanie wizerunku w biznesie i polityce")
- Uwarunkowania i możliwości zastosowania potencjału Internetu/Sieci w aktywności politycznej
prof. dr hab. Włodzimierz Gogołek (Instytut Dziennikarstwa UW)
- Strategie marketingowe na rynku politycznym
Michał Jaśniok (Akademia Ekonomiczna w Katowicach)
- Rola blogów, mini blogów oraz sms-ów w marketingu wyborczym i w budowaniu relacji z otoczeniem politycznym i potencjonalnymi wyborcami
Krzysztof Urbanowicz (Prezes Mediapolis)
- Spam polityczny (e-maile, sms-y) - aspekty prawne i wizerunkowe
Piotr Waglowski (Vagla.pl)
- Segmentacja rynku wyborczego
Dr Zbigniew Widera
WIĘCEJ INFORMACJI
http://centrumpr.com.pl/ofertaPDF_marketing_polityczny...
Kontakt z organizatorem: Agata Soboń-Modzelewska: pr@cpi.com.pl, Centrum Promocji InformatykiAgata Modzelewska edytował(a) ten post dnia 08.09.10 o godzinie 13:42