konto usunięte

Temat: Newsletter dla działu marketingu

Agencja O TO CHODZI postanowiła wydawać newsletter w formacie PDF, przeznaczony dla pracowników działu marketingu. Newsletter przedstawia zagadnienia, dotyczące pracy nad projektowaniem i produkcją materiałów reklamowych. Mam nadzieję, że będzie pomocny w polepszeniu wzajemnych stosunków, poprzez lepsze zrozumienie specyfiki pracy agencji reklamowej.
Bieżący numer dotyczy rozdzielczości. Czym jest rozdzielczość? Kiedy mówimy o pikselach, a kiedy o kropkach? W jakim celu Francuzi wynaleźli krzywe? Dowiedz się jak podejmować dobre decyzje, aby uzyskać najwyższą jakość swoich reklam.

Newsletter można obejrzeć tu: newsletter

konto usunięte

Temat: Newsletter dla działu marketingu

Grzegorz W.:
Agencja O TO CHODZI postanowiła wydawać newsletter w formacie PDF, przeznaczony dla pracowników działu marketingu. Newsletter przedstawia zagadnienia, dotyczące pracy nad projektowaniem i produkcją materiałów reklamowych. Mam nadzieję, że będzie pomocny w polepszeniu wzajemnych stosunków, poprzez lepsze zrozumienie specyfiki pracy agencji reklamowej.
Bieżący numer dotyczy rozdzielczości. Czym jest rozdzielczość? Kiedy mówimy o pikselach, a kiedy o kropkach? W jakim celu Francuzi wynaleźli krzywe? Dowiedz się jak podejmować dobre decyzje, aby uzyskać najwyższą jakość swoich reklam.

Newsletter można obejrzeć tu: newsletter
To chyba bardzie dla produkcji w agencji niż dla działu marketingu. Choć może się mylę...
Sławek Wójcik

Sławek Wójcik Jeśli masz temat do
omówienia,
zapraszam. 10 lat
zajmuję ...

Temat: Newsletter dla działu marketingu

Grzegorz W.:
Agencja O TO CHODZI postanowiła wydawać newsletter w formacie PDF, przeznaczony dla pracowników działu marketingu. Newsletter przedstawia zagadnienia, dotyczące pracy nad projektowaniem i produkcją materiałów reklamowych. Mam nadzieję, że będzie pomocny w polepszeniu wzajemnych stosunków, poprzez lepsze zrozumienie specyfiki pracy agencji reklamowej.

Jeśli agencja jasno przedstawi specyfikę współpracy, newsletter będzie zbędny.
Bieżący numer dotyczy rozdzielczości. Czym jest rozdzielczość? Kiedy mówimy o pikselach, a kiedy o kropkach? W jakim celu Francuzi wynaleźli krzywe? Dowiedz się jak podejmować dobre decyzje, aby uzyskać najwyższą jakość swoich reklam.

To dość konkretne informacje, o których klient nie musi mieć pojęcia. Po to zatrudnia agencję i specjalistów. Dział Marketingu ma mieć budżet i ogólną wizję, nie koniecznie musi jednak wiedzieć jak tę wizję technicznie zrealizować.

Jak pisał Maciej, taki newsletter ma sens dla produkcji, a nie działu marketingu... choć z drugiej strony, wyraża on pewne pobożne życzenie, by każdy dział marketingu miał pojęcie o możliwościach realizacji tego, czego oczekuje...

Następna dyskusja:

Z pozdrowieniami dla market...




Wyślij zaproszenie do